Νέα

Μάκης Σαλιάρης R.I.P.

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Διαγραμμένο μέλος 5147

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
98
Like
4.848
Πόντοι
22.915
www.4drivers.gr/press-room/gone-in-60-seconds/item/2806-makis_saliaris.html]Μάκης Σαλιάρης. In memoriam[/url]

Ο Μάκης Σαλιάρης ''έφυγε'' πριν λίγες ώρες απ' τον μάταιο τούτο κόσμο.

Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι συλλυπητήρια στους οικείους του.

Ο κόσμος των ελληνικών αγώνων -και όχι μόνον- θα είναι από σήμερα φτωχότερος.



URL]]
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
Θα πρέπει να τα είχε πιάσει πλέον τα 70. Ήταν ωραίος τύπος. RIP.
 

GEORGE G

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.337
Κριτικές
48
Like
1.816
Πόντοι
3.016
Αυτός ήταν και πίσω από τα κέντρα "ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ" τα παλαιότερα χρόνια...ωραίος τύπος...RIP :hi:
 

deepthroat

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2005
Μηνύματα
196
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
1
 

Συνημμένα

  • charles_martin.jpg
    charles_martin.jpg
    80,1 KB · Εμφανίσεις: 35
  • ev_rally_akropolis_atyxhma_mykhnes_4_medium.jpg
    ev_rally_akropolis_atyxhma_mykhnes_4_medium.jpg
    99,9 KB · Εμφανίσεις: 39

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
σε αυτη τη διχαλα που πηγαινε η διαδρομη; εκει που ηταν τα σταθμευμενα ´η ανεβαινε δεξια στον αλλο δρομο;
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
22
Πόντοι
16
Ωραιος ο Μακης και η αυτοκινηση τοτε το 1985 ηταν το πρωτο μαγαζι ειδικα τo παραλιακο...
τον ηξερα απο τους αγωνες

RIP
 

gismo1972

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.463
Κριτικές
20
Like
1.631
Πόντοι
6.835
Όχι μόνο Αυτοκίνηση, αλλά και ντράμερ στα 60ς στους Stormies και μετά στους We Five
Πολύπλευρη προσωπικότητα


 

ggary1000

Μέγας
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.339
Κριτικές
14
Like
525
Πόντοι
4.475
RIP τη ξυλινη την ειχα "χτισει" κ εγω...
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
9
Πόντοι
16
www.4drivers.gr/press-room/gone-in-60-seconds/item/2806-makis_saliaris.html]Μάκης Σαλιάρης. In memoriam[/url]

Ο Μάκης Σαλιάρης ''έφυγε'' πριν λίγες ώρες απ' τον μάταιο τούτο κόσμο.

Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι συλλυπητήρια στους οικείους του.

Ο κόσμος των ελληνικών αγώνων -και όχι μόνον- θα είναι από σήμερα φτωχότερος.



http://[URL unfurl="true"]www.4drivers.gr/media/k2/items/cache/70a393fee88dc5ca0ae676a71b203daa_L.jpg[/img[/URL]]
[/quote]krima..neos itan...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom