Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 225 άτομα (0 μέλη και 225 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 247 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 469 26,5%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 271 15,3%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 69 3,9%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 45 2,5%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 2,9%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,6%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 85 4,8%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 161 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 131 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 124 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.770

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.222
Κριτικές
56
Like
21.015
Πόντοι
11.276
Έχω το παράδειγμα γνωστού μου,με πολύπλευρες σπουδές και επιχειρηματική εμπειρία στον Καναδά,ο οποίος για οικογενειακούς λόγους επέστρεψε στην Ελλάδα,και όταν απευθύνθηκε για δουλειά σε ένα επαρχιακό κατάστημα τηλεπικοινωνιών με έναν αξιοπρεπή μισθό,μακριά από τα δεδομένα του Καναδά,ο ιδιοκτήτης τον χαρακτήρισε... overqualified!Τώρα βέβαια μετά από πολύ τρέξιμο και αγώνα έχει ορθοποδήσει,και πάει αρκετά καλά!
Το παραπάνω παράδειγμα δεν αναιρεί φυσικά το ότι πρέπει συνέχεια να βελτιωνόμαστε και να εξελισσόμαστε,αλλά δείχνει ότι οι κλασικοί νόμοι της αγοράς δεν ισχύουν στην Ελλάδα,τουλάχιστον για τη μεγάλη μάζα του εργατικού δυναμικού.
 

Επισκέπτης
αγαπητοι φιλοι η τυχη της χωρας βρισκεται στα χερια μιας ανεπαγγελτης τρελοπαρεας, αν δεν πεσει αμεσα η σημερινη κυβερνηση τελειωσαμε σε ολα τα επιπεδα
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
αγαπητοι φιλοι η τυχη της χωρας βρισκεται στα χερια μιας ανεπαγγελτης τρελοπαρεας, αν δεν πεσει αμεσα η σημερινη κυβερνηση τελειωσαμε σε ολα τα επιπεδα



Οσο κοιμουνται ορθια τα ζωα που ψηφισαν 3 φορες την τρελοπαρεα και περιμενουν τι θα πρωτοπληρωσουν με "περηφανεια" αυτα μας αξιζουν. Αυτη η "κυβερνηση" θα πεσει οταν σταματησουν οι πληρωμες των βολεμενων.
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
τι γινεται ρε κατακαημενοι τσυριζαιοι;

ακομα το παλευεται ;

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

 

john_fystikis

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2013
Μηνύματα
7.494
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
66
0bac1aeb0d0fb8ad58045e5f6a43f5b380d3951c_m.gif
 

john_fystikis

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2013
Μηνύματα
7.494
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
66
αγαπητοι φιλοι η τυχη της χωρας βρισκεται στα χερια μιας ανεπαγγελτης τρελοπαρεας, αν δεν πεσει αμεσα η σημερινη κυβερνηση τελειωσαμε σε ολα τα επιπεδα
Τα σενάρια είναι δυο:

α. Θα πέσουν πριν τα Χριστούγεννα.
β. Θα πέσουν πριν το Πάσχα.
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
τι κανει η  ροζ χουντοπαρεα ;

 

john_fystikis

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2013
Μηνύματα
7.494
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
66
φιστιξ, ειδες τι βιβλια κουβαλουσε ο δικος σου (αδωνις) για να την πει στον τσιπρα που ειχε παραμασχαλα στη βουλη το βιβλιο του βελουχιωτη; ειδικα το ενα απο τα 2 βιβλια θα σ' αρεσει...

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2015/11/09/tsipraris001.jpg[/img[/URL]]

[URL unfurl="true"]http://www.protothema.gr/politics/article/525685/adonis-tsipras/[/URL]
[/quote]Έβλεπα τις προάλλες μια συνέντευξη του Portillo ενός εκ των υπουργών της Θάτσερ και ιδεολογικού τέκνου της, τύπε.
Αναφερόμενος στον θατσερισμό είπε...
[b]We were right wing revolutionaries.[/b]
Στα ελληνικά "δεξιοί επαναστάτες".
Όπως κι εμείς οι Αδωνικοί. :headbang3:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Σέξι, προκλητική και ροκ!
Άνω-κάτω η Γαλλία με το ντεκολτέ της υπουργού Παιδείας


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2015/11/10/fr/101723855_o.jpg[/img[/URL]]

γαλλια

[img]https://ethnikismosblog.files.wordpress.com/2015/07/filis.jpg

ελλαδα



βρειτε τις διαφορες  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Οσο κοιμουνται ορθια τα ζωα που ψηφισαν 3 φορες την τρελοπαρεα και περιμενουν τι θα πρωτοπληρωσουν με "περηφανεια" αυτα μας αξιζουν. Αυτη η "κυβερνηση" θα πεσει οταν σταματησουν οι πληρωμες των βολεμενων.
Εσεις την καταντησατε ετσι την χωρα,εσεις τους φερατε στην εξουσια.Σκαστε και πληρωνετε τωρα.Και θα τους φατε στην μαπα για δεκαετιες μεχρι να βρεθει σοβαρος πολιτικος.Οι υποψηφιοι της νδ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι,αλλο κομμα δεν υπαρχει.Δεκαετια και βλεπουμε.
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
Εσεις την καταντησατε ετσι την χωρα,εσεις τους φερατε στην εξουσια.Σκαστε και πληρωνετε τωρα.Και θα τους φατε στην μαπα για δεκαετιες μεχρι να βρεθει σοβαρος πολιτικος.Οι υποψηφιοι της νδ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι,αλλο κομμα δεν υπαρχει.Δεκαετια και βλεπουμε.


Αν και απευθυνεσαι σε λαθος ατομο, εχεις δικιο. Η μαλακια που εδερνε τη συγκυβερνηση σαμαρα-μπεννυ εφερε τους καταληψιες στην κυβερνηση. Και η ανικανοτητα της νουδου να εκλεξει γρηγορα εναν προεδρο της προκοπης εφερε και τη δευτερη φορα αριστερα. Ας προσεχαμε ολοι μας.
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Αν και απευθυνεσαι σε λαθος ατομο, εχεις δικιο. Η μαλακια που εδερνε τη συγκυβερνηση σαμαρα-μπεννυ εφερε τους καταληψιες στην κυβερνηση. Και η ανικανοτητα της νουδου να εκλεξει γρηγορα εναν προεδρο της προκοπης εφερε και τη δευτερη φορα αριστερα. Ας προσεχαμε ολοι μας.

Και δεν θα εκλεξει ούτε τώρα προεδρο της προκοπης...  :S
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
φιστιξ, ειδες τι βιβλια κουβαλουσε ο δικος σου (αδωνις) για να την πει στον τσιπρα που ειχε παραμασχαλα στη βουλη το βιβλιο του βελουχιωτη; ειδικα το ενα απο τα 2 βιβλια θα σ' αρεσει...

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2015/11/09/tsipraris001.jpg[/img[/URL]]

[URL unfurl="true"]http://www.protothema.gr/politics/article/525685/adonis-tsipras/[/URL]
[/quote]
Μπορεί κανείς να φανταστεί τον Ομπάμα να επιδεικνύει αντίστοιχο βιβλίο για τον αμερικανικό εμφύλιο;
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Εσεις την καταντησατε ετσι την χωρα,εσεις τους φερατε στην εξουσια.Σκαστε και πληρωνετε τωρα.Και θα τους φατε στην μαπα για δεκαετιες μεχρι να βρεθει σοβαρος πολιτικος.Οι υποψηφιοι της νδ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι,αλλο κομμα δεν υπαρχει.Δεκαετια και βλεπουμε.

αδιορθωτα τα τσυριζονια

:2funny: :2funny: :2funny:
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Αν και απευθυνεσαι σε λαθος ατομο, εχεις δικιο. Η μαλακια που εδερνε τη συγκυβερνηση σαμαρα-μπεννυ εφερε τους καταληψιες στην κυβερνηση. Και η ανικανοτητα της νουδου να εκλεξει γρηγορα εναν προεδρο της προκοπης εφερε και τη δευτερη φορα αριστερα. Ας προσεχαμε ολοι μας.
Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μην πέσει η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, γιατί ο τσίπρας είχε ξεκαθαρίσει ότι ο συριζα δεν επρόκειτο να ψηφίσει ΚΑΝΕΝΑΝ υποψήφιο, προκειμένου ο συριζα να πάρει την εξουσία.
 

john_fystikis

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2013
Μηνύματα
7.494
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
66
Εσεις την καταντησατε ετσι την χωρα,εσεις τους φερατε στην εξουσια.Σκαστε και πληρωνετε τωρα.Και θα τους φατε στην μαπα για δεκαετιες μεχρι να βρεθει σοβαρος πολιτικος.Οι υποψηφιοι της νδ ειναι για γελια και για κλαματα μαζι,αλλο κομμα δεν υπαρχει.Δεκαετια και βλεπουμε.
Εσύ τους ψήφισες τον Ιανουάριο (πιθανόν και το Σεπτέμβρη και ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ να το πεις) αλλά "εμείς" τους φέραμε στην εξουσία... :jerking: :jerking: :jerking:
Διατηρείς τις ελπίδες για το φετινό βραβείο πάντως.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom