Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
καλημέρα Τάσο μου χρόνια πολλάkaλημερα ελενα![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
![]()
καλημέρα Τάσο μου χρόνια πολλάkaλημερα ελενα![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
![]()
επισης οταν φτασεις στην ομορφη θεσ/νικη δωσε τα χαιρετησματα μου στον ανονκαλημέρα Τάσο μου χρόνια πολλά

εννοείται. Θα τον δώσω ποικιλοτρόπως ;)επισης οταν φτασεις στην ομορφη θεσ/νικη δωσε τα χαιρετησματα μου στον ανον![]()
![]()
![]()
![]()
καλημέρα γιαβρί μουκαλημερα ελλαδα![]()
![]()
![]()
καλημερα σε ολη την παρεα του καφενειου
![]()
![]()
![]()
![]()
καλημερα στην απαστραπτουσα κα ΧΑΤΖΗ
![]()
![]()
![]()
καλημερα και στην Θεσσαλονίκη μας που ετοιμαζεται να υποδεχτεί την κυρια του νήματος.
![]()
![]()
![]()
![]()
καλημέρα Λευτέρη μουΚαλημερα σε ολους τους Ελληνες κ στην Κα Χατζη βεβαιως απο τις γυναικες Φωτια του μπου εδω μεσα!
αννον αετοιμασου σουρχεταικαλημέρα....
έχουμε κανά καψούρη εδώ...?![]()
![]()
![]()

http://[URL unfurl="true"]www.giortazei.gr/wp-content/uploads/2013/09/28-oktombriou-epeteios-tou-oxi.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
ένα όχι είπε ο Μεταξάς και ένα ο barock... ;D ;D ;D
ένα όχι είπε ο Μεταξάς και ένα ο barock...![]()
![]()
![]()

http://[URL unfurl="true"]www.giortazei.gr/wp-content/uploads/2013/09/28-oktombriou-epeteios-tou-oxi.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
:HappyBounce_4K8GSO: :hi:
εμεις αννον μου με την ΧΑΤΖΗ ειμαστε οπαδοι του.......ένα όχι είπε ο Μεταξάς και ένα ο barock...![]()
![]()
![]()
καλημερα εσενα σε βλεπω οντως να γινεσαι ιδιωςεμεις αννον μου με την ΧΑΤΖΗ ειμαστε οπαδοι του.......
