Διαγραμμένο μέλος 98365
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 191
- Κριτικές
- 4
- Like
- 355
- Πόντοι
- 21
στο κομματι αυτο εχετε δικιο,θα επρεπε να ειχα κανει καποιες κριτικες ,αν και οι κορασιδες ειναι λιγες αυτες που εχω δοκιμασει.τον τελευταιο χρονο εχω αναβαθμιστει σε cg,μιας και ημουν παραδοσιακα στην κατηγορια των στουντιος.απο κει και περα ομως οποιος μου ζητησε πληροφορια με μηνυματακι ημουν και ειμαι προθυμος να τον ηξυπηρετησω.


