milrodos
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 56
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
απο 70...
τωρα οτι δεν εχεις περιφερεια ..............συζητάμεδεν εχω κοιλια η περιφερεια 45 κιλα ανθρωπος ειμαι να παρω πρεπει οχι να χασω![]()
Καλό ταξίδι και να προσέχεις τις αποσκευές.Με 500 πας Λονδίνο αυθημερόν
και γαμάς θεές.
Για 2ωρο.
Δεν κόβεις λίγο την πλάκα; Άντε μπράβο, πόθε!ολα τα CT τοσο κανουν κ πιο πολυ
για 5 μερες θα κατσω ελλαδα ποσο ηθελες να το εχω ??
το προβλημα σας πιο ειναι ?
δεν θα ειμαι συχνα εδω δεν επηρεαζω κανεναν
3-7 μερες το μηνα θα ειμαι αθηνα η και καθολου
Α, και η φωτό που έβαλες κατασχέθηκε. Παίζει να την κορνιζάρω να στολίζει τον άχαρο και ψυχρό τοίχο στο σαλόνι μου!
Και δεν χρειάζεται να ποστάρεις καμιά φωτό να δείξεις ποια είσαι και τι αξίζεις, δεν το έχεις ανάγκη. Αλίμονο σ'αυτούς που δεν σε γνώρισαν και όχι σε σένα.Τι άλλο περίμενες δηλαδή; There not enough kindness in the world που έλεγε και ο Sydney Greenstreet στον Peter Lorre.Eνα CT εβγαλε αυτη η χώρα και πέσατε να το φάτε :S
βερονικαρα μην τρελενεσαι...οποιος σε εχει δει απο κοντα τελευταια ξερει πως το μονο που δεν εχεις ειναι κοιλια!!!αλλα πραγματα εχεις σε αφθονια!!!milposon αν δεις αυτες οι φωτο ειν πριν 3 μηνες
εχω αδυνατισει, μαυρησει κ αλλαξει χρωμα στα μαλλια μ ;)
αντε κλαψε τωρα στη γωνια σου 2 μηνυματα κ εχεις κ αποψη τρομαρα σου ;) γτ αραγε

milposon αν δεις αυτες οι φωτο ειν πριν 3 μηνες
εχω αδυνατισει, μαυρησει κ αλλαξει χρωμα στα μαλλια μ ;)
αντε κλαψε τωρα στη γωνια σου 2 μηνυματα κ εχεις κ αποψη τρομαρα σου ;) γτ αραγε
Και τι σκας; Αφού τα είπαμε... δεν τα είπαμε; ;)μην βαζεις αλλες γιατι δεν βλεπω να πηγαινουμε στη δουλεια!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Γιατι οποτε μιλαει αυτή η κοπελα βγαζει μια πουτανιλα ?milposon αν δεις αυτες οι φωτο ειν πριν 3 μηνες
εχω αδυνατισει, μαυρησει κ αλλαξει χρωμα στα μαλλια μ ;)
αντε κλαψε τωρα στη γωνια σου 2 μηνυματα κ εχεις κ αποψη τρομαρα σου ;) γτ αραγε
πουτσιλα θες να πεις..Γιατι οποτε μιλαει αυτή η κοπελα βγαζει μια πουτανιλα ?
χαχαχαχααχχαχ....εχεις δικιο!!!Και τι σκας; Αφού τα είπαμε... δεν τα είπαμε; ;)Κρύβε λόγια όμως.
![]()
Καλα αν βαλει κωλαρακι στο μενου 3 πρασινα της τα δινω ανετοτατα , αν και δεν νομιζω οτι η Βερονικα ειναι φαν της πισω κινησης , ειναι πολυ σφικτος ο ποπουδακος της για να τον βαλει στο μενου για ολους , τον εχω τσεκαρει![]()
![]()
![]()
![]()

