Επισκέπτης
Να λείπει το βύσσινο τότε. Ο σεβασμός στον πελάτη πάνω απο όλα. Ευχαριστώ παιδες για την ενημέρωση.Φαντάζομαι να το δουν και άλλοι.ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΙΛΦΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΠΕΡ Σ΄ΑΥΤΑ ...
Μετά τοτελευταίο της κλέψιμο άλλαξε λουκ και τηλέφωνο ...

καλά.... τελικά δοκίμασε κανείς ??

Δηλαδή θέλει 200/ώρα απλά για να σου ανοίξει τα πόδια
Μόλις σκάσεις τα 200 για το τίποτα θα σου πέσει ότι και να'χεις πάρει