Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 195 άτομα (0 μέλη και 195 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 247 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 469 26,5%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 271 15,3%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 69 3,9%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 45 2,5%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 2,9%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,6%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 85 4,8%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 161 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 131 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 124 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.770

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Δεν εχω να αναπαραγω τπτ βλακα. Νομιζεις ο Παππας δεν εχει plan B? Μα το ειπε ευθεως θα κανουμε νεο διαγωνισμο εαν κριθει αντισυνταγματικος. Αυτο που δεν ειπε ειναι απο που θα ξεκιναει. Μια χαρα το παει σου λεω υπομονη. Πιθανον οι αδειες δεν θα ειναι 4 ισως να παρουν ολα τα καναλια με τιμη εκκινησης την υψηλοτερη η χαμηλοτερη τιμη απο τον προηγουμενο διαγωνισμο. Ολα αυτα προσωπικη μου αποψη.

κανονικα βλακα πρεπει να παραιτηθεί ο κατσαπλιας αν εχει φιλοτιμο λεμε τωρα
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.216
Κριτικές
1
Like
1.925
Πόντοι
366
Δεν εχω να αναπαραγω τπτ βλακα. Νομιζεις ο Παππας δεν εχει plan B? Μα το ειπε ευθεως θα κανουμε νεο διαγωνισμο εαν κριθει αντισυνταγματικος. Αυτο που δεν ειπε ειναι απο που θα ξεκιναει. Μια χαρα το παει σου λεω υπομονη. Πιθανον οι αδειες δεν θα ειναι 4 ισως να παρουν ολα τα καναλια με τιμη εκκινησης την υψηλοτερη η χαμηλοτερη τιμη απο τον προηγουμενο διαγωνισμο. Ολα αυτα προσωπικη μου αποψη.


Αχαχαχαχαχαχαχαχ.

Ναι, σίγουρα.
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Το MEGA θα ξεκινήσει από αύριο πανηγυρικό πρόγραμμα Χριστουγέννων.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.216
Κριτικές
1
Like
1.925
Πόντοι
366
Αλέξη, κάνε εκλογές αν σου βαστάει.

Μπουαχαχαχαχαχαχαχα.
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
θα κανει δημοψήφισμα

ειναι συνταγματικη η όχι η αποφαση του στε

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Μπα, η μόδα με τα δημοψηφίσματα είναι περσινή.
Φέτος οι τσιπρανελ φέρανε στη μόδα φασιστικούς μανδύες.
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
ΠΑΣΟΚ 2003

πετρελαιο θερμανσης 0.33 το λιτρο 400 ευρω ο τονος

τσυριζα 2016 0.92 το λιτρο 1100 ευρω ο τονος

γιαυτους που λενε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι το ιδιο με την συμμορια των κατσαπλιαδων

ρε ειλικρινά τι πίνεις???? έφτασες σε σημείο να συγκρίνεις το 2003 με το 2016?????
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
σιγά μην δεν έβγαζαν το νόμο παράνομο και αντισυνταγματικό
μια φορά πλήρωσε επιτέλους το κεφάλαιο και τα χρήματα αυτά θα πάνε σε κοινωνική πολιτική
υπήρχε ποτέ περίπτωση να μην βγεί αντισυνταγματικός????

αν και διαφωνώ με τον στάλιν σε αρκετά θέματα πιστεύω τελικά ότι η ελλάδα χρειάζεται έναν στάλιν
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
όχι ρε συγκρίνουμε πόσο είχε η φέτα το 1981 και πόσο έχει σήμερα???? σοβαρό επιχείρημα πολύ σοβαρό

το πετρελαιο δεν είναι φετα νικολιο

θυμασαι τι ελεγε η συμμορια γιαυτους που πεθαναν επειδη αναβανε σομπες;

τα κροκοδειλια δακρυα;
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
σιγά μην δεν έβγαζαν το νόμο παράνομο και αντισυνταγματικό
μια φορά πλήρωσε επιτέλους το κεφάλαιο και τα χρήματα αυτά θα πάνε σε κοινωνική πολιτική
υπήρχε ποτέ περίπτωση να μην βγεί αντισυνταγματικός????

αν και διαφωνώ με τον στάλιν σε αρκετά θέματα πιστεύω τελικά ότι η ελλάδα χρειάζεται έναν στάλιν

νικολιο 2.5 ευρω τον χρονο σε κάθε ελληνα για δεκα χρονια

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

opadosksanthoygenoys

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2012
Μηνύματα
438
Κριτικές
10
Like
426
Πόντοι
1.505
σιγά μην δεν έβγαζαν το νόμο παράνομο και αντισυνταγματικό
μια φορά πλήρωσε επιτέλους το κεφάλαιο και τα χρήματα αυτά θα πάνε σε κοινωνική πολιτική
υπήρχε ποτέ περίπτωση να μην βγεί αντισυνταγματικός????

αν και διαφωνώ με τον στάλιν σε αρκετά θέματα πιστεύω τελικά ότι η ελλάδα χρειάζεται έναν στάλιν
Κι εσυ βοηθεια.Συναντηθειτε με τον pussywagon και μιληστε
 

ANDREIOS

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.195
Κριτικές
17
Like
2.209
Πόντοι
6.955
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Συνημμένα

  • 14702427_10211108384094388_5796650282267054133_n.jpg
    14702427_10211108384094388_5796650282267054133_n.jpg
    49,3 KB · Εμφανίσεις: 32

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Ποτε ρε γαμω τον πρασινο κωλο σου μαλακα ειχε 0.33? Ποια χρονια ρε μουνοπανο. Κ

2009 τέτοια εποχή.
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ;;;;


Είχα βάλει με 33 λεπτά το λίτρο ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ,
από ακριβή εταιρεία.
ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΜΕ 30 λεπτά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom