Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ειναι για σας τους μεγαλους αυτα που θελετε εκτονωση χωρις προσπαθεια!!Χαχα ας προσεχε
αυτη την μλκ παντως με το μασαζ ποτε μου δεν την καταλαβα ,εχει και Βουκουρεστι πολλα τετοια ...

ασε ρε τζοβενο εσυειναι για σας τους μεγαλους αυτα που θελετε εκτονωση χωρις προσπαθεια!!![]()
Έτσι ακριβώς Βαλκανιε!!! Άσε που από το ψάξιμο σε λίγο καιρό θα ξέρουμε την Πραγα καλύτερα από τους ντόπιους500 κορώνες το κάθε extra να φανταστώ ή σου ζήτησε παραπάνω;
Από 500 για το καθένα, άρα 1000. Για την συγκεκριμένη, πεταμένα λεφτά. Δεν πειράζει, πάμε για άλλα.
Oρθά παρατήρησες.
Πολλά κορίτσια βγαίνουν έστω και για 1-2 βδομάδες φάση Privat ή τελείως Amatérky.
Απο τις πιο ανεβαστικές εμπειρίες το πορνοscouting που έχω ζήσει στην Πράγα.
Έτσι ακριβώς Βαλκανιε!!! Άσε που από το ψάξιμο σε λίγο καιρό θα ξέρουμε την Πραγα καλύτερα από τους ντόπιους![]()
Χαχα ας προσεχε
αυτη την μλκ παντως με το μασαζ ποτε μου δεν την καταλαβα ,εχει και Βουκουρεστι πολλα τετοια ...
Καταλαβα , και που νομιζα οτι αυτα γινονται μονο στην Ιαπωνια ...Που να δεις και τους άλλους που πληρώνουν κοπέλες μόνο για να τους κανουν παρέα στον ύπνο(εννοώ πως κοιμούνται αγκαλίτσα,αλλά δεν περιλαμβάνεται σεξ)
Μου φαινεται που ειχα παει πραγα με την κυρια μου, μαλακια ειχα κανει, επρεπε να ειχα παει μονος μου!
Καταλαβα , και που νομιζα οτι αυτα γινονται μονο στην Ιαπωνια ...
απο την Πραγα θυμαμαι ακομα το Big Sister , πολυ καλη φαση! ;)

15/12 εχω εξιτηριο,παρε τα βιαγκρα σου κι ελα πανωασε ρε τζοβενο εσυ
ο allan ανεβαινει Οδησσο μεθαυριο , προλαβαινεις!![]()
:coolcondom: :coolcondom:μαλλον θα τον παρω εγω κανα λβοβ....flowers παρε και τον mida καμια βολτα εκει ... ;)
Θυμήθηκα ζευγάρι Ελλήνων γύρω στα 30 στο εμπορικό το Palladium.
Ανέβαιναν τις κυλιόμενες ενώ ένα Τσέχικο άτι με κοντό φορεματάκι κατεβαινε αντίθετα.
Σκαλώνει ο συναγωνιστής και μετά για να την δει και απο πίσω,γυρίζει σβέρκο τόσο πολύ που χάνει την ισορροπία του και φεύγει 2-3 σκαλιά προς τα πίσω.
Αν θυμάμαι καλά,οι Έλληνες τουρίστες το 2016 ήταν οι 3οι σε αριθμό μετά από Ρώσους και Γερμανούς,αλλά το 90% των Ελλήνων είναι ζευγάρια κάθε ηλικίας.
Για Big Sister εχω ακούσει πολλά,αλλά δυστυχώς δεν το πρόλαβα..
Τελευταία φορά που πήγα Πράγα,τώρα τον Αύγουστο, η καλύτερη εμπειρία μου ήταν στο κρεοπωλείο Nase Maso
Πιό νόστιμο Pastrami Sandwich έχω φάει μόνο σε delis στην Αμερική
Ναι ,εκλεισε το 10Για Big Sister εχω ακούσει πολλά,αλλά δυστυχώς δεν το πρόλαβα..
Τελευταία φορά που πήγα Πράγα,τώρα τον Αύγουστο, η καλύτερη εμπειρία μου ήταν στο κρεοπωλείο Nase Maso
Πιό νόστιμο Pastrami Sandwich έχω φάει μόνο σε delis στην Αμερική

Αντε με το καλο ...μαλλον θα τον παρω εγω κανα λβοβ....


Αγαπητοί Συναγωνιστές, όπως βλέπω περνάτε πολύ καλά Πράγα που σας κάνει να λέτε τη χειρότερη κουζίνα που έχω δοκιμάσει ως καλή!Λογικό είναι στο μέρος που γαμεί κάποιος πολύ και καλά όλα να είναι νόστιμα..![]()
Αντικειμενικά όμως --->
Η Τσεχία έχει μακράν το χειρότερο φαγητό! Αμφιβάλω αν υπάρχει αυθεντική τσεχική κουζίνα ή όλα είναι αντιγραφές άλλων χωρών είτε πετυχημένες είτε αποτυχημένες τις περισσότερες φορές!
Δεν έχω μείνει πολλές μέρες σε σύνολο Αλλά έχω μια σχετικά πλήρη εικόνα χωρίς να το έχω ψάξει όσο ο φίλος που έμενε εκεί.. Ακόμα και σε εστιατόριο με αστέρι της michellen είχα πάει χωρίς να είναι κάτι σπέσιαλ! Όσο για τη πιτσαρία στο κέντρο στη Namesty Republiky ξερνουσα ώρες σε ένα τρενο επιστροφης...Ακόμα και οι Τσέχοι θα γελούσαν αν άκουγαν πως κάποιοι βρίσκουν γευστικό το φαγητό τους! Μην πω πως το ψαρι στην διατροφή τους είναι ανεκδοτο...
Βέβαια βέβαια... μετά από ένα καλό γαμήσι ότι και να φας είναι πεντανόστιμο![]()
Που να δεις και τους άλλους που πληρώνουν κοπέλες μόνο για να τους κανουν παρέα στον ύπνο(εννοώ πως κοιμούνται αγκαλίτσα,αλλά δεν περιλαμβάνεται σεξ)
