Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλα θα βρω αλλο για σενα ..χαχαΘενξ Ελένη, ώρα να σας αφήσω.
OK dikeopolis & barock κατανοητοί!
Εμένα πάντως μου πήγαινε στο μυαλό (κοκκόρου έχω) ο Γιαβρής με το κουτούκικαι με χάλαγε γιατί είναι πένθιμο τραγούδι :-
Τέσπα λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με τζογαδόρο και ρεμάλι κι όπως θες εσύ, αλλά μη με λες ξενέρωτο και γιαβρή

πάρε τηλ κ πεστου η φαν Σ θέλουν ερασιτεχνικό μαζί μ να πεθάνουμε στο γέλιο γιαβρι μχα χα χα...Τωρα που μου το θυμησες κατσε να τον παρω τηλ ...
ΚαλημεραΧαιρετω τα παιδια και τη μουσα των πιεριων ορεων
πρωην γειτονα απο οτι καταλαβα ;) ;)Υπερβολες ..Υπαρχουν εκει εξω υπεροχα κοριτσια ..... ;) ;)Δυστυχως μετακομισες και αφησες κενο δυσαναπληρωτο...
ευγενική και μετριόφρων....Υπερβολες ..Υπαρχουν εκει εξω υπεροχα κοριτσια ..... ;) ;)


.....πάρε τηλ κ πεστου η φαν Σ θέλουν ερασιτεχνικό μαζί μ να πεθάνουμε στο γέλιο γιαβρι μ

Δεν θα το ελεγα μετριοφροσυνη ....ρεαλισμο ισως μου καθεται καλυτεραευγενική και μετριόφρων....![]()
Για πολύ για λίγο , όσο αντέξει ο καθένας. Ας μη παρεκτεπόμεθα συναθλητά ))))Ωραιο στησιμο ! Για πολυ ..
Παιδια μην τσακωνεστε ..ολοι θα παρετε...χαχα![]()
![]()
Προσευχη ???Ωραιο στησιμο ! Για πολυ ..
