Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Ακριβός....δλδ αν κάποιος θέλήση ραντεβούμετα τις 23.30 ......δεν!
Ακριβός....δλδ αν κάποιος θέλήση ραντεβούμετα τις 23.30 ......δεν!
Καλημέρα καρδιά μούΚαλημέρα Jennifer![]()
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμΤζενη είσαι τρελα.νουμερακι να κανονίσουμε? Πληροφορίες?κάτι?έχω λυσαξει.
Jennifer!!!!!! Σταθερη αξια! κι παντα ολο καυλα! αχχχχχχχχχχ κουκλιτσα μου, ανυπομονω να γυρισω για να βρεθουμε ξανα!!!!Καλό μεσημέρι μωράκια μου.
Ναι ναί ξέρουμε!!! Είναι η ώρα της μεσημεριανής κάβλας, καλό υπόλοιπο ημέρας μωρό....Καλό μεσημέρι μωράκια μου.
Ευχαριστώ πολύ μωρό μουJennifer!!!!!! Σταθερη αξια! κι παντα ολο καυλα! αχχχχχχχχχχ κουκλιτσα μου, ανυπομονω να γυρισω για να βρεθουμε ξανα!!!!
Χαχαχ το μυρίστηκες ε? Λες μεσημέρι είναι για να μπω για να δω τι έχει....Ναι ναί ξέρουμε!!! Είναι η ώρα της μεσημεριανής κάβλας, καλό υπόλοιπο ημέρας μωρό....
Και είχε Τζενάρα!!! Η ώρα της και η δικιά μου. Μεσοβδόμαδα θα προσπαθήσω...Χαχαχ το μυρίστηκες ε? Λες μεσημέρι είναι για να μπω για να δω τι έχει....
Οπότε γουστάρεις καρδιά μου θα χαρώ πολύ να σε δω ξανά.Και είχε Τζενάρα!!! Η ώρα της και η δικιά μου. Μεσοβδόμαδα θα προσπαθήσω...
Καύλα σκέτη...Καλησπέρα μωράκι μου!!!!!Καλό μεσημέρι μωράκια μου.
Καλησπέρα ματιά μου.Καύλα σκέτη...Καλησπέρα μωράκι μου!!!!!
Ευχαριστώ πολύ μωρό μου
Χαχαχαχ λες????Ομορφια μου ...... την εβαλες κι στο προφιλ σου την φωτο????? χαθηκαμε! θα μουσκεψουν οι οθονες! χαχαχαχαχαχα!
Καλησπέρα ματιά μουκαλησπερα καυλο τζενη
Θα δειξει!!!!! μα με τετοια φωτο λογικο δεν ειναι οποιος τη δει??????Χαχαχαχ λες????