Εμένα μου άρεσε ο "MacGyver"!!! Eιδικά τα πρώτα επεισόδια ήταν άπαιχτα! Επίσης "Dukes of Hazard" και το "Παντρεμένοι με Παιδιά" (ο Αλ Μπάντυ όλα τα λεφτά!). Επίσης, ωραίες παλιές σειρές ήταν ο "Bill Cosby" και από ελληνικά μόνο ο "Ακάλυπτος" (Καφετζόπουλος at his best!) και τα πρώτα σείριαλ του Κωνσταντίνου... και κάποια της Ράντου.
Από τα καινούργια βλέπω μόνο "10η Εντολή" και μερικές φορές Λαζόπουλο. Μου την δίνει ώρες-ώρες αλλά πετάει κάτι καλά!
Οι "ΑΜΑΝ" που χάθηκαν ρε? Τους έβλεπα κι αυτούς! Πλουτίσανε κι αυτά τα τσογλάνια και μας γράψαν στα παπάρια τους!!!