Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα γλυκούλι έχεις πμΚαλημέρα μωρο σου έχω στείλει μήνυμα!!
Καλημέρα γλυκούλι έχεις πμΚαλημέρα μωρο σου έχω στείλει μήνυμα!!

Κρυώνω κρυώνω.....
Μην μου βάζεις ιδέες και πάρω αεροπλάνο για Κρήτη και στην επιστροφή περνάω και σου κάνω μια απαγωγή, αχχαχααχκρυο καιρός για 2, τριο κλπ
Μην μου βάζεις ιδέες και πάρω αεροπλάνο για Κρήτη και στην επιστροφή περνάω και σου κάνω μια απαγωγή, αχχαχααχ
Τζενάκι είσαι όλα τα λεφτά.Καλό βράδυ μωράκια μου.
Ευχαριστώ πολύ μωρό μου για τα ωραία λόγια.Τζενάκι είσαι όλα τα λεφτά.
Πέρασα υπέροχα τις προάλλες μαζί σου, θα τα ξαναπούμε σύντομα!!
γραψε και δυο λογια στο νημα,για να εχουμε μια ποιο ολοκληρωμενη εικονα,οσοι δεν την εχουν δει..Τζενάκι είσαι όλα τα λεφτά.
Πέρασα υπέροχα τις προάλλες μαζί σου, θα τα ξαναπούμε σύντομα!!
Γιατί δεν εχει ανοίξει καρτέλα;;;γραψε και δυο λογια στο νημα,για να εχουμε μια ποιο ολοκληρωμενη εικονα,οσοι δεν την εχουν δει..
θα ανοιξει...υπομονη...Γιατί δεν εχει ανοίξει καρτέλα;;;
τζενακι,το κρεββατι ειναι βιδωμενο?...φαντασου....Αφιερωμένη

Σήμερα έχω όρεξη για τρελές....τζενακι,το κρεββατι ειναι βιδωμενο?...φαντασου....![]()
![]()
καλαααααααα....Σήμερα έχω όρεξη για τρελές....
Ναι Τζενη μου το ξέρουμε όλες οι λατινες έχετε τρελλές απαιτήσεις,μόνο εσυ κούκλα μου εισαι νορμαλ κ πρέπει να σε προσέχουμε...Σήμερα έχω όρεξη για τρελές....
λατινα=αφεντικος=πιτσαρια=μαντρα αυτοκινητων=μονο σοβαρες προτασεις.Ναι Τζενη μου το ξέρουμε όλες οι λατινες έχετε τρελλές απαιτήσεις,μόνο εσυ κούκλα μου εισαι νορμαλ κ πρέπει να σε προσέχουμε...
ΥπεροχηηηηΑφιερωμένη