Νέα

City Tours in Thessaloniki

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

sithlord

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Μαρ 2012
Μηνύματα
16.593
Κριτικές
36
Like
7.041
Πόντοι
16.596
Η Βυζαρού πίπωνε ακάποτα; Φιλούσε;
Γιατί με μένα ήταν σκέτη λεμονάδα...
Δε βαριέσαι,λίγες είναι οι καλές με σταθερή απόδοση  :S Οι περισσότερες με τις ώρες τους είναι  :jerking: εξαιρουμένων βέβαια των πραγματικών κομοδίνων που εκεί δεν υπάρχει ελπίδα  :2funny: :2funny: :2funny:
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525

Το μικρό δεν παίζεται.....Αν εξαιρέσεις ότι δεν φιλάει στο στόμα είναι απίστευτο πιπίνι. Το μόνο αρνητικό στην εμφάνιση το πολύ μικρό βυζί. Και είναι κοντούλα.
Όταν ήταν μωρό αντί για πιπίλα μάλλον κάτι άλλο είχε στο στόμα.....τέτοια πίπα δεν εξηγείται αλλιώς..... :rockon: :rockon: :rockon:
ποοοοοοοοοοο με ξενερωσεεεεεεεεεες...ΔΕΝ ΦΙΛΑΕΙ...οτι πιο σημαντικοοοοοοοοοοοοο!!!μου χαλασες το ονειρο...τετοιο μωρο και να μην μπορεις να γευτεις τα 2 γλυκα του χειλη;
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.274
Κριτικές
216
Like
29.614
Πόντοι
34.518
ποοοοοοοοοοο με ξενερωσεεεεεεεεεες...ΔΕΝ ΦΙΛΑΕΙ...οτι πιο σημαντικοοοοοοοοοοοοο!!!μου χαλασες το ονειρο...τετοιο μωρο και να μην μπορεις να γευτεις τα 2 γλυκα του χειλη;

Μη σκας....σε φιλάει όπου αλλού θέλεις. Εξαιρετικό το πιπίνι...
 

FILOXENOUMENOS

Μέγας
Εγγρ.
10 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.744
Κριτικές
40
Like
1.190
Πόντοι
4.387
ποοοοοοοοοοο με ξενερωσεεεεεεεεεες...ΔΕΝ ΦΙΛΑΕΙ...οτι πιο σημαντικοοοοοοοοοοοοο!!!μου χαλασες το ονειρο...τετοιο μωρο και να μην μπορεις να γευτεις τα 2 γλυκα του χειλη;

Σαν την άλλη τη μουναρα του Golden που δε φιλούσε...

Αυτές δεν φιλάνε κανέναν υπάρχουν και κάποιες άλλες που ενω οι Στάνταρ υπηρεσίες τους περιέχουν το φιλί με κάποιους πελάτες δεν το κάνουν λόγω ίσως κακής υγιεινής και εν μέρει τις καταλαβαίνω...
Είναι πιο εύκολο ακόμα και με κάποιο λιπαντικό να καθίσει μία γυναίκα να γαμηθεί με έναν ελεεινό τύπο ( χρησιμοποιώ ένα ακραίο παράδειγμα) από το να τον φιλήσει
 

dreamevil

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2014
Μηνύματα
20
Κριτικές
1
Like
29
Πόντοι
0
Σαν την άλλη τη μουναρα του Golden που δε φιλούσε...

Αυτές δεν φιλάνε κανέναν υπάρχουν και κάποιες άλλες που ενω οι Στάνταρ υπηρεσίες τους περιέχουν το φιλί με κάποιους πελάτες δεν το κάνουν λόγω ίσως κακής υγιεινής και εν μέρει τις καταλαβαίνω...
Είναι πιο εύκολο ακόμα και με κάποιο λιπαντικό να καθίσει μία γυναίκα να γαμηθεί με έναν ελεεινό τύπο ( χρησιμοποιώ ένα ακραίο παράδειγμα) από το να τον φιλήσει

Πάντως θυμάμαι παλιότερα είχα πηδήξει γκόμενα,όχι του χώρου,που δεν γούσταρε με τίποτα φιλιά και όταν την ρώτησα γιατί μου εξήγησε οτι το φιλί γι αυτήν είναι συναισθηματικό δέσιμο και φιλά μόνο όταν είναι ερωτευμένη με κάποιον.Ίσως κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει και με αυτές.
 

kostakios

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.625
Κριτικές
31
Like
3.626
Πόντοι
2.826
Πάντως θυμάμαι παλιότερα είχα πηδήξει γκόμενα,όχι του χώρου,που δεν γούσταρε με τίποτα φιλιά και όταν την ρώτησα γιατί μου εξήγησε οτι το φιλί γι αυτήν είναι συναισθηματικό δέσιμο και φιλά μόνο όταν είναι ερωτευμένη με κάποιον.Ίσως κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει και με αυτές.
γυναικιες παπαριες ...σορρυ, γαμιεμαι τσιμπουκωνω καταπινω κλπ αλλα φλωσοφιλα οχι, αυτο που λεει ο Φιλοξενουμενος (για τον βρωμυλο οκ) ....τα αλλα ειναι ΠΑΠΑΡΙΕΣ
 

sithlord

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Μαρ 2012
Μηνύματα
16.593
Κριτικές
36
Like
7.041
Πόντοι
16.596
ποοοοοοοοοοο με ξενερωσεεεεεεεεεες...ΔΕΝ ΦΙΛΑΕΙ...οτι πιο σημαντικοοοοοοοοοοοοο!!!μου χαλασες το ονειρο...τετοιο μωρο και να μην μπορεις να γευτεις τα 2 γλυκα του χειλη;
+1000  :)
 

FILOXENOUMENOS

Μέγας
Εγγρ.
10 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.744
Κριτικές
40
Like
1.190
Πόντοι
4.387
γυναικιες παπαριες ...σορρυ, γαμιεμαι τσιμπουκωνω καταπινω κλπ αλλα φλωσοφιλα οχι, αυτο που λεει ο Φιλοξενουμενος (για τον βρωμυλο οκ) ....τα αλλα ειναι ΠΑΠΑΡΙΕΣ
πολλές φορές φταίνε τα πρακτορεία γιατί προς άγραν πελατών στην αγγελια μιας κοπέλας βάζουν υπηρεσίες τις οποίες δεν παρέχει η ίδια.
Στην προηγούμενή του Golden που δεν φιλούσε, το πρακτορείο έγραφε ότι κάνει cim...
Οταν της έδειξα την αγγελία με αφορμή το φιλί που δεν έδινε και είδε και το cim , φρίκαρε
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
πολλές φορές φταίνε τα πρακτορεία γιατί προς άγραν πελατών στην αγγελια μιας κοπέλας βάζουν υπηρεσίες τις οποίες δεν παρέχει η ίδια.
Στην προηγούμενή του Golden που δεν φιλούσε, το πρακτορείο έγραφε ότι κάνει cim...
Οταν της έδειξα την αγγελία με αφορμή το φιλί που δεν έδινε και είδε και το cim , φρίκαρε

Είπαμε,Αυτό το "γραφειο" είναι ό,τι να Ναι,που και που φέρνει και κανένα διαμάντι αλλά που και Που!!!
 

FILOXENOUMENOS

Μέγας
Εγγρ.
10 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.744
Κριτικές
40
Like
1.190
Πόντοι
4.387
Χάρη στα 1-0 του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού και το 1-1 της Τρίπολης φουλαραμε τις μηχανές και σήμερα το πρόγραμμα έχει Λυδία και Μίλα !!!
Για την πρωτη έχω ακούσει καλά πράγματα απο φίλους εδώ για τη δευτερη είναι crash test
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Χάρη στα 1-0 του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού και το 1-1 της Τρίπολης φουλαραμε τις μηχανές και σήμερα το πρόγραμμα έχει Λυδία και Μίλα !!!
Για την πρωτη έχω ακούσει καλά πράγματα απο φίλους εδώ για τη δευτερη είναι crash test

Η πρώτη γράψανε ότι είναι Τσουβαλα,Τώρα τελευταία τα γούστα σου είναι ίδια με του Φακιρη,τουλάχιστον να επισημαίνεις την ύπαρξη κοιλίας και τα πεσμένα βυζια!!!
 

FILOXENOUMENOS

Μέγας
Εγγρ.
10 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.744
Κριτικές
40
Like
1.190
Πόντοι
4.387
Η πρώτη γράψανε ότι είναι Τσουβαλα,Τώρα τελευταία τα γούστα σου είναι ίδια με του Φακιρη,τουλάχιστον να επισημαίνεις την ύπαρξη κοιλίας και τα πεσμένα βυζια!!!
Ποια ρε?
Η Λυδία?
 

Πουτσαρας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2016
Μηνύματα
256
Κριτικές
6
Like
308
Πόντοι
281

Αυτη η σελιδα βρισκεται στο φβ.Δεν ξερω αν ισχυει η ειναι μουφα,παντως οι φωτο που εχει μεσα δεν μου φαινονται για αληθινες,αν ξερει καποιος κατι ας πει,γιατι βλεπω πολυ κοσμο μεσα και λογικα τους κοροιδευουν.
 

panos877

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
53
Κριτικές
18
Like
542
Πόντοι
990
Χάρη στα 1-0 του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού και το 1-1 της Τρίπολης φουλαραμε τις μηχανές και σήμερα το πρόγραμμα έχει Λυδία και Μίλα !!!
Για την πρωτη έχω ακούσει καλά πράγματα απο φίλους εδώ για τη δευτερη είναι crash test
Θα το κανα εγώ το κασκαντεριλίκι στη Μίλα αλλά έμπλεξα και δεν προλαβαίνω.

Άρα καλύ τύχη παίχτη. Αναμένουμε.
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.274
Κριτικές
216
Like
29.614
Πόντοι
34.518

yorkie

Global Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
11 Απρ 2012
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
228
Like
18.840
Πόντοι
35.668
Ελεεινίς......Ακόμα ξυπνάω κάποια βράδια λουσμένος σε κρύο ιδρώτα με την ανάμνηση της μαλακίας που έκανα.....Μόνο για ξεφτύλισμα, τίποτα άλλο....
  :'( Τόσο χάλια;

Είχε γράψει και ο pezoporos.

Ποτέ δεν έλεγε τίποτα δηλαδή η συγκεκριμένη;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom