kostakis_ss
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 15.647
- Κριτικές
- 29
- Like
- 219
- Πόντοι
- 1.390
Λίγο καλύτερη από τις φωτογραφίες της Λιάνας του golden diamond:
![]()
Όπως οι περισσότερες γυναίκες του φόρουμ άλλωστε.
εννοειται τυπε στο μπου δεν παιζουμε

Λίγο καλύτερη από τις φωτογραφίες της Λιάνας του golden diamond:
![]()
Όπως οι περισσότερες γυναίκες του φόρουμ άλλωστε.

εννοειται τυπε στο μπου δεν παιζουμε![]()
![]()
![]()
Τύπε ......... χωρίς ίχνος υπερβολής .......
πιστεύω ότι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ γυναικών του φόρουμ τούτου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ
είναι ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ από τη φωτογραφία που έβαλες.
ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΟΜΩΣ.

Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι να μην ενοχληθεί το bf μου. Ήδη έχει τις ενστάσεις του που μπαίνω στο forum.Έγινε. Θα φροντίσω να με δεις.
Αν σου ζητουσε να μην μπαινεις?Τι θα εκανες?
Έίναι αρκετά ώριμος και έξυπνος ώστε να μπορεί να αντιληφθεί ότι δεν υπάρχει κίνδυνος. Έχω απορρίψει πολύ καλές προτάσεις για να είμαι μαζί του και έχει κερδίσει την απόλυτη αφοσίωση μου. Επομένως δεν θα μου ζητούσε ποτέ κάτι τέτοιο. Άλλωστε ξέρει ότι είμαι ελεύθερο πνεύμα, απεχθάνομαι το να με περιορίζουν.
Ήδη έχει τις ενστάσεις του που μπαίνω στο forum.
γαμηστε κολο!
Το προπροηηγουμενο σανββατο πηγα με το μοντελε θαλασσα....και της γαμησα τον κολο μεσα την θαλασσα....παραδιλπλα ηταν ενα αλλο ζευγαρι που την πηδαγε και αυτος μεσα στην θαλασσα....κολο μουνι δεν ξερω, αλλα την πηδαγε και αυτος
Δλδ;
Τί λέει ο αξιόλογος κύριος;
Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι να μην ενοχληθεί το bf μου.

Σχολιάζει το επίπεδο των συζητήσεων, την απελπισία ορισμένων να εξασφαλίσουν σεξ (απελπισία που είναι έκδηλη και εμφανής), να επιβεβαιώσουν τον ανδρισμό τους, να συμβαδίσουν με τα κοινωνικά πρότυπα... Whatever... O καθένας έχει τα πάθη του και αυτά πρέπει να είναι σεβαστά. Το πάθος μου είναι η παρακμή και το σεξ. Δεν νομίζω ότι τον πειράζει τόσο.
Αυτό το να μην ενοχληθεί το boyfriend μου
δεν θα ενοχλεί αισθητικά ;
Εμένα όχι μόνο με ενοχλεί , μου προκαλεί αντιπάθεια, εμετό , αηδία ,
όλα τα αρνητικά συναισθήματα του κοσμου.
Με οποιδήποτε άλλο τρόπο ... π.χ.
ο γκόμενός μου
ο φίλος μου
ο γαμιάς μου
ο χύστης μου
ο εραστής μου
ο επιβήτοράς μου
το αίσθημά μου ....
δεν θα με ενοχλούσε τόσο πολύ ....
Αλλά τούτο ........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ναι, boyfriend. Σε ενοχλεί ο τυπικός χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησα και η μετριοπάθεια στην στάση μου? Σιγά μην εκθέσω σε αδιάκριτα βλέμματα τα αισθήματα και τις σκέψεις μου για αυτόν. Τι ήθελες να πω? Να τον αποκαλέσω ''light of my life. Fire of my loins. My sin. My soul''. (Vladimir Nabokov. Από το βιβλίο του Lolita. Ύμνος στον πόθο οι λέξεις αυτές).
Ναι, boyfriend. Σε ενοχλεί ο τυπικός χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησα και η μετριοπάθεια στην στάση μου? Σιγά μην εκθέσω σε αδιάκριτα βλέμματα τα αισθήματα και τις σκέψεις μου για αυτόν. Τι ήθελες να πω? Να τον αποκαλέσω ''light of my life. Fire of my loins. My sin. My soul''. (Vladimir Nabokov. Από το βιβλίο του Lolita. Ύμνος στον πόθο οι λέξεις αυτές).
μονο κολο!!!
Με ενοχλείς ολόκληρη.
Είσαι για μένα η πιο αντιπαθής γυναικεία περσόνα που έχει περάσει από 'δω μέσα,
10 χρόνια που το παρακολουθώ.
Και τις άλλες τις έβριζα, γιατί το θεωρώ απρέπεια γυναίκες να μπαίνουν εδώ μέσα και με έβριζαν κι εκείνες, αλλά με τις περισσότερες , η αντιπαλότητα είχε κυρίως πολιτικές ρίζες, αφού είναι αριστεροαναρχοαυτόνομες κι εγώ εθνικιστής/ακροδεξιός/αντιδημοκράτης.
Με εσένα όμως, δεν υπάρχει άλλοθι ιδεολογικής αντιπαλοτητος.
Απλά είσαι το ταβάνι του ελλεηνιδισμού, το μέτρο σύγκρισης.
Αν φτιάχναμε μυθιστορηματικό χαρακτήρα, 100% φανταστικό , που να συγκεντρώνει
τον ελλεηνιδισμό στο 100% , τον απόλυτο ελλεηνιδισμό δηλαδή ... θα ήσουν εσύ.
Δεν χρειάστηκε να τον φτιάξουμε.
Μας προέκυψες από μόνη σου.
1) Δεν είμαι σαν την μέση Ελληνίδα. 2)Δεν έχω εκμεταλλευτεί ποτέ κανέναν άντρα οικονομικά και οι γονείς μου μου έχουν προσφέρει όλα τα εφόδια ώστε να γίνω μια ανεξάρτητη, αυτάρκης, ικανή και χειραφετημένη γυναίκα. 3)Δεν είμαι κηφήνας όπως ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων που δεν ζει παραγωγικά άλλα σέρνεται με οκνηρία αυτό-παγιδευμένο στην μετριότητα. Σέβομαι τους ανθρώπους που με πλαισιώνουν, δεν τους περιορίζω, δεν τους στερώ την ελευθερία τους, δεν επεμβαίνω στην ζωή τους. Είμαι ευγενική και διακριτική, έξυπνη και μορφωμένη, ελεύθερη και απαλλαγμένη από παράλογα κοινωνικά δόγματα και taboo. Δεν υπάρχει τίποτα το άπρεπο στο να μπαίνω σε ένα τέτοιο forum και να συνδιαλέγομαι με άντρες.
1)Ναι , εισαι πολύ χειρότερη. Πολύ πιο αντιπαθητική επίσης.
2)Άνευ σημασίας, τις ελλεηνίδες τις ονομάζουμε έτσι , όχι μόνο γιατί είναι εκμεταλεύτριες, αλλά ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΕΣ. Αυτό είναι το 99% , η οικονομική εκμετάλευση είναι το 1%.
Αυτό το 99% του ελλεηνιδισμού, το έχεις στο μέγιστο βαθμό. Σπάνιο.
3)Έξυπνη και μορφωμένη επειδή σπουδάζεις ιατρική και διάβασες μερικά βιβλία ;
Αρχίδια.
Ολοι οι ηλίθιοι αγροίκοι που γνωρίζω είναι με πτυχία.
Ιατρικής και Οδοντιατρικής κυρίως, γιατί σε αυτές τις σχολές σπούδασα κι εγώ.
Αν ναυαγούσαμε σε ένα νησί οι 2 μας και βρισκόταν άλλο έρημο νησί στα 40 μίλια,
θα κολυμπούσα 40 μίλια για να πάω στο άλλο νησί , να είμαι μόνος μου και να μην είμαι μαζί σου.
Ολοι οι ηλίθιοι αγροίκοι που γνωρίζω είναι με πτυχία.
Ιατρικής και Οδοντιατρικής κυρίως, γιατί σε αυτές τις σχολές σπούδασα κι εγώ.