Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αμα ξεκιναει 10 το πρωι απο Μαρουσι μεχρι το βραδυ ξεπεταει σιγουρα 7-8. αλλα το 7ο και το 8ο χεσε μεσα !το θεωρώ υπερβολικό
7-8 την ημέρα είναι εφικτά
ειδικά αν έπιασε στασίδι στo Bill ..
Αμα ξεκιναει 10 το πρωι απο Μαρουσι μεχρι το βραδυ ξεπεταει σιγουρα 7-8. αλλα το 7ο και το 8ο χεσε μεσα !
Το αγαπουλιστάν δεν καταθέτει τα όπλα, θέλει να την πείσει να ανεβάσει οπωσδήποτε την τιμή.Μια κοπέλα όπως η Μαρία σπάει πιάτσα και τιμές όταν παραμένει στα 50 ευρώ.Χθεσινή συνεύρεση στο χώρο μου. VFM μια και πιο παλιά την έπαιρνα στα 80. Σκεφτεται να το ανεβάσει αλλά την απέτρεψα.
Το αγαπουλιστάν δεν καταθέτει τα όπλα, θέλει να την πείσει να ανεβάσει οπωσδήποτε την τιμή.Μια κοπέλα όπως η Μαρία σπάει πιάτσα και τιμές όταν παραμένει στα 50 ευρώ.
Καλά έκανες και την απέτρεψες.

Αναμένονται εναγωνίως "διπλανοί" οικονομικοί αναλυτές, [size=10pt]κουβαρντάδες[/size] να αναλύσουν την τιμολογιακή πολιτική της!!! κοπέλας!!!
![]()
![]()
![]()
Φίλε άσε τη γλώσσα του σώματος να μιλήσει, δε θα κάνετε διάλεξη
Ελλείψει κάποιας "σελίδας" στην οποία να γράφονται οι κριτικές για την συγκεκριμένη κοπέλα, ας καταθέσω εδώ και την δική μου εντύπωση από πρόσφατη συνάντησή μου με την Μαρία, που δεν την είχα ξανασυναντήσει ως τώρα, γιατί αποφεύγω εδώ και κάποια χρόνια να συναντάω κοπέλες μέσω πρακτορείων.
Με μια κουβέντα: η κοπέλα από πλευράς κόστους ανήκει στο κάτω ράφι των ανεξάρτητων c.g. Από άποψη υπηρεσιών στο μεσαίο (ράφι), γιατί ναι μεν δεν βάζει φωτιά στο κρεβάτι, κρίνοντας τουλάχιστον από την 1η μου εμπειρία μαζί της, αλλά παρ' όλα αυτά προσφέρει ένα αρκετά πλήρες και "έντιμο" πακέτο υπηρεσιών και σεξουαλικών επιδόσεων, συνυπολογιζομένου και του κόστους. Και από άποψη εμφάνισης ανήκει, αν όχι στο πάνω ράφι, τουλάχιστον στο μεσαίο.
Πιο λεπτομερειακά:
Σε αντίθεση με ο,τι εντύπωση είχα σχηματίσει διαβάζοντας το θρεντ, δεν ήταν καθόλου δύσκολο να κλείσω με 2 μνμ ραντεβού μαζί της για την ίδια μέρα το μεσημεροαπόγευμα, λίγες ώρες πριν απ' αυτό. Μάλιστα η ίδια μου παραπονέθηκε ότι σε αντίθεση με ο,τι γράφεται, δεν έχει και πολλή δουλειά.
Ήρθε ακριβώς στην ώρα της.
Δεν έκλεψε χρόνο, ούτε στα πριν, ούτε στα ανάμεσα των 2 γύρων.
Δεν χαρίζει χρόνο όμως, με την έννοια ότι για όποιον δεν προλαβαίνει να φορτίσει τις μπαταρίες του πολύ γρήγορα και θέλει μια σχετική άνεση χρόνου για την 1,5 ώρα μου δήλωσε ότι θέλει €80 και για τις 2 ώρες €100 (κι όχι €200, όπως γράφτηκε ότι δήλωσε σε κάποιον), και μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν το συζητάει, επειδή προφανώς ξέρει ότι δεν ζητάει πολλά σε σχέση με την πιάτσα για το μονόωρο ραντεβού, που είναι ο "κράχτης" της.
Είναι όντως χαμογελαστή και καλοδιάθετη σε όλη τη διάρκεια του ραντεβού.
Είναι επίσης πεντακάθαρη, μοσχομυριστή και με περιποιημένα άκρα.
Το στοματικό της είναι πάνω από τον μέσο όρο, το ίδιο και το στήσιμό της την ώρα του κυρίως πιάτου.
Είναι και δεκτική σε όσα επιδίωξα να της κάνω (εντός ορίων πάντα και πλην πρωκτικού, μιας και ήξερα ότι δεν), αλλά και φυσική στις αντιδράσεις της.
Προσπάθησα με τη σειρά μου για αρκετή ώρα να την κάνω να τελειώσει με στοματικό, αλλά ενώ έδειξε να το απολαμβάνει με φυσικό/αληθοφανή τρόπο, δεν τα κατάφερα, πράγμα το οποίο το προτιμώ από το να αντιλαμβανόμουν ότι με δουλεύει.
Εμφανισιακά, κρίνοντας από τις περιγραφές εδώ μέσα, περίμενα ότι θα έβλεπα μια κοπέλα με τα χείλη του ροφού, τύπου Έμιλυ, της Πολωνέζας σιτιτουρίστριας, για όσους παλιούς παίζανε σε τέτοιες πίστες παλιότερα, επί παχιών αγελάδων, αλλά δεν είναι έτσι. Εντάξει, είναι τονισμένα τα χείλη της, μάλιστα η ίδια επέμεινε ότι είναι από φυσικού της έτσι και δεν έχω λόγο να μη την πιστέψω. Προσωπικά μου θύμιζε στο πρόσωπο μια απ' αυτές τις νόστιμες, ξανθιές τηλεπερσόνες της μεσημεριανής ζώνης, που δεν θυμάμαι το όνομά της. Πάντως, αντιαισθητικά/παραμορφωμένα δεν τα λες επ' ουδενί τα χείλη της κατ' εμέ και είναι και ο,τι πρέπει για βαθειά γλωσσόφιλα, που τα δίνει αβίαστα.
Επίσης το στήθος της υστερεί πράγματι σε αίσθηση σε σχέση με το φυσικό ή το πολύ καλοφτιαγμένο, σαν φυσικό, γιατί είναι σκληρό στον "πυρήνα" του, άμα το ζουλάς, αλλά δεν θυμίζει με τίποτα το παραμορφωμένο στήθος της Jessy, της ξανθιάς μιλφάρας, πχ. Και σαν σχήμα είναι το σωστό, για τον σωματότυπό της, ενώ και οι ρώγες της είναι μονίμως πεταχτές και χορταστικές στο πιπίλιμα, αν και λίγο αδρανείς για τα δικά μου δεδομένα.
Το νινάκι της είναι όμορφο, γυαλισμένο, γευστικό και καθαρό, το ίδιο και το κωλαράκι της, στενό και καλοσχηματισμένο. Η επιδερμίδα της επίσης καθαρή, νεανική και σχετικά σφιχτή, όχι τούμπανο όμως.
Γενικά, ηλικιακά, σαν εμφάνιση αλλά και σαν στυλ c.g., η Μαρία δεν έχει κατ' εμέ καμία σχέση με την Μαρίνα60, όπως γράφτηκε από κάποιον, πλην της παραπλήσιας χρέωσής της. Εγώ θα την σύγκρινα περισσότερο με την Vika95, που μου την θύμισε αρκετά, και που επίσης ήταν/είναι μια πολύ καλή επιλογή, μόνο που η Μαρία κοστίζει αρκετά λιγότερα.
Τέλος, το μόνο ίσως ψεγάδι, αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι, είναι το ελαφρύ ψεύδισμά της, την ώρα που μιλάει, και η λίγο παιδική/τσιριχτή φωνή της, που δεν συμβαδίζει με την ηλικία της (30 κάτι), πράγματα που όμως συνηθίζονται μετά από λίγο.
Συμπερασματικά, είναι μια έντιμη επιλογή, για όσους δεν θέλουν να δώσουν πολλά, αλλά παράλληλα δεν θέλουν και να νιώθουν ότι τα χώνουν σε κάποιαν που δεν αξίζει να την πληρώνουν για να πάνε μαζί της, όπως είναι δυστυχώς αρκετές (αν όχι οι περισσότερες) από το πιο οικονομικό, το κάτω ράφι. Μπορεί να μην σου μένει αξέχαστο το γαμήσι μαζί της, αλλά και με τπτ δεν τα κλαις τα λεφτά σου στο τέλος της συνάντησης από την άλλη. Για κάποιους που τυχόν τα φέρνουν δύσκολα μπορεί να γίνει και στανταράκι, για κάποιους άλλους πάλι θα είναι απλά ένα ακόμα συμπαθητικό ξεφόρτωμα της μιας φοράς κι όχι παραπάνω. Περί ορέξεως...
Υ.Γ. Για να προλάβω τυχόν μηνύματα στο ινμποξ μου που δεν θα απαντήσω, το τηλ. της το βρήκα στο λινκ της 1ης σελίδας του θρεντ, πατώντας εκεί που λέει "προβολή τηλεφώνου". Επίσης, αν οι διαχειριστές αποφασίσουν να της ανοίξουν σελίδα για κριτικές, την εκθεσούλα μου θα την μεταφέρω ευχαρίστως κι εκεί. Τέλος, συναντήσεις η κοπέλα προτιμάει να κάνει στα βόρεια και στο κέντρο (Bill), όπως μου δήλωσε. Και τα Ελληνικά τα μιλάει μια χαρά, για όσους δεν τα πάνε καλά με άλλες γλώσσες.
Ρε φιλαρακο μονο 21 σελιδες εχει το νημα. Ξεκινα από τη πρωτη σελιδα και αν δεν το βρεις σε ενα λεπτο ξαναρωτα να στο δωσουμε.....Μπορει καποιος να στηλει το τηλεφωνο της σε pm ευχαριστω.....
Ελλείψει κάποιας "σελίδας" στην οποία να γράφονται οι κριτικές για την συγκεκριμένη κοπέλα, ας καταθέσω εδώ και την δική μου εντύπωση από πρόσφατη συνάντησή μου με την Μαρία, που δεν την είχα ξανασυναντήσει ως τώρα, γιατί αποφεύγω εδώ και κάποια χρόνια να συναντάω κοπέλες μέσω πρακτορείων.
