raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
ετσι τυπε...νταξει να εισαι πουστης, αλλα ενοχλητικος πουστης παει πολύ να ξερεις...Καλώς. Πάω μόνο στα δικά μου.
Γεια.

ετσι τυπε...νταξει να εισαι πουστης, αλλα ενοχλητικος πουστης παει πολύ να ξερεις...Καλώς. Πάω μόνο στα δικά μου.
Γεια.

Τον απαξιωσες τύπεετσι τυπε...νταξει να εισαι πουστης, αλλα ενοχλητικος πουστης παει πολύ να ξερεις...![]()
Εμ. Οταν τα ελεγα εγω χθες, μου απαντησε καποιος οτι ο Χουτος ειναι καλο και ομαδικο παλικαρι, και αν θελω να βλεπω βυζια να βαλω καμια τσοντα.Δεν θα περάσει! Φέρτε πίσω τα βυζιά μας!
http://www.facebook.com/events/1868173636757358/]Δημοψηφισμα[/MEDIA] Για Επιστροφη Της Μαριαννας Καλλεργη Στο Survivor.
Καβλα η εβραια. Και ο χιτλερ θα τη γαμουσε!

Ο σπαλιαρας ειχε δικιο για το φαι. Αν δεν αντεχουν οι γκομενες να αποχωρησουν.

Στεναχωρεθηκε το σαπακι![]()
![]()
![]()
λες να δωσει πρωτη κωλοΠρεπει να έκλαψε και με μαύρο δακρυ τυπε. :S :S :S
ποια θα δωσει πρωτη λεςΣτη ζουγκλα δεν περνανε αυτα ελλεινιδες. Η θα γαμηθειτε απο κωλο ή θα μεινετε νηστικες.