Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το διχτυ αυτο της φωτο σε περιπτωση που ζητηθει αντικαθησταται με κοκκινα εσωρουχα?
Βρε Τζιμακο δεν ρωτάνε εδώ αυτά τα πραγματα. Στειλε της ένα μηνυματακι. Για σενα μπορει να παει και Λουτρακι !

Θα στα στειλω ολα τα 'ζητουμενα' στο viber οπως ειπαμε για την αλλη εβδομαδα.εισαι πολυ συνεργασιμη η αληθεια να λεγεται δημοσια!!!θα το κανονισουμε νωριτερα γιατι βλεπω εχεις αρκετη κινηση. :-*Τα κοκκινα μονο στο γηπεδο μωρο μ σαν γαυρινα κ γω...μαυρα εχω..αλλα αμα θες κοκκινα θα βαλω,φωτια στα κοκκινα λοιπον..
Θα στα στειλω ολα τα 'ζητουμενα' στο viber οπως ειπαμε για την αλλη εβδομαδα.εισαι πολυ συνεργασιμη η αληθεια να λεγεται δημοσια!!!θα το κανονισουμε νωριτερα γιατι βλεπω εχεις αρκετη κινηση. :-*

αυτά είναι! ! !ωρα για ξεκουραση... ουφφ
Γειά σου Ευακι με τα ωραία σου! !αυτά είναι! ! !![]()
![]()
Γειά σου Ευακι με τα ωραία σου! !

Υπεργαλαξιακα γαμησια χαχαχαχα μάθε τις στάσεις Εύα.....γεια σου αστροναυτη με τα υπεργαλαξιακα γ@##σια σου!! χαχα![]()
![]()
γεια σου αστροναυτη με τα υπεργαλαξιακα γ@##σια σου!! χαχα![]()
![]()

τι γινεται ρε πουστη???
καρμπον τακτικη???
πρωτα δωρεαν παρτουζωμα στο adult με το αφαν γκατε των ιλουμινατι της κορυφης-φετιχ των ανυπερβλητων εξολοθρευτων της εξτρεμιστικης σεχτας των ακα κρεμπεδιων & καπακι με θρεντακι πρωτη μουρη στο καβουρι???
ρε τι λετε!!!
& η ζωη τραβαει την ανηφορα..
δεν παλευεστε με τιποτε ρε..
ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ..
Υ.Γ το κοριτσακι δεν μου φταιει σε τιποτε..
αλλη μια δυστηχης υπαρξη στον χωρο,λογω εμφυτης ξεκωλιαριασης & των ειδικων συνθηκων του μπουρδελου GREECE..
το πουλαγε(εστω κ χαζα)κ πριν την κανουν ανθυποσελεμπριτι του μπου..
οι μπινεδες που σας ταιζουν κουτοχορτο,καλα κανουν τελικα..
τοσο αρρωστοι ρε αγαμητοι κακομοιρηδες???
δεν μπορειτε να δειτε ουτε καν τα γελοιωδως εξωφθαλμα δοκανα που σας στηνουν???
αντε βρε..
δωστε να βαλει πιρελι βυζια κ η ευα..
ΚΟΒΕΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΛΥΚΑΝΟ???
τι γινεται ρε πουστη???
καρμπον τακτικη???
πρωτα δωρεαν παρτουζωμα στο adult με το αφαν γκατε των ιλουμινατι της κορυφης-φετιχ των ανυπερβλητων εξολοθρευτων της εξτρεμιστικης σεχτας των ακα κρεμπεδιων & καπακι με θρεντακι πρωτη μουρη στο καβουρι???
ρε τι λετε!!!
& η ζωη τραβαει την ανηφορα..
δεν παλευεστε με τιποτε ρε..
ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ..
Υ.Γ το κοριτσακι δεν μου φταιει σε τιποτε..
αλλη μια δυστηχης υπαρξη στον χωρο,λογω εμφυτης ξεκωλιαριασης & των ειδικων συνθηκων του μπουρδελου GREECE..
το πουλαγε(εστω κ χαζα)κ πριν την κανουν ανθυποσελεμπριτι του μπου..
οι μπινεδες που σας ταιζουν κουτοχορτο,καλα κανουν τελικα..
τοσο αρρωστοι ρε αγαμητοι κακομοιρηδες???
δεν μπορειτε να δειτε ουτε καν τα γελοιωδως εξωφθαλμα δοκανα που σας στηνουν???
αντε βρε..
δωστε να βαλει πιρελι βυζια κ η ευα..
ΚΟΒΕΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΛΥΚΑΝΟ???
δε ξερω σε ποια δυστηχη υπαρξη αναφερεσαι εγω παντως δεν ειμαι,τη λυπηση και τον οικτο σου κρατα τα για τα δυστυχισμενα παιδια που ρουφανε την ασπρη σκονη πανω στους νιπτηρες των ξενοδοχειων και για τις δηθεν ερωτευμενες κοπελιτσες με ευπορους κυριους που τους πουλανε ερωτα και φουμαρα για να τους τα φανε!
καλησπερα,
πηγαινες ανταλτ λεει ο τυπος
καλησπερα χαχα αν μαθεις που πηγαινα η αν μαθεις εστω που συχναζα θα αλαξει κατι?? πες μ σε τι εξυπηρετει ολο αυτο ας πουμε.
κατι ξερει ο τυπος ομως
με πληγωνεις..δε ξερω σε ποια δυστηχη υπαρξη αναφερεσαι εγω παντως δεν ειμαι,τη λυπηση και τον οικτο σου κρατα τα για τα δυστυχισμενα παιδια που ρουφανε την ασπρη σκονη πανω στους νιπτηρες των ξενοδοχειων και για τις δηθεν ερωτευμενες κοπελιτσες με ευπορους κυριους που τους πουλανε ερωτα και φουμαρα για να τους τα φανε!