Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Αγάπη μου καλησπέρα φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο χάρηκα πολύ για την γνωριμία.Καλημερα κουκλαρα![]()
Αγάπη μου καλησπέρα φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο χάρηκα πολύ για την γνωριμία.Καλημερα κουκλαρα![]()
Αμέσως εσυ ε χαχαχαχαχ.Μια ξερή καλημέρα σήμερα κ τπτ άλλο χμ χμ κρίμα κρίμα![]()
![]()
Στο τέλος θα με βαρεθούναι κάθε μέρα κωλο κωλο χαχαχ η θα λενε τι ψώνιο είναι αυτή χαχαχ.Φωτογραφία λατινοκολαρας δέν είδαμε σήμερα κ δεν ξέρω γιατι μωρο![]()
![]()
Βρε βρε πως κ απο εδώ εσύ σήμερα![]()
![]()
Καλημέρα ήρθα να πω σήμερα Καλή Κυριακή.Βρε βρε πως κ απο εδώ εσύ σήμερα![]()
![]()
Τζενη καλημερα...οτι θα μπει θα μπει..το ποσο βαθια,.ε συγνωμη καλα θα μπει δεν ξερω ακομα....Και τώρα για να μας μπει καλά ό μήνας χαχαχα καλό μεσημέρι μωράκια μου....
καλημέρα στο αστέρι του μπου.....Καλημέρα καλή εβδομάδα.......

Καλημέρα καρδιά μού έχεις πμ.Καλημέρα κ καλή Κυριακή! Αν θες να μου στείλεις το τηλέφωνο σου
Ευχαριστώ!
Καλημέρα μωρό εχεις πμ.Καλησπερα λατινοκωλαρα...δες τα πμ σου please...![]()
![]()
Καλημέρα καρδιά μού έχεις πμ.Καλησπερα. μπορω να εχω το τηλεφωνο σου?
Καλημέρα καρδιά μου καλή εβδομάδα.Τζενη καλημερα...οτι θα μπει θα μπει..το ποσο βαθια,.ε συγνωμη καλα θα μπει δεν ξερω ακομα....![]()
Καλημέρα καυλα μου χαχαχααχ.καλημέρα στο αστέρι του μπου.....![]()
![]()
![]()
![]()
πο πο αυτά μου λες κ κάγκελο του παππού το εργαλείο μωρόΚαλημέρα καυλα μου χαχαχααχ.
Δες δεν μπορεί αφού σου στείλα.Δε μου ρθε ακόμα κατι![]()