Βρείτε τρόπο να ξαναψηφίστε, μην αφήσετε το δίδυμο Κομάντο (με την πουτανιά)- Παολα να κερδίσει!!!! Για λόγους εθνικής ομοψυχίας!!!
Προσπαθούμε βρε.... στο τέλος-τέλος μπορεί να hackάρουμε το site για να μπορούμε να ψηφίσουμε όσες φορές θέλουμε.....

Βρείτε τρόπο να ξαναψηφίστε, μην αφήσετε το δίδυμο Κομάντο (με την πουτανιά)- Παολα να κερδίσει!!!! Για λόγους εθνικής ομοψυχίας!!!

Πως ρε Μαρουλια πρεπη να κλεψουμε την καλπη και να παραποιησουμε ταΒρείτε τρόπο να ξαναψηφίστε, μην αφήσετε το δίδυμο Κομάντο (με την πουτανιά)- Παολα να κερδίσει!!!! Για λόγους εθνικής ομοψυχίας!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Adonis13εμενα τωρα γιατι με βαλατε στη ψηφοφορια;
κανε μετα κολιτε η ζογραφια που γραψεσ δε εγινε αντιλιφτι!!!!!!!!!!!!Adonis13
Φιλικα παντα.
Δεν ξερω τι εχεις ακουσει,
αλλα ο χαβαλες ΔΕΝ ειναι κοσμοπολιτικος ιμπεριαλισμος της πλουτοκρατιας
siasia να με συγχωρεις αλλα τις κρισιμες πρωτες μερες της ψηφοφοριας δεν συμμετειχες τοσο ενεργα οσο επρεπεΜη δίνεις σημασία ΒΑΒΥ μουυυυυυυυυυυυυ... έλειψα τρεις μέρες και δεν μας ψήφισαν οι ζουλιάρηδες, εμείς όμως κερδίζουμε αλλού![]()
![]()
![]()
siasia να με συγχωρεις αλλα τις κρισιμες πρωτες μερες της ψηφοφοριας δεν συμμετειχες τοσο ενεργα οσο επρεπε
που ησουν siasia οταν ο baby σαν το λιονταρι τα βαζε με ολους και ολα προκειμενου να σε βγαλει πρωτη και βασιλισσα?
που ησουν siasia να γλυψεις τις πληγες του baby οταν απεγνωσμενα εξαντλουσε και την τελευταια ικμαδα της δυναμης του για να σε ψηφισουν?
Αναλογη προεκλογικη καμπανια μονο από τον μαρουλια εχω δει που είναι πραγματι συγκινητικος
![]()

Eγινε, εγινε.κανε μετα κολιτε η ζογραφια που γραψεσ δε εγινε αντιλιφτι!!!!!!!!!!!!
αφτοες ινε ξιπνιος ξιαφτο,ιπαρχοθμε και μισ ομοσ η μπουφιEγινε, εγινε.
Απο τον adoni, εγινε

Ειπαμε δεν γινεται.......... ψηφισαμε.Καλημέρα σε όλους τους ψηφοφόρους!!! Ψηφίστε Ευάκι-Μαρουλια και δεν έχετε τίποτε να χάσετε!!! Αποκλείεται ο πολιτικός μας λόγος να είναι χειρότερος από αυτόν του Γιωργάκη!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν πεταγεσαι μεχρι την Κουβα....... μπας και συνελθηςVote Charlize![]()



Είπαμε.Αγαπάαααααααααααααααμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()