Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
που ινε ο βοθρος?
πιγε εκκλισιτσα?

εφχαριστο αλα καντενεμου μετα
δε μιλο ποτογαλικια

να ιδο αν θα με αγσπατε κιαβριοεντάξη οπώτε όποσ ίταν σου ίχα πη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
να ιδο αν θα με αγσπατε κιαβριο

σιγα μι γινισ και τοφαλος ,αφτο θελι πολι κοτο και χαρβουγκερΣου ήπα θα σακσο τον στρόμφαλω γεια το Τοχάτσου, μετά θα φάμαι.![]()
![]()
![]()
![]()
ασταρακι βαλετο τσιμεντακι επηξε , παμε για το μινιο
σιγα μι γινισ και τοφαλος ,αφτο θελι πολι κοτο και χαρβουγκερ
author=vothros ασταρακι βαλε
οπα ρε σι απεκι ινε ο ΜακντοναλτΤο μότο τη το θεσ παλι ίνε επικίνδινο να πασ στο Αμβουργερ ίνε έκσο απο τι Λάρησα
οπα ρε σι απεκι ινε ο Μακντοναλτ
εγο διαβαζο Ποπαι και μερικεσ φορεσ σουπερ κατερινα ,τισ μανινεσ μου τισ πετεξε η μαμαΚαλά δε θα πασ γεια δουλιά? Θα δειαβάζησ Μακ Ντόλαντε?
εγο διαβαζο Ποπαι και μερικεσ φορεσ σουπερ κατερινα ,τισ μανινεσ μου τισ πετεξε η μαμα
καμια ανεμι εχις να μου δανισις???Αμανε πέτακσε τισ μάνικεσ η μαμα τότε ποσ θα δουλέπσεισ θέλησ μάνηκεσ οποσδιποτε
καμια ανεμι εχις να μου δανισις???

ξερισ ρε ττιλιμπιμπι τι ινε η ανεμι????Να σου δοσο έχο 2 καλέμηα πάρε τονα αλα το θέλο για μεφτάβριο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ξερισ ρε ττιλιμπιμπι τι ινε η ανεμι????
τι ιμε μαρμαρασ σα το Φιδια που τσιμεντακοσε τιν ακροπολι
