Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
...ε...αυτές είναι οι επιπτώσεις όταν σε σπρώχνουν ψηλά περισσότερο γρηγορα από όσο πρέπει...Καλά κρασιά. ...αν ακυρώνει ραντεβού και ο τρόπος επικοινωνίας είναι δύσκολος έως αδύνατος είναι τα δυο χειρότερα πράγματα την καθιστούν αναξιόπιστη!
Μεγια την νεα φωτοπαιχτη,αυτο που λες δεν ειναι σιγουρο.οποτε αν δεν ξερουμε κατι στανταρ,καλυτερα να μην βγαζουμε συμπερασματα.
Θέλω να συναντηθούμε μια καθημερινή απόγευμα. Στείλε μου μήνυμα για να κανονίσουμε.
Θα συμφωνησω κι εγω με Χορχε καβλιαρη και Αμπελαλε , επειδη εχουν γυρισει πολλοι δεν θα πω νεανουδια , αν και το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι νεανανιες , εχουν γυρισει ολοι απο διακοπες καυλωμενοι και σαν καινουργια μελη νομιζουν οτι επειδη εχουν 15 η 20ποστ στελνουν σε Λιζα πμ και πρεπει να τους απαντησει με την μιαΕπειδη ειναι δυσκολο να βρεις καποια νομιζω οτι καποιους τους κανει να κολλανε κατα καποιο τροπο. Ενω υπαρχουν παντου διαθεσιμα call girl με καλες κριτικες και εμφανισiμες και σχετικα ευκολα προσβασιμες βλεπω μια ταση των περισσoτερων να περιμενουν μαζοχιστικα να τους δωσει το τηλ καποια που απο οτι φαινετε δεν ασχολειται και πολυ με τη σελιδα της εδω στο φορουμ.



Θα συμφωνησω κι εγω με Χορχε καβλιαρη και Αμπελαλε , επειδη εχουν γυρισει πολλοι δεν θα πω νεανουδια , αν και το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι νεανανιες , εχουν γυρισει ολοι απο διακοπες καυλωμενοι και σαν καινουργια μελη νομιζουν οτι επειδη εχουν 15 η 20ποστ στελνουν σε Λιζα πμ και πρεπει να τους απαντησει με την μια![]()
![]()
![]()
![]()
3 πραγματακια θα πω οδηγιες προς ναυτιλομενους , 1ον οτι υπαρχουν πανω απο 700 μελη ενεργα εδω μεσα μαζι με τους νεανιες πανω απο 1000 , αν ξεκινανε ολοι μαζι να βομβαρδιζουν με πμ την κοπελα θα χασει τον μπουσουλα , απλα πραγματακια (δεν χρειαζεται να εχεις τελειωσει Τ.Ε.Ι )
2ον εννοειται οτι οι κοπελες τσεκαρουν τον αριθμο ποστ και τις κριτικες να δουνε τι σοι ατομο εισαι , να δουνε με ποιες εχεις παει και ποσα απιδια πιανει ο σακος .... δεν ειναι χαζες καταλαβενουν πολλα απο κριτικες , οποτε φανταζομαι οτι ατομα με 7 ποστ και μονοψηφια απλα τα πετανε .
Και 3ον και βασικοτερον και 1500 ποστ να εχεις και να εισαι ο πιο γαματος τυπας του σαιτ , δεν πα να εισαι και ο ποποφ που λεει κι ενας γνωστος μου , η κοπελα μπορει και να μηνσου απαντησει καν η να σου ριξει ακυρο , δικο της ειναι το μαγαζακι δικες της και οι επιλογες .
Να επισημανω και κατι σημαντικο οτι και τηλεφωνο να σου εχει δωσει μετα ξεκιναει και το κυνηγι να σου δωσει κι αυτη το οκει να βρεθειτε , μην νομιζει κανει οτι κι εμεις που εχουμε τηλεφωνο την πηραμε και ειπε οκει ερχομαι τωρα απο εκει ...
Να υπογραμμισω οτι η κοπελα ειναι ευγενεστατη και ομιλητικοτατη και σε πμ και αλλου , οποτε ουτε κατα διανοια σνομπ και αγενης , ολα τα υπολοιπα θα τα δειξει ο χρονος για την νεαρα ,
Αυτα τα ολιγα περι κορασιδων και πως λειτουργει το πραγμα , για να μην καθεται ο καθενας και γραφει η νεαρα ειναι η νεα Ναγια η νεα Βαλερια η νεα Βερονικα κτλ κτλ , αυτα τα ολιγα παιδες , δωστε στιγμα στο σαιτ και το πραγμα προχωραει![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ποιός βγάζει βρώμες για την παρτη μου;;;![]()
![]()
![]()
Ολα τα διαβαζεις πια εσύ?Ακόμα και τα ψιλά γράμματα?![]()
![]()
![]()



Είδες τι είναι να είσαι στην ΜΙ-6;
Σου ετοιμάζω κατάσταση ζόρικη εσένα...![]()
δεν το πηρα χαμπαρι αυτο. Και δεν το περιμενα να πω την αληθεια οτι θα πονηρεψουν.αυτο με τους νεους που σπαμαρουν προκειμενου να στειλουν pm εχει γινει τελευταια εφιαλτης στο forum.
εδω καποιος ειχε γραψει οτι ειχε παρει νομιζω την Βερονικα για τα γενεθλια του και μετα πλακωσαν οι νεοι στο σχολια στο προφιλ της και εγραφαν οτι εχουν γενεθλια και αυτοι μηπως και τους κλεισει ραντεβου, τρατζικ
οι νεοι ειναι πονηροι και θελουν το κακο μας που λεγαμε και στο στρατο![]()
![]()
Αλλιως δεν θα το εγραφα.αυτο με τους νεους που σπαμαρουν προκειμενου να στειλουν pm εχει γινει τελευταια εφιαλτης στο forum.
εδω καποιος ειχε γραψει οτι ειχε παρει νομιζω την Βερονικα για τα γενεθλια του και μετα πλακωσαν οι νεοι στο σχολια στο προφιλ της και εγραφαν οτι εχουν γενεθλια και αυτοι μηπως και τους κλεισει ραντεβου, τρατζικ
οι νεοι ειναι πονηροι και θελουν το κακο μας που λεγαμε και στο στρατο![]()
![]()
τους εβαλες ιδεες, ειναι παμπονηροι σου λεωδεν το πηρα χαμπαρι αυτο. Και δεν το περιμενα να πω την αληθεια οτι θα πονηρεψουν.Αλλιως δεν θα το εγραφα.

δεν το ειχα δει, πολυ καλη ιδεα αμπελαλε
εγω ανοιξα τις προαλλες ενα thread που λεγοτανε 'Τα πρωτα 5 posts των νεων' για να πηγαινουν εκει να γραφουνε τα πρωτα τους 5 posts αντι σπαμαρουν στα threads των κοριτσιων, αλλα σβηστηκε σε λιγοτερο απο 30 δευτερολεπτα.
Θα συμφωνησω κι εγω με Χορχε καβλιαρη και Αμπελαλε , επειδη εχουν γυρισει πολλοι δεν θα πω νεανουδια , αν και το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι νεανανιες , εχουν γυρισει ολοι απο διακοπες καυλωμενοι και σαν καινουργια μελη νομιζουν οτι επειδη εχουν 15 η 20ποστ στελνουν σε Λιζα πμ και πρεπει να τους απαντησει με την μια![]()
![]()
![]()
![]()
3 πραγματακια θα πω οδηγιες προς ναυτιλομενους , 1ον οτι υπαρχουν πανω απο 700 μελη ενεργα εδω μεσα μαζι με τους νεανιες πανω απο 1000 , αν ξεκινανε ολοι μαζι να βομβαρδιζουν με πμ την κοπελα θα χασει τον μπουσουλα , απλα πραγματακια (δεν χρειαζεται να εχεις τελειωσει Τ.Ε.Ι )
2ον εννοειται οτι οι κοπελες τσεκαρουν τον αριθμο ποστ και τις κριτικες να δουνε τι σοι ατομο εισαι , να δουνε με ποιες εχεις παει και ποσα απιδια πιανει ο σακος .... δεν ειναι χαζες καταλαβενουν πολλα απο κριτικες , οποτε φανταζομαι οτι ατομα με 7 ποστ και μονοψηφια απλα τα πετανε .
Και 3ον και βασικοτερον και 1500 ποστ να εχεις και να εισαι ο πιο γαματος τυπας του σαιτ , δεν πα να εισαι και ο ποποφ που λεει κι ενας γνωστος μου , η κοπελα μπορει και να μηνσου απαντησει καν η να σου ριξει ακυρο , δικο της ειναι το μαγαζακι δικες της και οι επιλογες .
Να επισημανω και κατι σημαντικο οτι και τηλεφωνο να σου εχει δωσει μετα ξεκιναει και το κυνηγι να σου δωσει κι αυτη το οκει να βρεθειτε , μην νομιζει κανει οτι κι εμεις που εχουμε τηλεφωνο την πηραμε και ειπε οκει ερχομαι τωρα απο εκει ...
Να υπογραμμισω οτι η κοπελα ειναι ευγενεστατη και ομιλητικοτατη και σε πμ και αλλου , οποτε ουτε κατα διανοια σνομπ και αγενης , ολα τα υπολοιπα θα τα δειξει ο χρονος για την νεαρα ,
Αυτα τα ολιγα περι κορασιδων και πως λειτουργει το πραγμα , για να μην καθεται ο καθενας και γραφει η νεαρα ειναι η νεα Ναγια η νεα Βαλερια η νεα Βερονικα κτλ κτλ , αυτα τα ολιγα παιδες , δωστε στιγμα στο σαιτ και το πραγμα προχωραει![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
η βερονικα μολις εκανε εγραφη στο σαιτ ειχε ποσταρισμενο στο προφιλ της το τηλεφωνο της και μιλουσες με αλλους για κλεισιμο ραντεβου. Τον Αυγουστο αλλαξε τηλεφωνο και το εδινε η ιδια με πμ. Και ποιος σου λεει οτι μολις επιστρεψει δεν θα αλλαξει τον τροπο επικοινωνιας στον διαμοιρασμο τηλεφωνου στον καθε ενδιαφερομενο; ειδες πως και για ποτε αλλαζουν τα κοζα;Αγαπητε chicharito, το σκεφτόμουν κι εγω οτι κοιταζουν κριτικές και μόλις είδα το σχολιο σου, αποφάσισα να κάνω μια μικρή έρευνα!
Λοιπόν, η Βερόνικα για παράδειγμα ( σορυ για το off-topic αλλά αναφέρθηκε το ονομα της) έχει πάει με κάποιους που έχουν μια κ μόνη κριτική μαζί της...
και με κάποιους άλλους που έχουν πολλές κριτικές και που γαμάνε σε μπουρδελα με 20 ευρώ! Τι νόημα βγάζεις??