Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 187K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Επισκέπτης
:priest: :priest: :priest:
URL]] :priest: :priest: :priest:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
PRIME TIME
Ant1ANT1
NOMADS
27,6%
AlphaALPHA
ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ
24,8%
AlphaALPHA
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ
21,8%
ΣΚΑΙΣΚΑΙ
ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ
18,5%
Epsilon TVEPSILON TV
SURVIVAL SECRET
7%

LATE NIGHT
Ant1ANT1
ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
24,4%

Με τόσο αθέμιτο και ύπουλο ανταγωνισμό, η Μένια της καρδιάς μας δείχνει τα δόντια της και πόσο σκληρός καριόλης είναι με τεράστια νούμερα τηλεθέασης...
Θεϊκό ατελείωτο το χθεσινό επεισόδιο... Ότι ώρα έκανα ζάπινγκ ήταν εκεί για να με διασκεδάζει!!!
img_0132_29.jpg
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
ο ουζομπλουμης ειναι ο αντιστοιχος τσανγκ του survival

που οταν εφυγε το αφεντικο τους
τα πιστα σκυλια τρελαθηκαν και δαγκωναν τους παντες...
:wanker:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Mη μασατε ρε survival συναγωνιστες μολις πεσει ο αρχικος ενθουσιασμος των νομαδων σαν φοινικας θα ξαναγεννηθει απο της σταχτες της η υπερπαραγωγη μας και θα φτασει παλι το 20 με 25% τηλεθεαση :S :S :S :S :S :S :S
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Mη μασατε ρε survival συναγωνιστες μολις πεσει ο αρχικος ενθουσιασμος των νομαδων σαν φοινικας θα ξαναγεννηθει απο της σταχτες της η υπερπαραγωγη μας και θα φτασει παλι το 20 με 25% τηλεθεαση :S :S :S :S :S :S :S
πιανουν και τα κρυα σιγα σιγα τυπε...τα ξενοδοχεια εχουν εξοδα (ηδη εχουν παρει τα αρχιδια μας, φραγκο δεν εχουμε δωσει), ο πηγης θα δαγκωσει το καυλι του από το κρυο και θα εχουμε θυματα...εκλασε ο αιβαζης,σχολασε ο γαμος...
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
Στη χλίδα τους έχουν, πως δεν είπε κιόλας ότι τον ενοχλεί η τηλεόραση που την βάζουν δυνατά  :S :S :S

Πανδαιμόνιο επικράτησε στο χτεσινό συμβούλιο του Survival Secrets. Μήλον της έριδος ο Θάνος Ουζουνπλούμης, ο οποίος κατηγορήθηκε ανοιχτά από τους συμπαίκτες του ότι είναι απόμακρος και περίεργος. Μία ατάκα του παίκτη, ωστόσο, πραγματικά άναψε φωτιές:

«Με πειράζει το κάπνισμα! Τι έχουμε πει τόσες φορές; Να συνεχίσω; είπε, και ένας καταιγισμός ύβρεων άρχισε να εκτοξεύεται από τον Γιάννη Συγγελάκη: «Τι καραγκιόζης, είσαι ρε! Μ$%##%κα! Ξεφτίλα!» είπε ο παίκτης των Αγωνιστών. «Ξέρουμε πολύ καλά ποιος φεύγει το βράδυ. Εγώ το ρουφιάνο δεν τον κάνω, αλλά είναι ένας ξεφτίλας και μισός!» συνέχισε.

 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
πιανουν και τα κρυα σιγα σιγα τυπε...τα ξενοδοχεια εχουν εξοδα (ηδη εχουν παρει τα αρχιδια μας, φραγκο δεν εχουμε δωσει), ο πηγης θα δαγκωσει το καυλι του από το κρυο και θα εχουμε θυματα...εκλασε ο αιβαζης,σχολασε ο γαμος...
Τυπε μη μασας ολα ειναι κανονισμενα.Μολις αρχισουν τα κρυα θα κλεισουν εντελος με καδρονια της καλυβες και θα βαλουν και πετροβαμβακα για μονωση και δε φτανει αυτο αλλα θα βαλουν και ξυλοσομπα μεσα και θα φερουν σε καθε ομαδα και καποιους τονους πουρναρια να εχουν να καινε αλλα δεν θα ειναι απλα τα πραγματα γιατι οπως ειπαμε η διαβιωση θα ειναι πολυ σκληρη οποτε θα τους δωσουν και απο ενα τσεκουρι να κοβουν τα πουρναρια γιατι επιτηδες θα τους τα φερουν μεγαλητερα ωστε να μη χωρανε στη σομπα.Φυσικα θα φυλανε σκοπια ο καθενας με την σειρα του μη γινει καμια μαλακια γιατι οσο να ναι ξυλοσομπα σε ξυλινη καλυβα ειναι καπως βρωμα η δουλεια :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Τυπε μη μασας ολα ειναι κανονισμενα.Μολις αρχισουν τα κρυα θα κλεισουν εντελος με καδρονια της καλυβες και θα βαλουν και πετροβαμβακα για μονωση και δε φτανει αυτο αλλα θα βαλουν και ξυλοσομπα μεσα και θα φερουν σε καθε ομαδα και καποιους τονους πουρναρια να εχουν να καινε αλλα δεν θα ειναι απλα τα πραγματα γιατι οπως ειπαμε η διαβιωση θα ειναι πολυ σκληρη οποτε θα τους δωσουν και απο ενα τσεκουρι να κοβουν τα πουρναρια γιατι επιτηδες θα τους τα φερουν μεγαλητερα ωστε να μη χωρανε στη σομπα.Φυσικα θα φυλανε σκοπια ο καθενας με την σειρα του μη γινει καμια μαλακια γιατι οσο να ναι ξυλοσομπα σε ξυλινη καλυβα ειναι καπως βρωμα η δουλεια :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S

εγω ακουσα ότι ηδη τους περνανε σωλήνες για φυσικο αεριο και επιδαπεδια θερμανση....πρωτη φορα ακουω για ξυλοσομπα και πουρνάρια... :think: :think: :think:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
εγω ακουσα ότι ηδη τους περνανε σωλήνες για φυσικο αεριο και επιδαπεδια θερμανση....πρωτη φορα ακουω για ξυλοσομπα και πουρνάρια... :think: :think: :think:
Τυπε μαλον εχεις δικειο γιατι οι δεικες μου πληροφοριες προερχονται απο την εποχη βρυωνη γιαυτο και οι ξυλοσομπες ενω οι δεικες σου λογικα προερχονται μετα την εξαγορα του καναλιου απο τον μεγαλο ιβαν γιαυτο και το φυσικο αεριο και η επιδαπεδια θερμανση :S :S :S :S :S :S
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Tιποτα δεν παει χαμενο απο τις κατασκευες ολα επαναχρησιμοποιουντε μεχρι να βγαλουν και το τελευταιο σεντ  :rockon:



Το πυργακι του παζλ

2n99du0.jpg


Εγινε βαση για αλλη κατασκευη 

2h6g13q.jpg


:rockon: :rockon:
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
950
Like
91
Πόντοι
6
Tιποτα δεν παει χαμενο απο τις κατασκευες ολα επαναχρησιμοποιουντε μεχρι να βγαλουν και το τελευταιο σεντ  :rockon:



Το πυργακι του παζλ

2n99du0.jpg


Εγινε βαση για αλλη κατασκευη 

2h6g13q.jpg


:rockon: :rockon:
Πω ρε τυπε εχω μεινει καγκελο μιλαμε για μεγαλα μυαλα στην υπερπαραγωγη και για τρελη εφευρετικοτητα :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
Tιποτα δεν παει χαμενο απο τις κατασκευες ολα επαναχρησιμοποιουντε μεχρι να βγαλουν και το τελευταιο σεντ  :rockon:



Το πυργακι του παζλ

2n99du0.jpg


Εγινε βαση για αλλη κατασκευη  

2h6g13q.jpg


:rockon: :rockon:
και ο κουβας ειναι απο το αγωνισμα με τη λασπη
που διακοπηκε .. :dancing:
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606

Επισκέπτης
Στη χλίδα τους έχουν, πως δεν είπε κιόλας ότι τον ενοχλεί η τηλεόραση που την βάζουν δυνατά  :S :S :S

Πανδαιμόνιο επικράτησε στο χτεσινό συμβούλιο του Survival Secrets. Μήλον της έριδος ο Θάνος Ουζουνπλούμης, ο οποίος κατηγορήθηκε ανοιχτά από τους συμπαίκτες του ότι είναι απόμακρος και περίεργος. Μία ατάκα του παίκτη, ωστόσο, πραγματικά άναψε φωτιές:

«Με πειράζει το κάπνισμα! Τι έχουμε πει τόσες φορές; Να συνεχίσω; είπε, και ένας καταιγισμός ύβρεων άρχισε να εκτοξεύεται από τον Γιάννη Συγγελάκη: «Τι καραγκιόζης, είσαι ρε! Μ$%##%κα! Ξεφτίλα!» είπε ο παίκτης των Αγωνιστών. «Ξέρουμε πολύ καλά ποιος φεύγει το βράδυ. Εγώ το ρουφιάνο δεν τον κάνω, αλλά είναι ένας ξεφτίλας και μισός!» συνέχισε.


Με ενοχλει το καπνισμα λεει...αχαχαχ παλι καλα που δεν ειπε οτι με ενοχλουν οι κλανιες μετα τις πιτσες και τα μπεργκερ!!!
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
τελικα ο ουζουνμπουλης αποδειχθηκε σκληρος καριολης :walkingpenis:

εχει και τατουαζ μην το ξεχναμε αυτο :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom