Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ημερομηνία εγγραφής: 02/01/13Καλησπέρα Λίζα! Θα μπορούσα να είχα και εγώ το τηλ σου; Ευχαριστώ
Καλησπέρα Λίζα, όποτε θες στείλε και σε εμένα pm.
Επί ένα χρόνο από τότε που μου έστειλε το κινητό της: της στέλνω μηνύματα στο κινητό, στο viber, εδώ μέσα αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση
Μήπως στο μεταξύ άλλαξε τηλέφωνο;
Φίλε ,για εμάς που δεν είμαστε γνώστες του είδους και θέλουμε κάτι κοντά στα γνώριμα μας δεδομένα, η Λίζα έχει τις καλύτερες κριτικές.αλλά είναι πολύ δύσκολο να δώσει κινητό. Δεν σκοπεύω να κανονίσω με 2-3 κοπέλες να κάνω κριτικές για να μου στείλει ,θεωρώ ότι αυτό είναι το πρόβλημα.Γιατι ρε παιδια ? Εγω εστειλα μηνυμα ,την άλλη μερα μουστειλε κινητο και σε δυο μερες βρεθήκαμε
Αξιότιμη προσπάθεια φίλε Γ. Κι όμως κάτι μου λέει ότι δεν πρόκειται να φτάσει ποτέ στα μάτια της Λίζας.Λίζα, καλησπέρα.
Ξέρω ότι αν έβαζες σε μια σειρά όλους όσους σου έχουν ζητήσει το τηλέφωνο, η ουρά θα ξεκινούσε από το Σύνταγμα και θα έφτανε στους Κήπους του Έβρου. Παρόλα αυτά, σε παρακαλώ να μου στείλεις το τηλέφωνό σου. Έχω ενθουσιαστεί με τις φωτογραφίες σου και τις κριτικές που έχεις αποσπάσει. Θα ήθελα να εγκαινιάσουμε μία μόνιμη συνεργασία (μία φορά ανά δεκαπενθήμερο).
Πολλά φιλιά.
Γ.
Φιλε Γιωργο μια φορα το δεκαπενθημερο ειναι λιγο ...,Λίζα, καλησπέρα.
Ξέρω ότι αν έβαζες σε μια σειρά όλους όσους σου έχουν ζητήσει το τηλέφωνο, η ουρά θα ξεκινούσε από το Σύνταγμα και θα έφτανε στους Κήπους του Έβρου. Παρόλα αυτά, σε παρακαλώ να μου στείλεις το τηλέφωνό σου. Έχω ενθουσιαστεί με τις φωτογραφίες σου και τις κριτικές που έχεις αποσπάσει. Θα ήθελα να εγκαινιάσουμε μία μόνιμη συνεργασία (μία φορά ανά δεκαπενθήμερο).
Πολλά φιλιά.
Γ.
Φιλε κανεις μεγαλο Λαθος ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ..και "κρινει αναλογα"Αξιότιμη προσπάθεια φίλε Γ. Κι όμως κάτι μου λέει ότι δεν πρόκειται να φτάσει ποτέ στα μάτια της Λίζας.
Ο . Κ. Αλλα δεν εισαι η Λιζαεγω παντως μαγκες αν ημουν η λιζα θα διαλεγα τους πιο μικροτσουτσουνους και τους μαλακες που χυνουν γρηγορα/κουραζονται ευκολα ή αυτους που ξερω οτι θα μ εχουν σταντε καλες κριτικες και θα εκανα τον κυκλο μου με αυτους για ξεκουραστα φραγκα. σιγα που θα δοκιμαζα νεους που μπορει να ειχαν κανα τεραστιο καυλι ή να με γαμαγαν σαν σκυλι
..και να προσθεσω οτι το φορουμ,το διαβαζουν ολα τα μελη...εγγεγραμμενα και μη.Φιλε κανεις μεγαλο Λαθος ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ..και "κρινει αναλογα"
Αλοιμονο αν δεν το εκανε!
Κατι ξερω και γω..
Καλησπερα,
πάντως βγάζετε κόμμα άνετα στο παρλαμεντο..και να προσθεσω οτι το φορουμ,το διαβαζουν ολα τα μελη...εγγεγραμμενα και μη.