Έχω το παράδειγμα γνωστού μου,με πολύπλευρες σπουδές και επιχειρηματική εμπειρία στον Καναδά,ο οποίος για οικογενειακούς λόγους επέστρεψε στην Ελλάδα,και όταν απευθύνθηκε για δουλειά σε ένα επαρχιακό κατάστημα τηλεπικοινωνιών με έναν αξιοπρεπή μισθό,μακριά από τα δεδομένα του Καναδά,ο ιδιοκτήτης τον χαρακτήρισε... overqualified!Τώρα βέβαια μετά από πολύ τρέξιμο και αγώνα έχει ορθοποδήσει,και πάει αρκετά καλά!
Το παραπάνω παράδειγμα δεν αναιρεί φυσικά το ότι πρέπει συνέχεια να βελτιωνόμαστε και να εξελισσόμαστε,αλλά δείχνει ότι οι κλασικοί νόμοι της αγοράς δεν ισχύουν στην Ελλάδα,τουλάχιστον για τη μεγάλη μάζα του εργατικού δυναμικού.
Το παραπάνω παράδειγμα δεν αναιρεί φυσικά το ότι πρέπει συνέχεια να βελτιωνόμαστε και να εξελισσόμαστε,αλλά δείχνει ότι οι κλασικοί νόμοι της αγοράς δεν ισχύουν στην Ελλάδα,τουλάχιστον για τη μεγάλη μάζα του εργατικού δυναμικού.