KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 8.760
- Κριτικές
- 28
- Like
- 17.650
- Πόντοι
- 6.536
Με 2η πιστολια 80;ποιο θα προτεινες;
Tωρα το ποιο ευκολο ειναι να βρεις το τηλεφωνο
Με 2η πιστολια 80;ποιο θα προτεινες;
Τυπε αν και ειναι λιγο αργα για σημερα και δεν βρηκες κατι..Παιδες με συνολικο κοστος 80ευρω υπαρχει τπτ αξιολογο(ειτε cg σε χοτελ η σπιτι της,ειτε μασαζ)με 2 εκτονωσεις?
Εξαιρουνται μαρινα 60,ζωη μασαζ,αφροδιτη28..
Επισης δοκιμασμενες ειναι μαρια μολδαβη,αντζελα,λιζα αλλά 100ευρω δεν θα τα εδινα τωρα με το χοτελ μεσα..
Δεκτα και π.μ. αν θελετε.
![]()

εσυ εισαι που εκλεβες τα πενηνταρικα της βερονικας στα βορεια προαστεια?Καλησπερίζω την παρέα !!
Έμαθα από μιά κοπελιά από εδώ ότι ξαναβγήκε στην πιάτσα η Τζούλια Αλεξανδράτου ξέρει κανείς τίποτα η μουφα πληροφορία εχω...![]()
Δυστυχώς δεν εχω γνωρίσει την Βερόνικα αλλά αν την γνώριζα σίγουρα θα της έδινα πενηντάρικο....εσυ εισαι που εκλεβες τα πενηνταρικα της βερονικας στα βορεια προαστεια?

ναι την εχω παρει αρκετες φορες την βικα..καλη αλλα ψαχνω κατι νεο..
ευχαριστω..την εχω στα υποψιν ετσι κι αλλιως αν και μου φερνει σε ξεπετα δεν ξερω γιατι..Τυπε αν και ειναι λιγο αργα για σημερα και δεν βρηκες κατι..
Καλη περιπτωση ειναι η νανσυ-μασαζ, ωραιο σωμα, προσωπο και καλες υπηρεσιες,2πιστολιες στα 80..
Θα την βρεις στην σελιδα μασαζ..
ναι την εχω παρει αρκετες φορες την βικα..καλη αλλα ψαχνω κατι νεο..ευχαριστω..την εχω στα υποψιν ετσι κι αλλιως αν και μου φερνει σε ξεπετα δεν ξερω γιατι..
Η Ολγα 50?Με 50 την Όλγα τότε μήπως? Και σου μένουν και 30 για μία ξεπέτα μετά στην Φυλής.![]()
![]()
![]()
Η Ολγα 50?
50 άνευ κώλου όσες φορές μπορείς στο μονόωρο και 70 μετά κώλου το αυτό, για δίωρα παίζει +20 για τις ίδιες υπηρεσίεςΛάθος????? Δεν ξέρω... είδα μία κριτική και έγραφε 50. Εαν κάνω λάθος διόρθωσεμε.
Πιο λίγα σου παιρνει?Η Ολγα 50?

Ιζζαμπέλα , αν επέστρεψε με φουλ και 2 πιστολιες...Παιδες με συνολικο κοστος 80ευρω υπαρχει τπτ αξιολογο(ειτε cg σε χοτελ η σπιτι της,ειτε μασαζ)με 2 εκτονωσεις?
Εξαιρουνται μαρινα 60,ζωη μασαζ,αφροδιτη28..
Επισης δοκιμασμενες ειναι μαρια μολδαβη,αντζελα,λιζα αλλά 100ευρω δεν θα τα εδινα τωρα με το χοτελ μεσα..
Δεκτα και π.μ. αν θελετε.
![]()
περισσοτερα...Πιο λίγα σου παιρνει?![]()
ναι την εχω παρει αρκετες φορες την βικα..καλη αλλα ψαχνω κατι νεο..ευχαριστω..την εχω στα υποψιν ετσι κι αλλιως αν και μου φερνει σε ξεπετα δεν ξερω γιατι..
παρε την γιαγια λιουμπα 30 ευρω τα παντα ολα σπιτι της και καθεσαι οσο θες,απλα πρεπει να εχεις γερο στομαχιΠαιδες με συνολικο κοστος 80ευρω υπαρχει τπτ αξιολογο(ειτε cg σε χοτελ η σπιτι της,ειτε μασαζ)με 2 εκτονωσεις?
Εξαιρουνται μαρινα 60,ζωη μασαζ,αφροδιτη28..
Επισης δοκιμασμενες ειναι μαρια μολδαβη,αντζελα,λιζα αλλά 100ευρω δεν θα τα εδινα τωρα με το χοτελ μεσα..
Δεκτα και π.μ. αν θελετε.
![]()
παρε την γιαγια λιουμπα 30 ευρω τα παντα ολα σπιτι της και καθεσαι οσο θες,απλα πρεπει να εχεις γερο στομαχι

Κι αμα σου τυχουν μακαρονια με κιμα κατσε. Είναι το καλυτερο κομματι τη συναντησηςπαρε την γιαγια λιουμπα 30 ευρω τα παντα ολα σπιτι της και καθεσαι οσο θες,απλα πρεπει να εχεις γερο στομαχι