anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
γιατί ; τι θα γίνει; θα βγουν ποθημενα; ;)Σε ποιο μερος της Κρητης? μη πεσεις πανω μου![]()
γιατί ; τι θα γίνει; θα βγουν ποθημενα; ;)Σε ποιο μερος της Κρητης? μη πεσεις πανω μου![]()
πανω της μην πεσουμε και τα δουμε ολαΣε ποιο μερος της Κρητης? μη πεσεις πανω μου![]()

λες να εχουμε? χαχαχαγιατί ; τι θα γίνει; θα βγουν ποθημενα; ;)
έτσι όπως το είπες αυτό κατάλαβα...λες να εχουμε? χαχαχα
Φανταζεσαι?έτσι όπως το είπες αυτό κατάλαβα...
Φανταζεσαι?
Και θα αναρτησω και κριτικη..
Ενδεικτικη ημερομηνια, η συναντηση στην Κρητη! αχαχαχαχαχ

Πότε επιτέλους!!!!
Σε ποιο μερος της Κρητης? μη πεσεις πανω μου![]()
Χανιά και Σαντορίνη 
Χανιά και Σαντορίνη
![]()
Εμείς από Ηράκλειο θα μας μείνει στο χέρι???Χανιά και Σαντορίνη
![]()
Φανταζεσαι?
Και θα αναρτησω και κριτικη..
Ενδεικτικη ημερομηνια, η συναντηση στην Κρητη! αχαχαχαχαχ

Πότε επιτέλους!!!!
Ηράκλειο Όχι?αν δεν θα προλάβω την άλλη εβδομάδα τότε σεπτέμβριο ;)
Εμείς από Ηράκλειο θα μας μείνει στο χέρι???
Ηράκλειο Όχι?

Υπομονή τότεΗράκλειο άλλοι φορά![]()
Αντε παλι το Ηρακλειο στην απεξω....Ηράκλειο άλλοι φορά![]()

Σαντορινη καλυτερα ,, ειναι πιο κονταελάτε Χανιά μια βόλτα η Σαντορίνη![]()
![]()
ελάτε Χανιά μια βόλτα η Σαντορίνη![]()
![]()
