Νέα

Γυναίκες συνοδοί ανεξάρτητες (Callgirls)

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (3 μέλη και 37 επισκέπτες)

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Kαλησπερα, επειδη διαλογιζομουν απο το πρωι που εγραψα για την αντριαννα-κοσλοντουι,δεν προλαβα να διαβασω τι γραφτηκε στο νημα,ουτε να απαντησω στα πμ που ζητουν το τηλ της..
Λοιπον η αντριαννα μαλλον προσχωρησε στο νεο-πασοκ,οποτε το τηλ της θα εμφανιστει καποια στιγμη με τιμες νεο-πασοκ, οποτε μαλλον δεν μπορω να βοηθησω κανεναν..
:hi:
οποιοι σου ζητανε ειναι ολοι κλωνοι....δωσε να πανε στο παραμαγαζο με τα καπελα...

 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.043
Κριτικές
2
Like
13.467
Πόντοι
3.656
φιλαρακι εγω αυτο που εγραψα ειναι90 lepta 100 euro δεν με εδιωξε η δεν την εδιωξα εληξε το ματς ....τωρα ποσα παιρνη και σε ποιους δεν γνωριζω
Εγω γραφω για την εμπειρια μου και σημπληρωνω οτι ποτε δεν ημουν πασοκ, ουτε θα γινω.. :hi:
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.043
Κριτικές
2
Like
13.467
Πόντοι
3.656
οποιοι σου ζητανε ειναι ολοι κλωνοι....δωσε να πανε στο παραμαγαζο με τα καπελα...
καλα οτι ειναι κλωνοι οι περισσοτεροι φαινεται απο το ιστορικο τους, μελη  7-8 χρονια,50 μηνυματα και 3 κριτικες για το ξεκαρφωμα..
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
περα απο ολα τ αλλα
αξιζει??.η τα κλαις?
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
αστο αυτο πανω μου...γνωριζω εγω... ;)
εγω παντως επειδη θα πω την αποψη μου σε τυπου κριτικη καποια στιγμη γιατι αυτο κανω 5 χρονια περιπου που ειμαι μελος σε αυτο το φορουμ θα ειναι καλη αρκετα τωρα 80 η 100 σε 90 λεπτα η 120 λεπτα αυτο δεν με ενδιαφερει πολυ...
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
εγω παντως επειδη θα πω την αποψη μου σε τυπου κριτικη καποια στιγμη γιατι αυτο κανω 5 χρονια περιπου που ειμαι μελος σε αυτο το φορουμ θα ειναι καλη αρκετα τωρα 80 η 100 σε 90 λεπτα η 120 λεπτα αυτο δεν με ενδιαφερει πολυ...

Τάσσο μου σορρυ αλλά ΕΧΕΙ διαφορά το 90 με το120+ και μαλιστα μεγάλη..!!!
Δεν μιλάω για εσένα και το ξέρεις αλλά καλό θα ήταν να βγει δημόσια το "κονέ" και να μιλήσει για το καπελάκι που σου έριξε..!!
Αλλά δεν βγαίνει να μιλήσει. Σιγά μην έβγαινε..!!
 

Ακάδημος

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2016
Μηνύματα
17
Like
2
Πόντοι
0
Η Αντριανα γαμιέται τζάμπα μέχρι και 100 την ώρα, το πολύ. Δεν έχει σταθερό κόστος, λειτουργεί ανάλογα και διαφορετικά με τον καθένα. Μπορεί κάποιος να της δώσει 100 και να κάτσει μια ώρα, μπορεί κάποιος άλλος να της δώσει 100 και να κάτσει όλο το βράδυ. Συνήθως αν τσιμπήσει 100ρικο κάθετε παραπάνω από μια ώρα! Να πούμε ότι δεν είναι καμια μπεμπέκα, αντίθετος, είναι μια ώριμη μεγαλοκοπέλα που χαίρεται την πούτσα! Την τελευταία φορά που την είδα ήταν περίεργα πρησμένη στο σώμα  :-
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Η Αντριανα γαμιέται τζάμπα μέχρι και 100 την ώρα, το πολύ. Δεν έχει σταθερό κόστος, λειτουργεί ανάλογα και διαφορετικά με τον καθένα. Μπορεί κάποιος να της δώσει 100 και να κάτσει μια ώρα, μπορεί κάποιος άλλος να της δώσει 100 και να κάτσει όλο το βράδυ. Συνήθως αν τσιμπήσει 100ρικο κάθετε παραπάνω από μια ώρα! Να πούμε ότι δεν είναι καμια μπεμπέκα, αντίθετος, είναι μια ώριμη μεγαλοκοπέλα που χαίρεται την πούτσα! Την τελευταία φορά που την είδα ήταν περίεργα πρησμένη στο σώμα  :-
Για ποια Αντριάνα λέτε ρε παιδιά; αυτή που κατοικοεδρεύει στο bill?
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom