Gotham
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2011
- Μηνύματα
- 831
- Like
- 10
- Πόντοι
- 6
Ναι καλα. Με τον Κουτσουμπα εισαι ή με τον Τσιπρα.ανδρεα παπανδρεου
Ναι καλα. Με τον Κουτσουμπα εισαι ή με τον Τσιπρα.ανδρεα παπανδρεου
Πασόκος ειναι τύπεΝαι καλα. Με τον Κουτσουμπα εισαι ή με τον Τσιπρα.
το ορθόδοξο!!Πασόκος ειναι τύπε
Πασόκος ειναι τύπε
Το καθολικά διαμαρτυρομενο πηγε στον Συριζατο ορθόδοξο!!
ρε θα πεις; τι φοβάσε μην σε φάω;Παλια, σχεδον η μιση Ελλαδα πασοκ ηταν... Τωρα ομως τι ειναι; Με την Φωφω;
ρε θα πεις; τι φοβάσε μην σε φάω;
τύπε μου τα εχεις μπερδεμενα μεσα στο μυαλό σου και λες μαλακιες...
πω πω μαλάκα!! Επρεπε να το καταλάβω, αλλά δύσκολα ξεχωρίζεις σήμερα τζημερικους από χρυσαυγιτες αν και οι δευτεροι είναι πιο λάιτ!!Τζημερος και ξερο ψωμι.
πω πω μαλάκα!! Επρεπε να το καταλάβω, αλλά δύσκολα ξεχωρίζεις σήμερα τζημερικους από χρυσαυγιτες αν και οι δευτεροι είναι πιο λάιτ!!
ναι ναι τι να σου πω!! ελίναι φανταστικός ο τυπος, σε λίγα χρόνια δεν θα λέμε πόσο μαλάκας είσαι, αλλά πόσο Τζήμερος, να ρωτήσω για τους ομοφυλόφιλους σαν εσένα τι γνώμη έχει;Και ο Τζημερος αντικομμουνιστης ειναι. Δεν αντεχει με τιποτα αναρχοκομμουνια σαν εσενα. Επισης δεν γουσταρει καθολου την πληθυσμιακη αντικατασταση της λευκης ρατσας που πληττεται απο υπογεννητικοτητα σε ολη την Ευρωπη. Δεν συμφωνω μαζι του σε ολα ομως γενικα εχει σωστη νοοτροπια.
ναι ναι τι να σου πω!! ελίναι φανταστικός ο τυπος, σε λίγα χρόνια δεν θα λέμε πόσο μαλάκας είσαι, αλλά πόσο Τζήμερος, να ρωτήσω για τους ομοφυλόφιλους σαν εσένα τι γνώμη έχει;
το αβαταρ σουΠοιος σου ειπε οτι ειμαι ομοφυλοφιλος;
το αβαταρ σου
ε ενταξει, πας και με αντρες...Δε λεει κατι τετοιο. Εσυ το διαβασες ετσι. ΒΙ ειμαι.
ε ενταξει, πας και με αντρες...

Μπουτάρης: «Οι χρυσαυγίτες αν δεν έχουν βία δεν μπορούν να ζήσουν»