Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 36 άτομα (0 μέλη και 36 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 293 71,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 91 22,2%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Yuma

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.118
Like
69
Πόντοι
16
τύπε μου τα εχεις μπερδεμενα μεσα στο μυαλό σου και λες μαλακιες...

Έγώ λέω μαλακίες;

Τό πολύ τό ΚΚ κάνει τό παιδί μαλάκα. Έγώ πάντως δέν είμαι ΚΚ.

Καί μιά πού λέω γιά ΚΚΕ (Έθνικές προδοσίες άπό ίδρύσεως του μέχρι σήμερα).

Στήν άρχή ύπήρχε μόνο τό ΚΚΕ. Μετά τά συντρόφια τά χαλάσανε καί έγινε ΚΚΕ-εξ καί ΚΚΕ-ες.

Άπό τότε τό σπάσανε τό μαγαζί κι'άλλο καί φθάνουμε στόν ΣΥΡΙΖΑ (άλλαξε ό Μανωλιός καί έβαλε τά ρούχα του άλλιώς).

Άν δέν τό καταλάβεις αύτό ΔΕΝ έχεις έλπίδα.
 

GIORGOSK

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
6.691
Κριτικές
4
Like
4.057
Πόντοι
506
Τζημερος και ξερο ψωμι.
πω πω μαλάκα!! Επρεπε να το καταλάβω, αλλά δύσκολα ξεχωρίζεις σήμερα τζημερικους από χρυσαυγιτες αν και οι δευτεροι είναι πιο λάιτ!!
 

Gotham

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2011
Μηνύματα
831
Like
10
Πόντοι
6
πω πω μαλάκα!! Επρεπε να το καταλάβω, αλλά δύσκολα ξεχωρίζεις σήμερα τζημερικους από χρυσαυγιτες αν και οι δευτεροι είναι πιο λάιτ!!

Και ο Τζημερος αντικομμουνιστης ειναι. Δεν αντεχει με τιποτα αναρχοκομμουνια σαν εσενα. Επισης δεν γουσταρει καθολου την πληθυσμιακη αντικατασταση της λευκης ρατσας που πληττεται απο υπογεννητικοτητα σε ολη την Ευρωπη. Δεν συμφωνω μαζι του σε ολα ομως γενικα εχει σωστη νοοτροπια.
 

GIORGOSK

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
6.691
Κριτικές
4
Like
4.057
Πόντοι
506
Και ο Τζημερος αντικομμουνιστης ειναι. Δεν αντεχει με τιποτα αναρχοκομμουνια σαν εσενα. Επισης δεν γουσταρει καθολου την πληθυσμιακη αντικατασταση της λευκης ρατσας που πληττεται απο υπογεννητικοτητα σε ολη την Ευρωπη. Δεν συμφωνω μαζι του σε ολα ομως γενικα εχει σωστη νοοτροπια.
ναι ναι τι να σου πω!! ελίναι φανταστικός ο τυπος, σε λίγα χρόνια δεν θα λέμε πόσο μαλάκας είσαι, αλλά πόσο Τζήμερος, να ρωτήσω για τους ομοφυλόφιλους σαν εσένα τι γνώμη έχει;
 

Gotham

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2011
Μηνύματα
831
Like
10
Πόντοι
6
ναι ναι τι να σου πω!! ελίναι φανταστικός ο τυπος, σε λίγα χρόνια δεν θα λέμε πόσο μαλάκας είσαι, αλλά πόσο Τζήμερος, να ρωτήσω για τους ομοφυλόφιλους σαν εσένα τι γνώμη έχει;

Ποιος σου ειπε οτι ειμαι ομοφυλοφιλος;
 

Gotham

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2011
Μηνύματα
831
Like
10
Πόντοι
6
ε ενταξει, πας και με αντρες...

Αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να υποστηριζω αριστερους ουτε φεμινιστες ουτε τα λαμογια που θελουν δημογραφικα να εκτοπισουν τους ιθαγενεις Ευρωπαιους...
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
Δεν ξεχνάμε / we don’t forget
17 Γενάρη 2013 φασιστες δολοφόνησαν τον Σαχζαντ Λουκμαν την ώρα που πήγαινε με ποδήλατο στη δουλειά του.

26904437_1720363451363820_4629783662615123283_n.jpg
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.780
Like
162
Πόντοι
16
[size=20pt]Κασιδιάρης κατά Κοτζιά: «Για να σιτίζουμε αυτό το παχύδερμο του ανθελληνισμού;»
[/size]


Πρωταγωνιστής σε ακόμη ένα «θερμό» επεισόδιο στη βουλή ήταν ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης, αυτή τη φορά κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της επιτροπής Εξωτερικών υποθέσεων και Άμυνας. Σύμφωνα με τη Real, αρχικά στο στόχαστρο μπήκε ο υπουργός των Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, για τον οποίο ο βουλευτής είπε: «Τι γεύματα κάνει ο Κοτζιάς; Για ποιο λόγο να γίνονται αυτά; Για να σιτίζουμε αυτό το παχύδερμο του σταλινισμού και του ανθελληνισμού;». Όταν, μάλιστα, ο πρόεδρος της Επιτροπής Κ. Δουζίνας επιχείρησε να τον επαναφέρει στη τάξη, ο Κασιδιάρης επέμεινε: «Όχι διακοπές από εσάς, ιδίως από αυτούς που υπογράφουν έγγραφα, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, αυτοί που υπογράφουν έγγραφα να λέγονται τα Σκόπια «Μακεδονία», εμείς τους θεωρούμε ανθελληνικά σκουπίδια και δεν δεχόμαστε καμία διακοπή. Τελεία και παύλα». Στη συνέχεια ο πρόεδρος ανέβασε τους τόνους ξεκαθαρίζοντας πως η κατάσταση αυτή δε μπορεί να συνεχιστεί με τον Κασιδιάρη όμως να επιμένει και να προχωρά σε απειλές: «Όταν εμείς έρθουμε στα πράγματα και υπάρχει ένα εθνικό καθεστώς στην Ελλάδα όλοι αυτοί οι οποίοι προδίδουν, θα είναι μόνο για καταναγκαστικά έργα και για να σπάνε πέτρες».


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom