Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2016

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 219K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιός πιστεύεται ότι είναι ο Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2016?

  • zeljko

    Ψήφοι: 116 47,7%
  • Picker

    Ψήφοι: 127 52,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    243

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Ο Γιώργος χρησιμοποιεί βαρέα όπλα.
Ο Πίκερ είναι παρελθόν.
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
ειμαι καθαρος και ευγενικος διοτι στις τανες  πηγαινουμε για να περασουμε καλα   
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Γράψε κανα πορνώδες αγγλικό που λες στα πουτανάκια, κάτι με ψωλή, μουνί, μουνόζουμα, κώλους, βυζιά, κτλ
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Άγιε ... και λοιποί ...

Παντως ο λακης θα ηθελε να βαλει το βραβειο στο ιατρειο για προσελκιση πελατείας.

O λακης προσφέρει δωρεάν σφραγίσματα τυπε :grin:
[size=14pt]
ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ... ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΛΟΣ Lakis33[/size]
[size=17pt]θα έχω άδικο ;;;[/size]
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Άγιε ... και λοιποί ...
[size=14pt]
ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ... ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΛΟΣ Lakis33[/size]
[size=17pt]θα έχω άδικο ;;;[/size]
Καλύτερα να κοιτάς στον επόμενο κλώνο σου και όχι στον προηγούμενο.
Η παρελθοντολογία βλάπτει.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.828
Κριτικές
93
Like
56.980
Πόντοι
40.655
η λεω κοπλιμεντα ωστε να  κανω καλο  γαμησι   

Σαν τι δηλαδή;

Ο Γιώργος χρησιμοποιεί βαρέα όπλα.
Ο Πίκερ είναι παρελθόν.

Θα γίνει παρελθόν μόνον αν ο Γιώργαρος γίνει νομοθέτης και συντάξει νόμο. Πρίν μερικά λεπτα στο νήμα με τους σχολιασμούς κριτικών, έχει διατυπώσει ήδη ευφυέστατο αξίωμα.

Ως εκ τούτου κρίνω ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο και προσωπικά αναμένω την λαμπρή συνέχεια.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.828
Κριτικές
93
Like
56.980
Πόντοι
40.655
Άγιε ... και λοιποί ...
[size=14pt]
ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ... ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΛΟΣ Lakis33[/size]
[size=17pt]θα έχω άδικο ;;;[/size]

Μην υποκύψετε στην προφανή αγκιτάτσια.

Σταθείτε στο ύψος σας.
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
...
Θα γίνει παρελθόν μόνον αν ο Γιώργαρος γίνει νομοθέτης και συντάξει νόμο. Πρίν μερικά λεπτα στο νήμα με τους σχολιασμούς κριτικών, έχει διατυπώσει ήδη ευφυέστατο αξίωμα.
...
Ο Γιώργος και ο Πίκερ είναι ανόμοιοι, δεν γίνεται να συγκριθούν.
Ο Γιώργος είναι άλλης σχολής από ότι ο Πίκερ.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Καλύτερα να κοιτάς στον επόμενο κλώνο σου και όχι στον προηγούμενο.
Η παρελθοντολογία βλάπτει.

Βρε πουστρόνι ... καθόλου κλώνος δεν είναι.
ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
Επανήλθα μετά από 2 ΧΡΟΝΙΑ.
Και έκανα σαφές ποιός είμαι !

Και την πρώτη φορά είχα φύγει με δική μου θέληση.

Αδελφάρες τρύπιες.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Μην υποκύψετε στην προφανή αγκιτάτσια.

Σταθείτε στο ύψος σας.

Πιστεύω ότι κι ο ίδιος ο Στέκας ... ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΩ !!!

Και να του απαντήσω με αυθεντικά , παλιάς σχολης Lako-posts !!!!

Είναι κοντά!
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
εγω δεν ταιριαζω με τον πικερ  εγω δεν θα ρουφιανευα ποτε συναγωνιστες  οτι γαμανε  πουτανες οπως ο  πικερ    που  ειχε  πει 
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346

Πάντα είμαι ήρεμος.
Καμιά φορά ζορίζω άλλες ....
(μανάδες κάποιων).

Εγώ όμως είμαι χαλαρός.
Δεν έχω πεί ;;
Πίεση 100mm & 75mm


και στα 18'λεπτά του τεστ κοπώσεως 145 & 98

Ψυχρός εκτελεστής είμαι που είπε ο καρδιολόγος μου !!!!!
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Βρε πουστρόνι ... καθόλου κλώνος δεν είναι.
ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
Επανήλθα μετά από 2 ΧΡΟΝΙΑ.
Και έκανα σαφές ποιός είμαι !

Και την πρώτη φορά είχα φύγει με δική μου θέληση.

Αδελφάρες τρύπιες.
Ο μόνος που συστηματικά διαγράφεται και επανέρχεται με το ίδιο όνομα, είναι ο Πίκερ.
Αν ήθελες μπορούσες κι εσύ να επανέλθεις ως lakis33, όμως δεν το έκανες.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Ο μόνος που συστηματικά διαγράφεται και επανέρχεται με το ίδιο όνομα, είναι ο Πίκερ.
Αν ήθελες μπορούσες κι εσύ να επανέλθεις ως lakis33, όμως δεν το έκανες.

Πάλι ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ & ΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
Δεν δεχόταν εγγραφή με όνομα Lakis33.

ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ.


Παραδέχεσαι ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ή ότι είσαι ΠΟΥΣΤΑΡΑ ;;;;


ή και τα 2.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
1K
Εμφανίσεις
63K
?
Απαντήσεις
5K
Εμφανίσεις
176K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom