nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Γατάκια ανέβασε τον Μέσο Όρο πάλι με την πουστια του ο Μενιος
12 μελη 11 επισκεπτες ετσι![]()
![]()
σας παμε μονο νοματζ ρε νιαμου
μαλωνω ρε....εχε χαρη που με κραταει ο γιατιοχις......μαλωνεις ρε? πες οτι μαλωνεις να πιθανς

Αύριο με κουβάδες και σφουγγαρίστρες.ειδες την αυριανη σφαγη ?
μας κλανετε τον πεο...οπως περσυ στο ακαντεμυ12 μελη 11 επισκεπτες ετσι![]()
![]()
σας παμε μονο νοματζ ρε νιαμου
Είναι άγιος ο Αη βάζει.ο αιβαζης παλι κυριος. μεσα στα ορια του καθωσπρεπει και της ευγενιας.
θα μπορουσε να ειναι λορδος αυτο το παιδι.
μας κλανετε τον πεο...οπως περσυ στο ακαντεμυ

μαλωνω ρε....εχε χαρη που με κραταει ο γιατιοχις......
θα γινει της πουτανας αυριο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/move]απο τοτε που εγινες κυριλε δεν ερχεσε....κριμαΕίναι άγιος ο Αη βάζει.
μαλωνω ρε....εχε χαρη που με κραταει ο γιατιοχις......
θα γινει της πουτανας αυριο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

μπα? ολες οι κοπελες εδω?Να 'σαι καλά ρε, ευθυμήσαμε πάλι.![]()
![]()
![]()

θα σε κανω γυναικα στο σκοινακι αυριοαντε τρουμπακη περασε το νομοσχεδιο της αλλαγης φυλλου.
μολις γινεις 15 μπορεις να δηλωσεις οτι εισαι κοριτσακι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20ποντοΈχεις χιούμορ. :o :o :o
θα σε κανω γυναικα στο σκοινακι αυριο
Για το τακούνι σου μιλάς?20ποντο
μπαρο κρατα μεπες οτι μαλωνς να πιθανς ρε