Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και γιατι γραφουν κριτικες για 1μιση ωρα με αναλ στα 150 τοτε??![]()
![]()
την συνάντησα τον Ιούνιο του '16.
Σας μεταφέρω το μέιλ της:
<< για να μην γινονται παρεξηγησεις οι τιμες ειναι:
1 ωρα κοστιζει 100ευρω χωρις αναλ
1 ωρα με αναλ 150ευρω
1.5 ωρα χωρις αναλ 150ευρω
1.5 ωρα με αναλ 170ευρω (προσφορα) το αναλ μονο 20ευρω
2 ωρες με αναλ 200ευρω (προσφορα) το αναλ δωρο >>

Αν είναι έτσι λυπάμαι που θα το πω....αλλά θα πρέπει να βάλει το μουνι της στην φορμόλη....Angela σου έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φίλε, ας μην μιλάμε καλύτερα με δεδομένα Ιουνίου. Η κοπέλα ανέφερε πιο πριν, ότι πλέον το αναλ είναι +50.
Είναι προτιμότερο να δίνει αυτή τις εξηγήσεις, για να μην γίνονται όντως παρεξηγήσεις.![]()
ετσι πανε αυτα καθε πλαστικη και αυξηση![]()
Τοτε το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να κανω πλαστικη στον πουτσο μου στα 34cm και να χρεωνω το καθε πουτανακι 20 ευρω να κανω και εγω αποσβεσει
Εμ πως θα κανει αποσβεση τον πλαστικο

Ακριβυνε το πλαστικοετσι πανε αυτα καθε πλαστικη και αυξηση![]()
Τοτε το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να κανω πλαστικη στον πουτσο μου στα 34cm και να χρεωνω το καθε πουτανακι 20 ευρω να κανω και εγω αποσβεσει![]()

δωσε πονο κουκλα, πηγαινε το 250 κι αμα δει ότι οι ντοπιοι χρεωκοπημένοι δεν αντεχουν τη κανεις κι εσυ για "τας ευρωπας"
![]()

Αν είναι έτσι λυπάμαι που θα το πω....αλλά θα πρέπει να βάλει το μουνι της στην φορμόλη....Angela σου έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φίλε, ας μην μιλάμε καλύτερα με δεδομένα Ιουνίου. Η κοπέλα ανέφερε πιο πριν, ότι πλέον το αναλ είναι +50.
Είναι προτιμότερο να δίνει αυτή τις εξηγήσεις, για να μην γίνονται όντως παρεξηγήσεις.![]()
την συνάντησα τον Ιούνιο του '16.
Σας μεταφέρω το μέιλ της:
<< για να μην γινονται παρεξηγησεις οι τιμες ειναι:
1 ωρα κοστιζει 100ευρω χωρις αναλ
1 ωρα με αναλ 150ευρω
1.5 ωρα χωρις αναλ 150ευρω
1.5 ωρα με αναλ 170ευρω (προσφορα) το αναλ μονο 20ευρω
2 ωρες με αναλ 200ευρω (προσφορα) το αναλ δωρο >>
τυπε τα εχεις γραπτα? μπορούμε να το διεκδικήσουμε νομικα? :S

επίσης, καμια αναφορα για φπα τυπε![]()

τυπε τα εχεις γραπτα? μπορούμε να το διεκδικήσουμε νομικα? :S