You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ιστορία της Τέχνης (πίνακες ζωγραφικής, πορτραίτα, φωτογραφίες γεγονότων κ.ά.)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Borgia21
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 282
- Εμφανίσεις 17K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Δ
Διαγραμμένο μέλος 136408
Επισκέπτης
Αν αντιπαθω ενα ζωγραφο, αυτος ειναι ο πικασο.
Ισως επειδη ειμαι ασχετος απο ζωγραφικη. ή απλα δε μ αρεσουν τα πεντε ποδια τα τρια ματια και τα οκτω αυτια πανω σε μια γυναικα,
[...]
Φίλε, όταν ένας ζωγράφος σε ηλικία 15 ετών έχει φτάσει σε επίπεδο να ζωγραφίζει έργα, π.χ. σαν τα δύο ακόλουθα,
καταλαβαίνεις, ότι το επόμενο βήμα είναι να κάνει την υπέρβαση της παράδοσης και να πάει στον ουρανό, είτε την καταλαβαίνεις, είτε όχι, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Σεβαστό, φυσικά, να μην σου αρέσει ένα έργο και ένας καλλιτέχνης, όμως θα πρέπει να γνωρίζεις την πορεία του και την οπτική του μέσα στην εποχή που έζησε.
Κατά τ' άλλα περί ορέξεως κλπ κλπ.
Η Πρώτη Κοινωνία (1896)
http://[URL unfurl="true"]www.pablo-ruiz-picasso.net/images/works/9.jpg[/img[/URL]]
Ο πατέρας του Πικάσσο (1896)
[img]http://[URL unfurl="true"]www.pablo-ruiz-picasso.net/images/works/3845.jpg[/img[/URL]]
Αν σε ενδιαφέρει, πάντως, να αποκτήσεις άλφα γνώση για το ΤΙ ζωγράφιζε σαν παιδί ο Πικάσσο, κάνε έναν κόπο να δείς
τον παρακάτω χρήσιμο και αναλυτικό σύνδεσμο, με όλα τα έργα της σχετικής περιόδου.
[URL unfurl="true"]http://www.pablo-ruiz-picasso.net/period-first.php[/URL]
Κώστας Λαδάκης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 23.710
- Κριτικές
- 6
- Like
- 8.879
- Πόντοι
- 1.686
Κώστας Λαδάκης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 23.710
- Κριτικές
- 6
- Like
- 8.879
- Πόντοι
- 1.686
Origins and Application of Geometry in the Thera Prehistoric Civilization Ca. 1650 BC
First published: October 2005Full publication history
DOI: 10.1111/j.1600-0498.2005.00029.x View/save citation
Abstract. The present paper offers strong evidence that there was a particularly advanced, for the era, sense and application of geometry in the prehistoric civilization of the island of Thera (Santorini), Greece, ca. 1650 BC. First, by applying an original method, it is demonstrated that specific shapes, depicted on so far unpublished wall paintings initially decorating the third floor of Xeste 3, correspond to advanced geometric configurations with remarkable accuracy. Thus, it is shown that there are configurations corresponding to linear spiral prototypes, others matching elliptical prototypes and sets of points lying on isogonal lines that are radii of regular polygons with 48, 32, and 24 angles. Subsequently, it is shown that the use of geometric archetypes for drawing played a prominent role in the Late Bronze Age Thera civilization. In fact, it is demonstrated that celebrated wall paintings have border lines that impressively match a limited number of linear (Archimedes’) spirals, hyperbolas, and ellipses in a piecewise manner. This practically excludes the probability that these wall paintings were drawn by freehand, while, on the contrary, it strongly suggests that they were mainly drawn by means of geometric stencils.
https://[URL unfurl="true"]www.researchgate.net/profile/Michail_Panagopoulos/publication/227674935/figure/fig14/AS:302385168699397@1449105650595/Fig-14-The-wall-painting-shown-in-Figure-12-with-the-corresponding-geometric-prototypes.png[/img[/URL]]
[URL unfurl="true"]https://www.researchgate.net/publication/227674935_Origins_and_Application_of_Geometry_in_the_Thera_Prehistoric_Civilization_Ca_1650_BC[/URL]
Κώστας Λαδάκης
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 23.710
- Κριτικές
- 6
- Like
- 8.879
- Πόντοι
- 1.686
https://[URL unfurl="true"]www.researchgate.net/profile/Michail_Panagopoulos/publication/227674935/figure/fig3/AS:302385164505097@1449105649587/Fig-3-The-excellent-way-the-six-stencils-computer-generated-red-lines-approximate-the.png[/img[/URL]]
Τέλεια σπείρα του Αρχιμήδη,στις τοιχογραφίες
αυτές του 1650 π.χ. !
Τέλεια σπείρα του Αρχιμήδη,στις τοιχογραφίες
αυτές του 1650 π.χ. !
O Πικάσο, επηρεάστηκε από τη θεωρίες των 4 διαστάσεων. Είναι σίγουρο ότι υπάρχουν τουλάχιστον 4 διαστάσεις με τα πειράματα που έχουν γίνει αλλά ο άνθρωπος, μπορεί να "δει" μέχρι μόνο τις 3 διαστάσεις.
Και τι δεν θα έδινε ένας άνθρωπος να καταφέρει να δει τις 4 διαστάσεις, ο Πικάσο προσπάθησε να φανταστεί τουλάχιστον. Είναι εξωπραγματικά τα έργα αλλά πρέπει να καταλάβουμε την αγωνία του ανθρώπου.
Στο παρακάτω βίντεο βλέπουμε την Flatland, (σε animation εξηγείται η αρχική σκέψη) ένα βιβλίο το 1880 περίπου. Ο Αινστάιν και όλοι αυτοί οι επιστήμονες επηρέασαν τον Πικάσο και την σκέψη για τις διαστάσεις που βλέπουμε και αυτές που δεν βλέπουμε (άλλα πειραματικά έχει αποδειχθεί ότι υπάρχουν):
Και τι δεν θα έδινε ένας άνθρωπος να καταφέρει να δει τις 4 διαστάσεις, ο Πικάσο προσπάθησε να φανταστεί τουλάχιστον. Είναι εξωπραγματικά τα έργα αλλά πρέπει να καταλάβουμε την αγωνία του ανθρώπου.
Στο παρακάτω βίντεο βλέπουμε την Flatland, (σε animation εξηγείται η αρχική σκέψη) ένα βιβλίο το 1880 περίπου. Ο Αινστάιν και όλοι αυτοί οι επιστήμονες επηρέασαν τον Πικάσο και την σκέψη για τις διαστάσεις που βλέπουμε και αυτές που δεν βλέπουμε (άλλα πειραματικά έχει αποδειχθεί ότι υπάρχουν):
Borgia21
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 197
- Κριτικές
- 56
- Like
- 11.230
- Πόντοι
- 18.036
[ἀπὸ ἀριστερά] Οἱ πολεμιστές ἅγιοι Δημήτριος, Γεώργιος, Ἀρτέμιος καὶ Προκόπιος παρατεταγμένοι μὲ τὸν ὁπλισμό τους σάν ἤρωες κάποιας ἐπικῆς ἱστορίας πρὶν ἀπό τή μεγάλη ἀναμέτρηση μὲ τοὺς ἐχθρούς τους.
Εἰκόνα τοῦ 17ου αιώνα τῆς Μονῆς Χιλανδαρίου στὸ Ἅγιον Ὄρος.
Εἰκόνα τοῦ 17ου αιώνα τῆς Μονῆς Χιλανδαρίου στὸ Ἅγιον Ὄρος.
Συνημμένα
Borgia21
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 197
- Κριτικές
- 56
- Like
- 11.230
- Πόντοι
- 18.036
Ο Αμεντέο Μοντιλιάνι (Amedeo Modigliani, 1884-1920) ήταν Ιταλός ζωγράφος και γλύπτης. Γεννήθηκε στην πόλη Λιβόρνο της Τοσκάνης και ξεκίνησε τις σπουδές του στις καλές τέχνες στην Ιταλία πριν μετακομίσει στο Παρίσι το 1906, όπου άρχισε να δημιουργεί το προσωπικό καλλιτεχνικό ύφος του. Φιλάσθενος στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, πέθανε σε ηλικία 35 ετών. Το ψευδώνυμο του ήταν Μόντι (Modi).
Σε ηλικία 18 ετων ξεκινισε να κανει χρηση ινδικής κανάβεως (χασίς), την οποία συνεχισε μεχρι το τελος της ζωής του. Αρχές του 1906 εγκατασταθηκε στο Παρίσι, στο Λε Μπατό Λαβουά (Le Bateau-Lavoir), ένα κοινόβιο για τους αδέκαρους καλλιτέχνες. Εκει ανέπτυξε το δικό του ιδιαίτερο ύφος. Παραλληλα με τα ναρκώτικα αρχισε το αλκοόλ, την πόση του οποίου συνεχισε περισσοτερο τα επομενα χρονιά. Λογω οικονομικων προβληματων επεστρεψε στο Λιβορνο. Στο Παρισι γυρισε μόνιμα το 1909.
Επειδη ήταν φιλήδονος, ικανοποιούνταν μέσω αγοραίου έρωτα [σημ.: θα τον χαρακτηρίζαμε "συνάδελφο", λόγω οικων ανοχής].
Στα 26 του ερωτευθηκε μια 21χρονη Ρωσίδα ποιήτρια (η οποια μολις ειχε παντευτει [σημ.: κοπελα για σπίτι αυτη]) και ξεκινησαν σχεση συμβιωσης. Ενα χρονο κρατησε μόνο, διοτι ο Μοντιλιάνι ασκουσε βία. η Ρωσίδα γυρισε στον άντρα της , καθώς τα βίαια ξεσπάσματα του την οδήγησαν να επιστρέψει στον σύζυγό της. Ο Μοντιλιάνι απεγνωσμενο έφτανε στα άκρα όσον αφορά τους εθισμούς και τις καταχρήσεις, ως το τέλος της ζωής του.
Στις 3Δεκεμβρίου 1917, στην γκαλερί Berthe Weill έγιναν τα εγκαίνια της πρώτης — και τελικά μοναδικής όσο ζούσε — ατομικής έκθεσής του. Τις αίθουσες της γκαλερί κοσμούσαν γυμνά μεγάλου μεγέθους κι ένα από αυτά τοποθετήθηκε στη βιτρίνα. Η έκθεση έλαβε μεγάλη δημοσιότητα και προκλήθηκε κοσμοσυρροή. Λόγω του σκανδάλου που προέκυψε η αστυνομία απαγόρευσε την έκθεση. Το 1918, τέταρτη χρονιά του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, η ζωή στο Παρίσι ηταν πολύ δύσκολη στο Παρίσι λόγω της έλλειψης τροφίμων και ηλεκτροδότησης και του φόβου των αεροπορικών βομβαρδισμών. Ο 33χρονος Μοντιλιάνι αποφάσισε να φύγει μαζί με τη νέα του αγαπημένη, τη 19χρονη σπουδάστρια τέχνης Ζαν Εμπιτέρν [σημ.: ηθελε μικρούλες ο Μοντ.]. Στο λαμπερό φως της Κυανής Ακτής, όπου κατέφυγαν, ο Μοντιλιάνι ζωγράφισε τους πιο δημοφιλείς και ακριβοπληρωμένους πίνακές του. Τα τελευταία δύο χρόνια της ζωής του ο ζωγράφος έφτιαξε 25 πορτρέτα της ντροπαλής, μελαγχολικής και πανέμορφης Ζαν. Στις 29 Νοεμβρίου 1918 η Ζαν γέννησε την κόρη τους, η οποία πήρε το όνομά της (1918-1984). Δεν πρόλαβε όμως να παντρευτεί την αγαπημένη του Ζαν, ούτε να αναγνωρίσει νόμιμα τον καρπό της σχέσης τους. Πέθανε στο Παρίσι, σε ηλικία 36 ετών, από φυματιώδη μηνιγγίτιδα.
ΥΓ οι παραθέσεις μεσα στην αγκύλη με κοκκινο ειναι εμβόλιμες για την θεματολογία του site. Υστερα απο επισημανση φίλου οτι ηταν "δικός μας" ο Μοντιλιάνι όσον αφορά τις σεξουαλικές προτιμήσεις.
---
Στα δύο συνημμενα τα εξής εργα του Μοντιλιάνι:
-1ο αρχείο
Girl with Braids (1918)
Εκτιθεται εν Nagoya City Art Museum [Ναγκόγια, Ιαπωνία].
-2ο αρχείο
Reclining woman with loose hair (1917)
Σε ηλικία 18 ετων ξεκινισε να κανει χρηση ινδικής κανάβεως (χασίς), την οποία συνεχισε μεχρι το τελος της ζωής του. Αρχές του 1906 εγκατασταθηκε στο Παρίσι, στο Λε Μπατό Λαβουά (Le Bateau-Lavoir), ένα κοινόβιο για τους αδέκαρους καλλιτέχνες. Εκει ανέπτυξε το δικό του ιδιαίτερο ύφος. Παραλληλα με τα ναρκώτικα αρχισε το αλκοόλ, την πόση του οποίου συνεχισε περισσοτερο τα επομενα χρονιά. Λογω οικονομικων προβληματων επεστρεψε στο Λιβορνο. Στο Παρισι γυρισε μόνιμα το 1909.
Επειδη ήταν φιλήδονος, ικανοποιούνταν μέσω αγοραίου έρωτα [σημ.: θα τον χαρακτηρίζαμε "συνάδελφο", λόγω οικων ανοχής].
Στα 26 του ερωτευθηκε μια 21χρονη Ρωσίδα ποιήτρια (η οποια μολις ειχε παντευτει [σημ.: κοπελα για σπίτι αυτη]) και ξεκινησαν σχεση συμβιωσης. Ενα χρονο κρατησε μόνο, διοτι ο Μοντιλιάνι ασκουσε βία. η Ρωσίδα γυρισε στον άντρα της , καθώς τα βίαια ξεσπάσματα του την οδήγησαν να επιστρέψει στον σύζυγό της. Ο Μοντιλιάνι απεγνωσμενο έφτανε στα άκρα όσον αφορά τους εθισμούς και τις καταχρήσεις, ως το τέλος της ζωής του.
Στις 3Δεκεμβρίου 1917, στην γκαλερί Berthe Weill έγιναν τα εγκαίνια της πρώτης — και τελικά μοναδικής όσο ζούσε — ατομικής έκθεσής του. Τις αίθουσες της γκαλερί κοσμούσαν γυμνά μεγάλου μεγέθους κι ένα από αυτά τοποθετήθηκε στη βιτρίνα. Η έκθεση έλαβε μεγάλη δημοσιότητα και προκλήθηκε κοσμοσυρροή. Λόγω του σκανδάλου που προέκυψε η αστυνομία απαγόρευσε την έκθεση. Το 1918, τέταρτη χρονιά του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, η ζωή στο Παρίσι ηταν πολύ δύσκολη στο Παρίσι λόγω της έλλειψης τροφίμων και ηλεκτροδότησης και του φόβου των αεροπορικών βομβαρδισμών. Ο 33χρονος Μοντιλιάνι αποφάσισε να φύγει μαζί με τη νέα του αγαπημένη, τη 19χρονη σπουδάστρια τέχνης Ζαν Εμπιτέρν [σημ.: ηθελε μικρούλες ο Μοντ.]. Στο λαμπερό φως της Κυανής Ακτής, όπου κατέφυγαν, ο Μοντιλιάνι ζωγράφισε τους πιο δημοφιλείς και ακριβοπληρωμένους πίνακές του. Τα τελευταία δύο χρόνια της ζωής του ο ζωγράφος έφτιαξε 25 πορτρέτα της ντροπαλής, μελαγχολικής και πανέμορφης Ζαν. Στις 29 Νοεμβρίου 1918 η Ζαν γέννησε την κόρη τους, η οποία πήρε το όνομά της (1918-1984). Δεν πρόλαβε όμως να παντρευτεί την αγαπημένη του Ζαν, ούτε να αναγνωρίσει νόμιμα τον καρπό της σχέσης τους. Πέθανε στο Παρίσι, σε ηλικία 36 ετών, από φυματιώδη μηνιγγίτιδα.
ΥΓ οι παραθέσεις μεσα στην αγκύλη με κοκκινο ειναι εμβόλιμες για την θεματολογία του site. Υστερα απο επισημανση φίλου οτι ηταν "δικός μας" ο Μοντιλιάνι όσον αφορά τις σεξουαλικές προτιμήσεις.
---
Στα δύο συνημμενα τα εξής εργα του Μοντιλιάνι:
-1ο αρχείο
Girl with Braids (1918)
Εκτιθεται εν Nagoya City Art Museum [Ναγκόγια, Ιαπωνία].
-2ο αρχείο
Reclining woman with loose hair (1917)
Συνημμένα
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.755
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.714
- Πόντοι
- 1.306
Ο Αμεντέο Μοντιλιάνι (Amedeo Modigliani, 1884-1920) ήταν Ιταλός ζωγράφος και γλύπτης. Γεννήθηκε στην πόλη Λιβόρνο της Τοσκάνης και ξεκίνησε τις σπουδές του στις καλές τέχνες στην Ιταλία πριν μετακομίσει στο Παρίσι το 1906, όπου άρχισε να δημιουργεί το προσωπικό καλλιτεχνικό ύφος του. Φιλάσθενος στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, πέθανε σε ηλικία 35 ετών. Το ψευδώνυμο του ήταν Μόντι (Modi).
Σε ηλικία 18 ετων ξεκινισε να κανει χρηση ινδικής κανάβεως (χασίς), την οποία συνεχισε μεχρι το τελος της ζωής του. Αρχές του 1906 εγκατασταθηκε στο Παρίσι, στο Λε Μπατό Λαβουά (Le Bateau-Lavoir), ένα κοινόβιο για τους αδέκαρους καλλιτέχνες. Εκει ανέπτυξε το δικό του ιδιαίτερο ύφος. Παραλληλα με τα ναρκώτικα αρχισε το αλκοόλ, την πόση του οποίου συνεχισε περισσοτερο τα επομενα χρονιά. Λογω οικονομικων προβληματων επεστρεψε στο Λιβορνο. Στο Παρισι γυρισε μόνιμα το 1909.
Επειδη ήταν φιλήδονος, ικανοποιούνταν μέσω αγοραίου έρωτα [σημ.: θα τον χαρακτηρίζαμε "συνάδελφο", λόγω οικων ανοχής].
Στα 26 του ερωτευθηκε μια 21χρονη Ρωσίδα ποιήτρια (η οποια μολις ειχε παντευτει [σημ.: κοπελα για σπίτι αυτη]) και ξεκινησαν σχεση συμβιωσης. Ενα χρονο κρατησε μόνο, διοτι ο Μοντιλιάνι ασκουσε βία. η Ρωσίδα γυρισε στον άντρα της , καθώς τα βίαια ξεσπάσματα του την οδήγησαν να επιστρέψει στον σύζυγό της. Ο Μοντιλιάνι απεγνωσμενο έφτανε στα άκρα όσον αφορά τους εθισμούς και τις καταχρήσεις, ως το τέλος της ζωής του.
Στις 3Δεκεμβρίου 1917, στην γκαλερί Berthe Weill έγιναν τα εγκαίνια της πρώτης — και τελικά μοναδικής όσο ζούσε — ατομικής έκθεσής του. Τις αίθουσες της γκαλερί κοσμούσαν γυμνά μεγάλου μεγέθους κι ένα από αυτά τοποθετήθηκε στη βιτρίνα. Η έκθεση έλαβε μεγάλη δημοσιότητα και προκλήθηκε κοσμοσυρροή. Λόγω του σκανδάλου που προέκυψε η αστυνομία απαγόρευσε την έκθεση. Το 1918, τέταρτη χρονιά του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, η ζωή στο Παρίσι ηταν πολύ δύσκολη στο Παρίσι λόγω της έλλειψης τροφίμων και ηλεκτροδότησης και του φόβου των αεροπορικών βομβαρδισμών. Ο 33χρονος Μοντιλιάνι αποφάσισε να φύγει μαζί με τη νέα του αγαπημένη, τη 19χρονη σπουδάστρια τέχνης Ζαν Εμπιτέρν [σημ.: ηθελε μικρούλες ο Μοντ.]. Στο λαμπερό φως της Κυανής Ακτής, όπου κατέφυγαν, ο Μοντιλιάνι ζωγράφισε τους πιο δημοφιλείς και ακριβοπληρωμένους πίνακές του. Τα τελευταία δύο χρόνια της ζωής του ο ζωγράφος έφτιαξε 25 πορτρέτα της ντροπαλής, μελαγχολικής και πανέμορφης Ζαν. Στις 29 Νοεμβρίου 1918 η Ζαν γέννησε την κόρη τους, η οποία πήρε το όνομά της (1918-1984). Δεν πρόλαβε όμως να παντρευτεί την αγαπημένη του Ζαν, ούτε να αναγνωρίσει νόμιμα τον καρπό της σχέσης τους. Πέθανε στο Παρίσι, σε ηλικία 36 ετών, από φυματιώδη μηνιγγίτιδα.
ΥΓ οι παραθέσεις μεσα στην αγκύλη με κοκκινο ειναι εμβόλιμες για την θεματολογία του site. Υστερα απο επισημανση φίλου οτι ηταν "δικός μας" ο Μοντιλιάνι όσον αφορά τις σεξουαλικές προτιμήσεις.
---
Στα δύο συνημμενα τα εξής εργα του Μοντιλιάνι:
-1ο αρχείο
Girl with Braids (1918)
Εκτιθεται εν Nagoya City Art Museum [Ναγκόγια, Ιαπωνία].
-2ο αρχείο
Reclining woman with loose hair (1917)
μια που αναφέρθηκες σε συναδέλφους πουτανιάρηδες... ο μέγιστος Henri de Toulouse-Lautrec
πίνακας με τίτλο Au Salon de la rue des Moulins
Συνημμένα
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.755
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.714
- Πόντοι
- 1.306
Ὡραῖος πίνακας.
Μπορεῖς νὰ ἀναρτήσεις κὶ ἄλλα ἔργα τοῦ ἰδίου.
μετά χαράς... έχομεν και λέμε λοιπόν...
Dans le Lit, le Baiser (1892)
(Στο κρεβάτι, το φιλί)
αφού είχε ζωγραφίσει αρκετούς πίνακες με λεσβιακές σκηνές είπε
“This is better than anything else. It is the very epitome of sensual delight.”
Συνημμένα
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 15.574
- Κριτικές
- 190
- Like
- 48.293
- Πόντοι
- 41.443
Ὡραῖος πίνακας.
Μπορεῖς νὰ ἀναρτήσεις κὶ ἄλλα ἔργα τοῦ ἰδίου.
Δὲν ἦταν ὅλοι ἐπιβήτορες. Τὸ ἀναφέραμε λόγω τῆς κεντρικῆς θεματολογίας (πχ ὁ Μόντι ζωγράφιζε κυρίως γυναῖκες ).
Ὑπῆρχαν καὶ ὑπάρχουν ὁμοφυλλόφιλοι καλλιτέχνες. Θὰ ἀνεβάσουμε καὶ δικὰ τους ἔργα (ὄχι αὐτὰ ποὺ ὑποδηλώνουν τὰ γοῦστα τους, ἄν ἔχουν).
ευγε φιλε
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.755
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.714
- Πόντοι
- 1.306
Ενας πολύ ωραίος πίνακας του
The bed (1898)
φυσικά δεν ζωγράφιζε μόνον τάνες ούτε έγινε διάσημος μόνο για αυτά τα έργα του...
πλήρης κατάλογος έργων εδώ
The bed (1898)
φυσικά δεν ζωγράφιζε μόνον τάνες ούτε έγινε διάσημος μόνο για αυτά τα έργα του...
πλήρης κατάλογος έργων εδώ
Συνημμένα
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.755
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.714
- Πόντοι
- 1.306
Ενας αρκετά γνωστός έλληνας ζωγράφος κύρια για τις προσωπογραφίες του είναι ο Ανδρέας Γεωργιάδης ο Κρης (1892-1981)
Χαρακτηριστικά δείγματα
και ένα selfie
Χαρακτηριστικά δείγματα
και ένα selfie
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 39.754
- Like
- 20.641
- Πόντοι
- 5.006
πουστριλικι μου μυριζει....Ενας αρκετά γνωστός έλληνας ζωγράφος κύρια για τις προσωπογραφίες του είναι ο Ανδρέας Γεωργιάδης ο Κρης (1892-1981)
Χαρακτηριστικά δείγματα
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.755
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.714
- Πόντοι
- 1.306
μπαα τρείς νταγλαράδες έφτιαξε ο κρητικός...πουστριλικι μου μυριζει....