Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εχει κανεις καμια προσφατη εμπειρια
καλησπερα σεξυ ροδιτες μου![]()
Καγκάνεψα παλι η Ντανα....
![]()
![]()

πηρα τηλ..εκλεισα ραντεβου...ξανακαλω για επιβεβαιωση μιση ωρα πριν...και λεει...ηρθε φιλος μην τον διωξω...μπορεις κανα μισαωρο αργοτερα?γνωριζει κανεις κατι?
πηρα τηλ..εκλεισα ραντεβου...ξανακαλω για επιβεβαιωση μιση ωρα πριν...και λεει...ηρθε φιλος μην τον διωξω...μπορεις κανα μισαωρο αργοτερα?
οι φίλοι πάνω από όλα !!
εμ κ σει δεν ξέρεις ότι οι φίλοι έχουν πρωτερεοτιταπηρα τηλ..εκλεισα ραντεβου...ξανακαλω για επιβεβαιωση μιση ωρα πριν...και λεει...ηρθε φιλος μην τον διωξω...μπορεις κανα μισαωρο αργοτερα?
δεν θα ηταν πιο φρονιμο να κανεις ενα κοπο να καλεσεις στο τηλεφωνο που δημοσιευουν για να απαντηθει επιτελους αυτη η ερωτηση σου περι της τιμης? γιατι πρεπει να απαντηθει απο εδω μεσα? και στο θεμα της εμπειριας καποιου η απαντηση δεν θα ειναι σε καμια περιπτωση αντικειμενικη,μιας και μπορει η εταιρα να ειναι πολυ καλη με καποιους και με αλλους οχι τοσο καλη αναλογα την μερα της την ορεξη της και το πως της φερεται ο παρτενερ της καθε φορα.. οποτε καλυτερα να διαπιστωσεις απο μονος σου τι παιζει και ποσο....
Αρχικά Χριστός Ανέστη φίλε μου.
Συμφωνώ πως η εμπειρία του καθενός μπορεί να είναι διαφορετική αλλά ένα γενικό προφίλ μπορεί πιστεύω να βγει.
Οσον αφορά για την τιμή που λες, υπάρχει κ το pm αν θέλει κάποιος να απαντήσει. Ασε που το τηλ της Αlexia δε φαινεται πουθενα. Της εστειλα μηνυμα στο ts dating κ βλεπουμε.
ΟΚ είναι εξ αλλαγής αλλά λέει τπτ για αυταρχικό?
Κ γενικά νεότερες κριτικες?
Ευχαριστώ..