Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

γιατι το κοσοβο ειναι σεερβιαΕπομενο στις 25 μαρτιου στο βελγιο
και μετα παλι εκτος στην βοσνια
καλα που εγινε αυτο το μικρο θαυμα και πηραμε την ισοπαλια
με ηττα κατα 90% ειχαμε χασει το τραινο
τωρα παραμενουμε στο παιχνιδι
πρεπει να αλλαξουν παρα πολλα πραγματα γιατι ετσι δεν παμε πουθενα
γιατι το κοσοβο ειναι σεερβια![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Να πεσει φως σε ΟΛΗ την ιστορια της Σρεμπ. ομως...οχι μονο στο κομματι με τους "κακους Σερβους"....Στη σφαγή αυτή, τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη απ' τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, συμμετείχαν και κάτι ελληνικά φασιστικά κατακάθια.
να δούμε πότε θα πέσει φως στην υπόθεση αυτή.
Παρακάτω μια Βόσνια-Ερζεκαβλίνα...
www.imagebam.com/image/d30c0e514734879][/URL] www.imagebam.com/image/d4381c514734883]
[/URL]
ο Στρατηγος Μακενζι ειπε ολη την ιστορια σε Καναδικη εφημεριδα... ΟΛΟΙ ηταν "κακοι" εκει και εκαναν μαλακιες...μπράβο πάμε ομαδικά όλα τα εδώ φασισταριά τώρα...