Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:

18882077_10207775843389062_7425726930393763828_n.jpg
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Παιχνίδι ερωτήσεων πάλι???? Πόσο για το πέος είναι στην παραγωγή? Νομίζουν ότι γελάμε με τις ερωτήσεις και τις απαντησεις?
 

Άκης012345

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2015
Μηνύματα
1.403
Like
42
Πόντοι
16
φιλε μου ο μανατζερ του μαζονακι ειναι συναιτερος σε μαγαζια με τον Κωστα- μισθοφορο. το νταραβερι ηταν οτι αν παει ο μαζο στο χ φακτορ ο Κωστας παει τελικο.. τωρα το επιασες το υπονοουμενο?

για την βαλαβανη το ξαναλεω οτι αυτο που λεω ειναι δικη μου αποψη και δεν ειπα σε κανεναν να την ασπαστει ουτε να παιξει τα λεφτα του.. ομως με αυτα που εχω δει μεχρι εδω και αυτα που ακουω... αυτο πιστευω
Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα. :S :S :S
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Τυπε κατι για κλεισιμο επειγοντων του Ευαγγελισμου ακουσα για να φερει το τρικυκλο τον Νασο.... :S :S :S
τυπε περασα ταλαιπωρια περιμενοντας στα επειγοντα 7 μερες :S :S  :S
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Oλοι καρφωμενοι στο survivοr για να δουνε το ευριδικακι  :smitten: :smitten: :smitten:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Λίστα σήμερα δεν έχουμε?
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
το ρυπαρο αβυζο αποβλητο το παιζει και καλα παραπονουμενη οτι ο dr alban δεν της δινει σημασια.και ο σκλαβος του μουνιου σπευδει να τη διαβεβαιωσει οτι δεν ειναι ετσι...και μιλαμε για εναν αντρα που και ομορφος ειναι και αλλα συν εχει.πως να μην γυρισει μετα το καθε μπαζο να πει,'κοιτα,εδω ο σουπερ γκομενος κανει ετσι,εσυ,ενα καθημερινο παιδι εχεις και απαιτησεις'.γαμιολες και μουνοδουλοι :vomit: :vomit: :vomit:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom