Εψαξε κανεις την 3η αγγελια παραπανω....χχχχχχχ034....να μας πει;
Λοιπόν εγώ πήρα τηλ και έκλεισα ραντεβού και μου είπε 50 ευρώ από το τηλ. Λέω 50 κάτι θα παίζει και πηγα.Οταν έφτασα και συστηθηκαμε μου ανακοίνωσε ότι 50 είναι το απλό 45 λεπτα και 70 έχει με εκτόνωση αλλά σιγά μην της έδινα 70 για μια μαλακια,δεν την έπαιζα εγώ καλύτερα. Τέλος πάντων τουλάχιστον το μωρό ήταν καλό για τα δεδομένα των Χανίων σε σχέση με τα υπόλοιπα μπάζα που κάνουν μασάζ και ο χώρος καλός με ντουζακι πριν και μετά το μασάζ.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).