anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
Καλησπέρα Στέλλα...!!!ΚΑΛΉ ΣΑΣ ΜΈΡΑ :-*
Καλησπέρα Στέλλα...!!!ΚΑΛΉ ΣΑΣ ΜΈΡΑ :-*
Αυτα ολα πες τα αλλου...σε μενα ΟΧΙ...εγω ξερω τι γραφω και τι λεω...
να βαλουμε ερωτηση σε νημα και θα δεις σε ποσες εχεις βαλει γκαζια...σε μενα δεν θα βρεθει ουτε ΜΙΑ να πει κατι γιατι απλα δεν ασχολουμαι με αυτες τις μαλακιες που ασχολεισαι εσυ...
ΥΓ μην ξανατολμησεις παπαρακο και πεις κατι για τη δικη μου τη δουλεια γιατι αυτοι που πρεπει να ξερουν εδω μεσα ξερουν που δουλευω και ποσες ωρες....δεν ειμαι σαν εσενα αυστρολοπιθηκος που ηρθα εδω με βαπορι και εγινα ταξιτζης κιτρινιαρης με δουλειες μαλακισμενες που κανεις εσυ....
αντε σαλτα τωρα και καλη συνεχεια και καλες δουλειες!
ανατριχιασα....θα σ απαντήσω με μια παρόμοια πίσω έχει η αχλαδα την ουρά οκ μαν υγ όλο τον Αύγουστο θα είμαι στο νησί τον ανεμον αν έρθεις από εκεί αν αν είσαι καλό παιδί θα σε φτιάξω να περνάς καλά όσο εγώ..
εδω εισαι? ηρθες.. εφερες ποπ κορν εχει σημερα πολυ γελιοΚαλησπέρα Στέλλα...!!!
εδω εισαι? ηρθες.. εφερες ποπ κορν εχει σημερα πολυ γελιο![]()
![]()
![]()

Τι τα θες αυτα τα παλιοεσωρουχα ρε μαναρι? Ζεστη δν εχει?
:-*Τι τα θες αυτα τα παλιοεσωρουχα ρε μαναρι? Ζεστη δν εχει?![]()
![]()
:-*

τζιμμυ παμε μυκονο?milfokormara![]()
τζιμμυ παμε μυκονο?

καλε ρε φιλε σε τοσο σημαντικο γεγονος εσυ ησουν στην μυκονο το 2004? πρεπει να παμε φιλε φετος γιατι θα εχει σημαντικες προσωπικοτητες στην μυκονο ;)
ειχα παει το 2004 με μια καριολα που χα σχεση τοτες
σιγα μην ξαναπαω

καλε ρε φιλε σε τοσο σημαντικο γεγονος εσυ ησουν στην μυκονο το 2004? πρεπει να παμε φιλε φετος γιατι θα εχει σημαντικες προσωπικοτητες στην μυκονο ;)![]()
![]()
![]()
κανεις λαθος διαβασε δυο τρεις σελιδες πισω στο νημα ;)σιγα τα προσωπα :thubsdown:
Η προσωπικοτητα αυτη κανει δωρο και τα εξοδα;κανεις λαθος διαβασε δυο τρεις σελιδες πισω στο νημα ;)![]()
![]()
Η προσωπικοτητα αυτη κανει δωρο και τα εξοδα;
Τι ξινεσαι;διαβασα 2 σελιδες πισω