οχι και υπογλωσσια φιλαρακι απο τα τωρα,με ριχνεις,με απαξιωνεις.για του λογου το αληθες,να σου πω,πως την φιλη μας μαριαλενα την ειχα δυο ωρες,και την χορτασα γαμιση.βεβαια θα ξανατιμηθει ,σε παρτουζιτσα,με αλλο μωρο τουρμπο,και θα ανεβασω κριτικη,με ποιο ασφαλες συμπερασμα.Τότε στείλε της sms, πες της ποιος είσαι και ότι δεν έχεις viber και ρώτα τη πότε μπορεί να μιλήσει στο τηλ. Αν σου απαντήσει και κανονίσετε, πριν βρεθείς μαζί της, πέρνα πρώτα απ'το φαρμακείο και πάρε ένα κουτί υπογλώσσια γιατί δε σε βλέπω καλά....![]()
![]()
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).