Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οκ παρακολουθω λιγο και δεν με νοιαζει η βαθμολογια...νομιζα με τελευταιο τον χαμιλτον κατι επαιζεΤι εννοείς σενάρια?
Τα πάντα έχουν κριθεί!
οκ παρακολουθω λιγο και δεν με νοιαζει η βαθμολογια...νομιζα με τελευταιο τον χαμιλτον κατι επαιζε
μόνο η 2η θέση κατασκευαστή νομίζω πως παίζει, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι έχει τόσο μεγάλη σημασία.
όλα τα υπόλοιπα έχουν κριθεί.
γιατι το moto gp ειναι μονο θεαμα και τιποτα αλλο.Μία ερώτηση επειδή είμαι λίγο άσχετος:
Γιατί να κόβει τις φλέβες του κάποιος βλέποντας F1 αφού υπάρχει το MotoGP?
1993 British Grand Prix https://[MEDIA=facebook]http://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f2f/1.5/16/1f1ec_1f1e7.png[/img[/MEDIA]]
ΜΑΧΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ, Alain Prost με Ayrton Senna
Ο Prost προσπαθει να περασει το Senna. Ο Prost οδηγει ενα απο τα κορυφαια μονοθεσια που εχει εμφανιστει σε πρωταθλημα, Williams-Renault FW15C, o Senna McLaren-Ford MP4/8.
Eπος απο 2 τιτανες
[facebook][MEDIA=facebook]https://www.facebook.com/formula1on/videos/776097892559853/[/facebook[/MEDIA]]
[/quote]
τυχερος που τα προλαβα τα θηρια των 3οοο κυβικων να μουγκριζουν πηγαινοντ; τοτε σε γκραν προ ιταλια και τα απολλαυσα ενω τωρα βλεπεις κατι αυτοκινητα αηδια σκετη
ελα ντε. περασμενα μεγαλεια...τυχερος που τα προλαβα τα θηρια των 3οοο κυβικων να μουγκριζουν πηγαινοντ; τοτε σε γκραν προ ιταλια και τα απολλαυσα ενω τωρα βλεπεις κατι αυτοκινητα αηδια σκετη
ετσι ακριβωςτυχερος που τα προλαβα τα θηρια των 3οοο κυβικων να μουγκριζουν πηγαινοντ; τοτε σε γκραν προ ιταλια και τα απολλαυσα ενω τωρα βλεπεις κατι αυτοκινητα αηδια σκετη
1993 British Grand Prix https://[MEDIA=facebook]http://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f2f/1.5/16/1f1ec_1f1e7.png[/img[/MEDIA]]
ΜΑΧΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ, Alain Prost με Ayrton Senna
Ο Prost προσπαθει να περασει το Senna. Ο Prost οδηγει ενα απο τα κορυφαια μονοθεσια που εχει εμφανιστει σε πρωταθλημα, Williams-Renault FW15C, o Senna McLaren-Ford MP4/8.
Eπος απο 2 τιτανες
[facebook][MEDIA=facebook]https://www.facebook.com/formula1on/videos/776097892559853/[/facebook[/MEDIA]]
[/quote]
Εκτός της τρομερής οδηγικής ικανότητας του Σένα, το βίντεο δείχνει αυτό που λείπει από την σημερινή F1.
Η McLaren-Ford MP4-8 ήταν τρίτη δύναμη στο grid πίσω από τις Williams- Renault FW15C & τις Benetton-Ford B193B.
Παρόλα αυτά ένας καλός οδηγός όπως ο Σένα, έχει την δυνατότητα να προσπεράσει καλύτερο μονοθέσιο.
Αυτό κατά βάση οφείλεται στην πολύ απλή μπροστινή αεροτομή.
Με την πάροδο των χρόνων και την ελευθερία που δόθηκε στους αεροδυναμιστές, η μπροστινή πτέρυγα στα μονοθέσια έγινε τόσο περίπλοκη που δεν μπορείς πια να πλησιάσεις αυτόν που προηγείται.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.racecar-engineering.com/wp-content/uploads/2014/01/upmercw1.jpg[/img[/URL]]
Αρχής γινομένης από την μπροστινή πτέρυγα, όλοι οι αεροδυναμιστές της F1 σχεδιάζουν με τέτοιον τρόπο τα μονοθέσια ώστε να στέλνουν βρόμικο αέρα σ’ αυτόν που ακολουθεί, ο στροβιλισμός είναι τέτοιος που ακόμα και έναν πιο γρήγορο μονοθέσιο δυσκολεύετε να πλησιάσει.
Όταν ένα αυτοκίνητο Formula 1 μπει στoυς στροβιλισμούς της ακάθαρτης ροής αέρα που αφήνει πίσω του το αυτοκίνητο που προηγείται, η μπροστινή πτέρυγα χάνει την αρνητική της άνωση, δεν μπορεί πια να «βιδώσει» στην άσφαλτο τους εμπρός τροχούς, που χάνουν την πρόσφυση κι ο οδηγός χάνει το τιμόνι. Παλιά δεν ήταν έτσι. Ο οδηγός προσπαθούσε να «πάρει τον αέρα» από το αυτοκίνητο που προηγούνταν ώστε να βγει από εκεί με φόρα να προσπεράσει.
Αυτός ήταν και ο λόγος που επινοήθηκε το DRS αλλά είναι ημίμετρο.
Ενώ γίνεται συνεχώς προσπάθεια για μείωση του κόστους, είναι αξιοπερίεργο που δεν απλοποιούν τις αεροτομές. Έτσι κι αλλιώς είναι κομμάτι της αεροδυναμικής που η ανάπτυξή του δεν μπορεί α μεταφερθεί στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Η φόρμουλα την τελευταία 10ετια έχει πεσει..Ειδικοτερα από τότε που βγήκε το DRS...Παλιά έβλέπες μάχη για προσπερασμα..Τώρα ανοίγει μια πτέρυγα και 8 στις 10 φορές είναι τελειωμένη υποθεση!!!