Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τυπε θα αποχωρησω και εγω μαζι σου σε ενδειξη συμπαραστασης. :S :S :S
:S :S :SΣήμερα θα μιλήσουν με τα τέταρτα ξαδέρφια τουςΣήμερα έχει έπαθλο επικοινωνίας ενώ σε δυο βδομάδες επιστρέφουν![]()
τυπε ξεχασες τους προδοτες hailraiser,screamer και jumaru :- :S :S :SΟ iakovos δεν πολυμπαινει, ο ΝΑΣΟΣ ετοιμάζεται να την κάνει, ο Alex71 και αυτός έχει καιρο να συμμετάσχει ενεργά. Ακόμη και ο podolagnos προσέφερε πολλές σωστές κριτικές παρόλη την προκλητικότητα του.
raopau και troumbakis μπαίνουν μόνο για να λοιδωρησουν και να φύγουν. Ο birlas εξαφανίστηκε από τότε που έφυγε ο Πάνος. Μόνο κάποιοι λίγοι έχουν μείνει (giatioxi, ADMIRAL, px75 κλπ.) αλλά η πτώση σε προσωπικότητες είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Εν ολίγοις το παιχνίδι πιστευω είναι για τον πουτσο πλέον, προτιμώ να δω Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο στην ΕΡΤ2.
Αν κάτσουμε τύπε να μετρήσουμε τις απώλειες εν σχέσει με το πρόσφατο παρελθόν, θα μας δημιουργηθούν τάσεις αυτοκτονίας.τυπε ξεχασες τους προδοτες hailraiser,screamer και jumaru :- :S :S :S
τυπε ξεχασες τους προδοτες hailraiser,screamer και jumaru :- :S :S :S
Εν ολίγοις το παιχνίδι πιστευω είναι για τον πουτσο πλέον, προτιμώ να δω Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο στην ΕΡΤ2.
τι λεει τυπε,πως θα γινει με το αβυζο σιχαμα,τωρα τελευταια υπαρχουν και κρουσματα υπερ της εδω μεσα :S :S :SΤυπε παλι σε απαξιωσε η Ελλειινιδα σου και εχεις νευρα; :S :S :S
ολο δειπνους ρομαντικους στοιχιζουν αυτα,και γι αυτο πουλησαμε και τα οχηματα τυπε. :S :S :SΤυπε παλι σε απαξιωσε η Ελλειινιδα σου και εχεις νευρα; :S :S :S
Τύπε σορι σε ξέχασα να σε αναφέρω πριν στις μεγάλες προσωπικότητες του σαι.τυπε αυτό είναι ανησυχητικο, να κοίταγες για καμμια αντικαταθλιπτικη αγωγη :S :S
υγρη απαξιωση ομως τυπε,ειναι σημαντικη αυτη η λεπτομερεια :S :S :SΝα ορίστε, τρωγομαστε μεταξύ μας κάτι το οποίο δεν συνέβαινε παλαιότερα.
Πάντως έχω να παρατηρήσω ότι μετά την "τύπε", η πλέον πολυχρησιμοποποιημενη λέξη είναι η "απαξίωση"
το παιχνιδι ολοι ξερουμε οτι χαλασε οταν εφυγε η Λαουρα... το 50% σταματησε να το βλεπει γιατι καταλαβαν οτι ειναι στημενο.
