+1000Εύα, μάλλον χαλάς μπίζνες, δεν εξηγείται αλλιώς .
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
+1000Εύα, μάλλον χαλάς μπίζνες, δεν εξηγείται αλλιώς .
Μου θυμίζει άλλο νήμα που έγραφαν χιλιάδες και με την κοπέλα έχουν πάει ελάχιστοι. Απλά ρωτήστε απορίες και όσοι την δοκίμασαν εμπειρία και απόψεις. Τώρα ΑΝ έπαιρνε 30€ δούλευε τσάμπα ή έπαιρνε ρουβλια ελάχιστα μας ενδιαφέρει. Δικό της είναι το "μηχάνημα" όσα θέλει ζητάει. Ούτε προμοτορας είμαι ούτε καν από κοντά την έχω δει.....ακόμα!

Φιλε το θεμα εχει παραφορεθει η κοπελα καθοριζει την τιμηΡε παιδια επειδη μαλλον πρεξηγηθηκαν οι προθεσεις μου.Εγω απλα λεω οτι κακως καθονται καποιοι και αναλωνονται στο ποσα λεφτα παρνει.Τοσα θεωρει οτι αξιζει τοσα ζηταει δεν το επιβαλει σε κανεναν.Δεν εχω δει καποιον σε σουβλατζιδικο να συζηταει με τον πιτογυρά γιατι εχει 2,20 το σουβλακι και οχι 2,10!!Κοινως καποιος κοστολογει μια υπηρεσια/προιον κλπ, αν σου κανει το πληρωνεις και τελος αν δεν σου κανει δεν το πληρωνεις,απλα ειναι τραγικο να προσπαθεις να τον πεισεις να ριξει την τιμη για να σου κανει σωνει ντε.
Φιλε το θεμα εχει παραφορεθει η κοπελα καθοριζει την τιμη
σε οποιον του αρεσει παει και σε οποιος δεν αρεσει φευγει,
Το να καθομαστε να μιζεριαζουμε και να κατηγορουμε ευκολο ειναι
το δυσκολο ειναι να συνεχισουμε το δρομο μας...
Πως λενε και κινεζοι το δυσκολο δεν ειναι να πεσεις 7 φορες αλλα να σηκωθεις 8.
Τι να κανουμε τωρα -
Που να δεις κατι πατσαβούρες που τους δινουν 50ευρα ,αλλά και κατι μπαζα απο γραφεια που παιρνουν 100! Αυτες πρεπει να πληρωνουν κανονικά!!.Ασε που είναι και κομοδίνα!70 Είναι οχι 270..αλλου που τα δίνουν κανουν τουμπεκα..ελεος ρε παιδιά.
Που να δεις κατι πατσαβούρες που τους δινουν 50ευρα ,αλλά και κατι μπαζα απο γραφεια που παιρνουν 100! Αυτες πρεπει να πληρωνουν κανονικά!!.Ασε που είναι και κομοδίνα!
απο τα γραφεια ματια μου δεν ειναι και τα 100 δικα τους γιαυτο χρεωνουν τοσο!!σιγουρα ομως παιζει ρολο το σερβις που προσφερει καθε μια,η ομορφια μονο δεν αρκει!απλα συμπληρωνει το πακετο !
Συμφωνώ Ευάκι. Τωρα βεβαια αν εισαι Slenarycova ,παντρεύεσαι 2-3 διάσημους - πλούσιους άμαθους βουτυρομπεμπέδες, μοιράζεις και ισάριθμα διαδοχικά διαζύγια και εισπράτοντας αποζημιώσεις εφαπαξ κλπ δεν χρειάζεσαι πλεον εσοδα της βιζιτας. Η βιζιτα ή η πώλησή σου εκεί- στην υψηλή κοινωνία- εχει την αποδοχή της κοινωνίας γενικότερα.απο τα γραφεια ματια μου δεν ειναι και τα 100 δικα τους γιαυτο χρεωνουν τοσο!!σιγουρα ομως παιζει ρολο το σερβις που προσφερει καθε μια,η ομορφια μονο δεν αρκει!απλα συμπληρωνει το πακετο !
Ευα πρεπει να κανεις κουμαντο και για πισω κινηση..
εγω ειμαι μπροστοκινητο,τα πισωκινητα ειναι ακριβα ρε μωρο,δες σε αλλη εκθεση .. :-* :-* :-* :-*
Ωπα ξέρεις και απο αυτοκίνητα!![]()
![]()
Ωπα ξέρεις και απο αυτοκίνητα!
Εχει και κατι φτηνα παλιά lada. Ονοματα δεν λεω γιατι θα μου στειλει πμ παλι![]()
![]()
Ωπα ξέρεις και απο αυτοκίνητα!
Και μπροστινοκινηση τελεια εισαι απλα αν εισουν 4χ4 θα επιανες κορυφη!!!αλλα και ετσι το ξεκαθαριζω εισαι τελεια απλως εκανα μια επισημανση.
μονο για χαστουκακια..

Ευα πρεπει να κανεις κουμαντο και για πισω κινηση..
δεν διαφωνω μαζι σου απλα εξεφρασα μια αδυναμια μου η κοπελα ειναι τελεια και με το προγγραμα που προσφερει.....Αν κανει 5-10 ραντεβού, όλοι ή σχεδον ολοι θα θελουν πισω κινηση. Όμως με τοσο δουλεμα στον πρωκτό, θα εχει αποτελεσμα να χρησιμοποιεί πανες ακρατειας στα σαραντα !
Καλός ο κώλος δεν λέω ,αλλά όχι συνεχεια και το πρωκτικό πρεπει να πετύχει φάση για να ειναι καλό.