Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 254K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 39,8%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,3%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 2,9%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,8%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 4 2,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    171

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
vettel... :kneel:


παντως κριμα για τον alonso ..
τον λυπηθηκα χθες που παλευε με το φιδι της χοντα..
σε καποια φαση ακουστηκε να λεει
"δεν εχω τρεξει με λιγοτερη ιπποδυναμη ποτε στη ζωη μου"... :-
παρολα αυτα καταφερε να προσφερει θεαμα...
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
vettel... :kneel:


παντως κριμα για τον alonso ..
τον λυπηθηκα χθες που παλευε με το φιδι της χοντα..
σε καποια φαση ακουστηκε να λεει
"δεν εχω τρεξει με λιγοτερη ιπποδυναμη ποτε στη ζωη μου"... :-
παρολα αυτα καταφερε να προσφερει θεαμα...

το παλευει δυνατα :rockon:
 

vargburz

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2011
Μηνύματα
1.012
Κριτικές
1
Like
19
Πόντοι
16
Ποιός ο Alonso  που έχει τρέξει με Minardi παρακαλώ.....
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Μιλαμε για τον χειροτερο αγωνα απ' οσο θυμαμαι την Formula 1.

Δεν εχουμε κι εκεινον τον Πουρναρακη, που ουρλιαζε ακομα κι οταν οι αγωνες πηγαιναν τρενο... και μας ξυπνουσε.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.716
Πόντοι
12.756
Έγραψε ιστορία ο Μπότας. :afro:
Την πρώτη νίκη της καριέρας του σημείωσε ο Βάλτερι Μπότας στο Grand Prix του Σότσι αντέχοντας στο κυνηγητό του Σεμπάστιαν Φέτελ. Τρίτος ο Ραϊκόνεν, τέταρτος ο Χάμιλτον.

Το 81ο Grand Prix στην καριέρα του Βάλτερι Μπότας θα του μείνει αξέχαστο, καθώς πέτυχε την παρθενική νίκη της καριέρας του. Ο Φινλανδός πιλότος της Mercedes κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του στο ανελέητο κυνηγητό που εξαπέλυσαν οι δύο Ferrari και κυρίως ο Σεμπάστιαν Φέτελ που τερμάτισε δεύτερος, μπροστά από τον Κίμι Ραϊκόνεν.

Πάντως ο Γερμανός είναι αυτός που βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε τη μέτρια εικόνα που είχε στις κατατακτήριες και συμβιβάστηκε με την τέταρτη θέση, ενώ πέμπτος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull, ενώ ο ομόσταβλός του, Ντάνιελ Ρικιάρντο, εγκατέλειψε στον πέμπτο γύρο λόγω προβλήματος στα φρένα.

Μεγάλος άτυχος του αγώνα ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, που τέθηκε νοκ άουτ από τον γύρο σχηματισμού, ενώ τον αγώνα δεν ολοκλήρωσαν ούτε οι Γκροζάν και Πάλμερ.

Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στις 14 Μαΐου στη Βαρκελώνη.
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.691
Πόντοι
3.137
Διαψεύστηκαν τελικά οι φήμες ότι η Μclaren θα γύριζε σε υβριδικά μοτέρ από την Mercedes το 2018.
Πάντως μετά από τρία χρόνια η παλαί ποτέ Mclaren & Honda έχουν μεγάλο χάλι. :headbang:

Δεν μαζεύεται αυτό το πράγμα με τίποτα... :-(
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.041
Πόντοι
48.437
δεν ξερω για σας παιχτες,εγω τον βρισκω καλο το σημερινο αγωνα  :rockon: :rockon:
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
Μονο οι 3 πρωτοι στον ιδιο γυρο ολοι οι αλλοι 1 και 2 γυρους πισω.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.041
Πόντοι
48.437

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
δυστυχως στην φορμουλα ενα το θεαμα περιοριζεται σε ενα δυο φασεις πια....
επειδη σημερα εγιναν ηταν ενας καλος αγωνας
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
όταν ο 3ος είναι σχεδόν 1 λεπτό πίσω, ε δεν το λες και τόσο καλό αυτό....
επίσης, έφυγαν και από την αρχή 2 καλοί οδηγοί και στην συνέχεια και ο Μπότας.

όσο για την κανονικότητα, να΄ναι καλά το αυτοκίνητο ασφαλείας που ανακάτεψε πάλι τα πράγματα.
πάντως, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια είναι καλύτερα.
 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
908
Πόντοι
3.465
Πολλά μπράβο στον Iceman για τη χαρά που έδωσε στον πιτσιρικά.
 

Συνημμένα

  • 18403748_815455158611468_5777226091424295398_n.jpg
    18403748_815455158611468_5777226091424295398_n.jpg
    30,4 KB · Εμφανίσεις: 24

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom