Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
3 μερες μεινανε![]()
![]()
![]()
κουρουτα γιε γιε γιε γιε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

παλι της πουτανας θα γινει...![]()
![]()
![]()
![]()
φαντασου τωρα που θα αρχισουν και οι καταιγιδες στην τροπικη κουρουταΌπως πάντα μαν :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom: :coolcondom:

φαντασου τωρα που θα αρχισουν και οι καταιγιδες στην τροπικη κουρουτα![]()
![]()
![]()

σταντ μπαι ο αιβαζης....Μεγάλες ανατροπές έρχονται στη παιχνιδάρα μας![]()
![]()
![]()
σταντ μπαι ο αιβαζης....

:S :S :S :S :SΜεγάλες ανατροπές σου είπα, ποιος τον γαμεί τον Αϊβά...![]()
![]()
![]()
:S :S :S :S :S
θα παει ο ποδολαγνος? :S :S :S :S :S
:S :S :S x-files μαν :S :S :S :Sκανα νέο από σευχελλες εχουμε μαγκες?
ακούγονται φημες ότι εχει κλεισει τους παιχτες μεσα σε ένα φαυλο κυκλο ο μενιος μας..δηλαδή οσοι φευγουν από κουρουτα, θα πηγαινουν σευχελλες και οσοι φευγουν από σευχελλες θα ξαναγυρνάνε κουρουτα..μετα αν ξαναφευγουν από κουρουτα, θα ξαναπηγαινουν σευχελλες και αν ξαναφευγουν από σευχελλες θα ξαναγυρνάνε κουρουτα και αν ξαναχανουν θα ξαναπηγαινουν σευχελλες και αν ξαναχανουν σευχελλες θα ξαναεπιστρεφουν κουρουτα κ.ο.κ...... :S
ναι τυπε ετσι ακούγεται...αν και δεν αντελήφθην καστανο τι είναι αυτό το ουροβορος τεκτονικος οφις.... :S :SΩς ουροβόρος τεκτονικός όφις ο δαιμονικός Μένιος θα εγκλωβίζει τους παίκτες σε αέναο κύκλο δηλαδή μαν :S
Ως ουροβόρος τεκτονικός όφις ο δαιμονικός Μένιος θα εγκλωβίζει τους παίκτες σε αέναο κύκλο δηλαδή μαν :S


