troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
και εμεις ουζουπλουμπουμουνη τι με αυτο?εχουν κολετσα οι αλλοι..![]()
θα βλεπουμε και τα δυο.....
μαι σταιλ ειδες χτες?
και εμεις ουζουπλουμπουμουνη τι με αυτο?εχουν κολετσα οι αλλοι..![]()
το μεσημεριανο μονοκαι εμεις ουζουπλουμπουμουνη τι με αυτο?
θα βλεπουμε και τα δυο.....
μαι σταιλ ειδες χτες?

χτες βραδυ γαμησε....το μεσημεριανο μονο
πιστολια ολες
![]()
![]()
δυνατο μουνι η αλεξανδρα παπα-κατιχτες βραδυ γαμησε....
ατυχη στιγμη μονο οτι λιγο πριν το τελος πηγαμε στο νοσοκομειο τον ροπαο με αφυδατωση απο τα λιτρα σπερμα που εχυσε

πολυ βυζι το σοου μαν....δυνατο μουνι η αλεξανδρα παπα-κατι
απο την αλλη η τουνη βουρλο απο τα λιγα
γιαυτο την κερατωνε ο αλλος...![]()
απο δευτερα θα πηδαμε σαν τα ποντικια
απο το καραβι που βουλιαζει...
![]()

αφηστε το πτωμα του survivor να σαπισει ησυχα...ΤΡΟΜΠΑκης τωρα στο Survivor ψωλαρμενιζει... :S :S :S

αφηστε το πτωμα του survivor να σαπισει ησυχα...
![]()
ΤΡΟΜΠΑκης τωρα στο Survivor ψωλαρμενιζει... :S :S :S
τυπε θα ριξουμε ενα επικο στην γουρουνομουρα την δευτερα και μετα θα την θαψουμεΕχουμε κατι εμετιασματα να ριξουμε ακομα μεχρι να ξεκινησει το επομενο... :S :S :S
τυπε θα ριξουμε ενα επικο στην γουρουνομουρα την δευτερα και μετα θα την θαψουμε

Μεσα τυπε...![]()
![]()
![]()
στηριξε και εσυ και θα στηριξει...Το Νάσο δεν το σκέφτεστε :S :S :S