Ντράγκιτς και Ντόντσιτς δεν έχει η Ελλάδα.. 2 παίχτες αρκούν σε τόσο μικρό επίπεδο να πάρουν ένα παιχνίδι! Καλά ο μικρός προορίζεται για πολύ μεγάλα πράγματα!
το παιχνίδι μας το πήρε ένας 18χρονος. Με τον Ντράγκιτς στον πάγκο, λογικό ήταν να πάρει τα ηνία. Με προπονητή για τον πούτσο, λογικό επίσης να μην έχεις απάντηση σε αυτό
Ντράγκιτς και Ντόντσιτς δεν έχει η Ελλάδα.. 2 παίχτες αρκούν σε τόσο μικρό επίπεδο να πάρουν ένα παιχνίδι! Καλά ο μικρός προορίζεται για πολύ μεγάλα πράγματα!
Ρε παιδιά τί περιμένατε δηλαδή με Μίσσα ;;
Δεδομένου και του ότι το υλικό μας είναι φτωχότερο σε σχέση με μερικά χρόνια πριν..
Προδιαγεγραμμένη τραγωδία το φετινό Eurobasket..