Νέα

Θεσσαλονίκη αυτή την περίοδο (τραβεστί/τρανς)

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 17 άτομα (2 μέλη και 15 επισκέπτες)

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
  • Like
Αντιδράσεις: TZOYLI

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
έχασα τίποτα καλό;;
Βασικα δεν γνωριζω ποσο καιρο ελειπες..Παντως στην θεσσαλονικη τα πραγματα ηταν μετρια.Ειδικα απο τον ιουλιο και μετα μυστηρια..πολυς κοσμος πηγε διακοπες αλλες πηγαν στα πατρικα τους...γενικως εβγαινες και δεν ηξερες ποιοες θα συναντησεις.Αλλες κανανε διαλειμμα απο την δουλεια.Πιστευω ομως τωρα ειδικα που σε λιγο ανοιγει και η εκθεση ..η ΔΕΘ ολες θα ειναι με το οπλο στο χερι. :tn04: :tn04: :tn04:
 

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.844
Like
3.238
Πόντοι
1.706
Βασικα δεν γνωριζω ποσο καιρο ελειπες..Παντως στην θεσσαλονικη τα πραγματα ηταν μετρια.Ειδικα απο τον ιουλιο και μετα μυστηρια..πολυς κοσμος πηγε διακοπες αλλες πηγαν στα πατρικα τους...γενικως εβγαινες και δεν ηξερες ποιοες θα συναντησεις.Αλλες κανανε διαλειμμα απο την δουλεια.Πιστευω ομως τωρα ειδικα που σε λιγο ανοιγει και η εκθεση ..η ΔΕΘ ολες θα ειναι με το οπλο στο χερι. :tn04: :tn04: :tn04:
εδω στην Αθηνα βλέπω εχουν πληθύνει οι αγγελίες με κροσσάκια... άτιμη κρίση τι μας κάνεις... σε λίγο θα κυκλοφοράμε όλοι με περούκα και ψηλοτάκουνο :P
 
  • Like
Αντιδράσεις: TZOYLI

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
εδω στην Αθηνα βλέπω εχουν πληθύνει οι αγγελίες με κροσσάκια... άτιμη κρίση τι μας κάνεις... σε λίγο θα κυκλοφοράμε όλοι με περούκα και ψηλοτάκουνο :P
Εδω θα διαφωνισω...δεν φταιει η κριση που εχουν αυξηθει οι αγγελιες με κρος.Εχει να κανει οτι πλεον τα ατομα αυτα εκδηλωνονται ανοιχτα.Επειδη ομως στην ελλαδα να βρουνε δουλεια δυσκολα καταφευγουν στην πορνεια.Αυτο γινονταν και τις καλες εποχες.
 

Glykomoutsounos

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.844
Like
3.238
Πόντοι
1.706
Εδω θα διαφωνισω...δεν φταιει η κριση που εχουν αυξηθει οι αγγελιες με κρος.Εχει να κανει οτι πλεον τα ατομα αυτα εκδηλωνονται ανοιχτα.Επειδη ομως στην ελλαδα να βρουνε δουλεια δυσκολα καταφευγουν στην πορνεια.Αυτο γινονταν και τις καλες εποχες.
αστείο ήταν μωρέ :P
 

gym freak

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
95
Κριτικές
4
Like
111
Πόντοι
0
  • Like
Αντιδράσεις: TZOYLI

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
καλησπερα μαγκες, θα ερθω θεσσαλονικη για λιγες μερες και σκεφτομαι να τιμισω μια απο τις παρακατω
εσεις τι θα προτεινατε;;
Να υποθεσω πως εισαι παθητικος.Διοτι και οι δυο τρανς που αναφερεις εχουν το ενεργητικο ως το δυνατο τους χαρτι.Ανθελεις συνδιασμο εμφανισης προσοντων και γουσταρεις και τα αυταρχικα θα πας στηνιωαννα.
 

gym freak

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
95
Κριτικές
4
Like
111
Πόντοι
0
ευχαριστω φιλε μου, ενεργητικος ειμαι αρα μαλλον εχω βγει αρκετα οφφ μ φαινεται  :2funny: :2funny:
σαν παθητικες ποιες θα προτεινες;;
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
Αν γουσταρεις τρανς θα πας με την Ρια αν γουσταρεις κρος η Αμαντα ειναι εξαιρετικη περιπωση.Η αννυ επισης ειναι εξαιρετικη περιπτωση αλλα αυτη την περιοδο δεν δουλευει.Στην αναφερω διοτι οταν θα ερθεις μπορει και να δουλευει. :tn04:
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
Καλημέρα στην παλιοπαρεα
 
  • Like
Αντιδράσεις: TZOYLI

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.832
Κριτικές
2
Like
8.454
Πόντοι
2.306

Μια "Stella Papadopoulou" από Θεσσαλονίκη, την έχει τιμήσει κανείς;
 
  • Like
Αντιδράσεις: TZOYLI

gynemimetoafto

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2017
Μηνύματα
31
Κριτικές
1
Like
64
Πόντοι
0
Χαιρετώ την παρέα κι εγώ ως νέο μέλος. Ελπίζω να συμμετέχω κι εγώ εποικοδομητικά στην όποια ανταλλαγή πληροφοριών αν και σε πρώτη φάση μάλλον έχω πιο πολλές ερωτήσεις απ'ότι απαντήσεις!
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
καλησπερα παιδια.
Έχουμε τίποτα πληροφορίες για τις κάτωθι κυρίες:


Ευχαριστώ εκ των προτέρων
δεν εχεις ψαξει καλα το σαητ.
και οι δυο πολύ θυληκες σε εμφανιση.
η πρωτη πιο μπιχτρα και εχει τσακωθεί με καποιους.
αρα σαν χαρακτήρας η δευτερη η ρια η ροδιτισα καλυτερη και πιο παθητικη.
σαν εμφανιση επισης και οι 2 δειχνουν ωραιες γυναικες από κοντα αλλα εγω φτιαχτηκα παλι με την δευτερη περισσοτερο λογω ξανθου μαλλιου, ψηλοτερη, πιο εντυπωσιακη, πορνοσταρ κανονικη σου πεφτει το σαγονι, ενώ η ελενα είναι λιγο σαν την μελαχροινη φοιτητρια της διπλανης πορτας που παει μπουζούκια και θελεις να την γαμησεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom