Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Το μονο που εχω να πω γιατι βαριέμαι κιολας,να θυμαστε ότι οι ευρωπαικοι πολεμοι εγιναν για οικονομικούς λογους.Οταν θα δειτεmalista...επειδη μαλλον εσυ ξεχνας, πες και τη συνεχεια ποσοι νεκροι υπηρξαν εκατερωθεν, αυτης της "συμμαχιας"....απομονωνουμε ιστορικα γεγονοτα λες και η ιστορια δεν εχει συνεχεια αλλα ειναι ενα συνολο μεμονωμενων γεγονοτων...μονο και μονο για να το χρησιμοποιησουμε οπως μας συμφερει...
παρολα αυτα, αναμφισβητητα υπηρξε συμφωνια, οπως κι αναμφισβητητα υπηρξε η διασπαση της και το επακολουθο μακελειο...
οσο για την εξοδο, η αληθεια ειναι κι οτι δεν την περιμενα, αλλα κι οτι κατα βαθος δεν την ηθελα.....απ τη μια συναισθηματικα (το αντιδραστικο μου κομματι) ηθελε την εξοδο, απ την αλλη η λογικη μου ελεγε παραμονη.....νομιζω χωρες αδυναμες σαν τη δικια μας, που εξαρτουνται οικονομικα απ την Ευρωπη (δυστυχως αλλα ετσι ειναι), δεν νομιζω να ειναι προς συμφερον τους (μας)!

αυτη, οντως, η σφηκοφωλια, σας εξεθρεφε ομως καλα τοσα χρονια, ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ....να τα λεμε ολανενικηκαμεν
αρχιζει να διαλυεται η σφηκοφωλια
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
με ιρλανδια και σκωτια τι γινεται?????
δεν βρισκω κατι το παρολογο σ αυτο που λεςΤο μονο που εχω να πω γιατι βαριέμαι κιολας,να θυμαστε ότι οι ευρωπαικοι πολεμοι εγιναν για οικονομικούς λογους.Οταν θα δειτε
την Γερμανια να αρχιζει να εξοπλίζεται βαρεια και σοβαρα να αρχισετε να ανησυχείτε για εσας και τα παιδια σας.Τρομπες :-* :-* :-*![]()
με ιρλανδια και σκωτια τι γινεται?????
Ο ελληνας πανηγυριζει γιατι νομιζει οτι την λιτοτητα την επιβαλει η ευρωπη και αμα αυτη διαλυθει αυτη θα τελειωσει.Η Βρετανία έκανε το μεγαλύτερο single mistake που θα μπορούσε να κάνει μια χώρα... Και επέτρεψε σε καρικατούρες τύπου Φάρατζ να κάνουν παιχνίδι που μόνο αυτοί μπορούν, και έτσι είναι λογικό να κερδίσει το μίσος, ο διχασμός και ο απομονωτισμός, όπως κι έγινε. Θα το μετανιώσουν, είναι βέβαιο, απλά θα είναι πολύ αργά. Το αστείο βέβαια είναι ο μέσος Ελληνάρας που πανηγυρίζει χωρίς να ξέρει γιατί, χωρίς να ξέρει τι θα γίνει, έτσι απλά για να πει τη μ@λακία του.
μαλιστα...Θέμα απόσχισης από Σκωτία - Β. Ιρλανδία....γενικα θ αλλαξει πολυ το "τοπιο" μετα απ αυτο....ειδομεν
αυτη, οντως, η σφηκοφωλια, σας εξεθρεφε ομως καλα τοσα χρονια, ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ....να τα λεμε ολα
ο έλληνας είναι εγκεφαλικά ανάπηρος φίλε μουΟ ελληνας πανηγυριζει γιατι νομιζει οτι την λιτοτητα την επιβαλει η ευρωπη και αμα αυτη διαλυθει αυτη θα τελειωσει.
λες ψέμματα 1ον έχει κανονικά αριθμό ασφάλισης και αγγλική υπηκοότητα (μητέρα αγγλίδα)από το job center δεν σε στέλνουν σε θέση εργασίας αντιθέτως έχεις ένα book που σημειώνεις ότι ψάχνεις θέση εργασία και το συμπληρώνεις μόνος σου . Ο φίλος μου στην αρχή πήγε σε 30 θέσεις εργασίες να βρει δουλειά και μετά ανακυκλώνει αυτές τις θέσεις το book του χωρίς να πηγαίνει κάν. Το μόνο που τον υποχρεώνει ο job center είναι σε μακροχρόνια ανεργία να πάει σε εργοστάσιο ανακύκλωσης η στη διαχείριση απορριμάτων για 30 μέρες όπου πήγε και έξυνε τα αρχίδια του. Κοινώς 30 μέρες εργασία το χρόνο και άν. Άσε που άμα πας σε σεμινάρια επιδοτούμενα απαλλάσσεσαι από αυτό και παίρνεις εξτρά επιδόματα
Η Βρετανία έκανε το μεγαλύτερο single mistake που θα μπορούσε να κάνει μια χώρα... Και επέτρεψε σε καρικατούρες τύπου Φάρατζ να κάνουν παιχνίδι που μόνο αυτοί μπορούν, και έτσι είναι λογικό να κερδίσει το μίσος, ο διχασμός και ο απομονωτισμός, όπως κι έγινε. Θα το μετανιώσουν, είναι βέβαιο, απλά θα είναι πολύ αργά. [size=40pt]Το αστείο βέβαια είναι ο μέσος Ελληνάρας που πανηγυρίζει χωρίς να ξέρει γιατί, χωρίς να ξέρει τι θα γίνει, έτσι απλά για να πει τη μ@λακία του.[/size]

[size=40pt]Ο ελληνας πανηγυριζει γιατι νομιζει οτι την λιτοτητα την επιβαλει η ευρωπη και αμα αυτη διαλυθει αυτη θα τελειωσει.[/size]

Δικαιωμα τους να κανουν οτι θελουν και εκει ο πρωθυπουργος σεβεται την αποφαση του λαου και το ΟΧΙ σημανει ΟΧΙ και οχι ΝΑΙ......εκει τους Τσιπρες τους εχουν για αυτο που πραγματικα αξιζουν,στη λαντζα μαζι με τον Καρανικα.
Εργατικός και φιλόδοξος ο φίλος σου.
