Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
η ρωσσια εχει το καλο οτι με τη βοτκα οι ρωσσοι οδηγουν και στρογγυλοφαναρο στον πολεμο.Ενα παραδειγμα... Προσφατα η Γερμανια εκανε αξιολογηση του Στρατου της.... Τα Λεοπαρντ δεν μπορουν να τρυπησουν την θωρακιση των Ρωσικων αρματων ειπαν... Τα καινουρια Λεοπαρντ ομως μπορουν ειπαν... και ποσα εχουν??? Μονο 20..... :S
Οταν σχεδιαζουν ενα αρμα οι διαφορες χωρες,αποσυρουν τα παλια... Η Ρωσια δεν το εκανε αυτο,και εφτασε να εχει τον εξωφρενικο αριθμο των 25.000+ αρματων.. Ακομα και παλια Τ80 κ Τ72... Ε και?? Αν τσουλαει και ριχνει μια χαρα ειναι, ολο και καποιον θα σκοτωσεις... Τα πετας και μια "ενεργη θωρακιση" πανω,και μια χαρα ολα,αξιομαχες πολεμικες μηχανες...

ΤΥΠΕ στειλε μου σε παρακαλω με πμ αυτα που πινεις.....τα χω αναγκη!Αγία Ρωσσική αυτοκρατορία!
Μακάρι να τα καταφέρουν τα παιδιά μας και να κατατροπώσουν όλους τους βδελυρούς στρατούς των πούστηδων δυτικών στη Συρία. Δε τολμάει η πουστοΕΕ και η χαζοαμέρικα να μπουν στη φωτιά εναντίον του ρώσου.
Οι τζιχαντιστές και αλ νούσρα, ταξιαρχίες μαρτύρων, ΦΣΑ και λοιπά σκατά είναι ήδη νεκρά και αποτελειωμένα. τώρα ο πόλεμος θα τελειώσει. Και χεζμπολαχ μέσα και κουντς του Ιραν, μια χαρούλα. Νικάμε ρε μουνόπανα!
Τι ελληνικα φιλε μου? Υπαρχει ελληνικη δημοσιογραφια και δεν το εχω παρει χαμπαρι?!?!Μυστες υπαρχει καποιο site ειτε ελληνικο η ξενο εγκυρο με καθημερινες εξελιξεις στην Συρια??Ασαντ γερα γαμα τα μουνια![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτο το οι Ρωσσοι ειναι καλοι και οι αλλοι διάβολοι με ξεπερνά.
ΕΕ Αμερική κλπ είναι οι κακοι οταν πανε σε άλλα κρατη αλλα οι Ρωσσοι που κατα ενα περίεργο τρόπο νομίζουμε ότι μας υποστηρίζουν ,ασχετα αν μας εχουν χεσμένους 2000χρόνια,είναι πάντα με τον σταυρό στο χερι και ότι κάνουν είναι Αγιο!!!
![]()
![]()
ΤΥΠΕ στειλε μου σε παρακαλω με πμ αυτα που πινεις.....τα χω αναγκη!
Μυστες υπαρχει καποιο site ειτε ελληνικο η ξενο εγκυρο με καθημερινες εξελιξεις στην Συρια??Ασαντ γερα γαμα τα μουνια![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ενημερωμενεται καθε μεραΤι ελληνικα φιλε μου? Υπαρχει ελληνικη δημοσιογραφια και δεν το εχω παρει χαμπαρι?!?!
Αλλα μιας και δεν απανταει κανεις, δεν υπαρχει "το" site που θα σου πει τι γινεται ή τι εγινε.
Κι εγώ, κι εγώ!ΤΥΠΕ στειλε μου σε παρακαλω με πμ αυτα που πινεις.....τα χω αναγκη!
Εδώ που τα λέμε τις φωτιές του πολέμου στην Αφρική και την μέση ανατολή της άναψαν Αμερική,ΕΕ. Τα χαλιφατα και τα κύματα τον λαθρο είναι καθαρά δικό τους δημιούργημα.Αυτο το οι Ρωσσοι ειναι καλοι και οι αλλοι διάβολοι με ξεπερνά.
ΕΕ Αμερική κλπ είναι οι κακοι οταν πανε σε άλλα κρατη αλλα οι Ρωσσοι που κατα ενα περίεργο τρόπο νομίζουμε ότι μας υποστηρίζουν ,ασχετα αν μας εχουν χεσμένους 2000χρόνια,είναι πάντα με τον σταυρό στο χερι και ότι κάνουν είναι Αγιο!!!
![]()
![]()
Οποιοδήποτε κράτος επιδιώκει τα συμφέροντά του.Εδώ που τα λέμε τις φωτιές του πολέμου στην Αφρική και την μέση ανατολή της άναψαν Αμερική,ΕΕ. Τα χαλιφατα και τα κύματα τον λαθρο είναι καθαρά δικό τους δημιούργημα.
Αυτο το οι Ρωσσοι ειναι καλοι και οι αλλοι διάβολοι με ξεπερνά.
ΕΕ Αμερική κλπ είναι οι κακοι οταν πανε σε άλλα κρατη αλλα οι Ρωσσοι που κατα ενα περίεργο τρόπο νομίζουμε ότι μας υποστηρίζουν ,ασχετα αν μας εχουν χεσμένους 2000χρόνια,είναι πάντα με τον σταυρό στο χερι και ότι κάνουν είναι Αγιο!!!
![]()
![]()

και τι μας νοιαζει εμας τι θελει ο Ρωσος??? Εμεις τα δικα μας συμφεροντα θα επρεπε να κοιταξουμε... Συμμαχιες και τετοια,παπαριτσες ειναι...το πιο αξιοπεριεργο ειναι αυτο που ειπες, πως ενα σημαντικο ποσοστο του κοσμου θεωρει τη Ρωσια συμμαχο της Ελλαδας. Απο ποτε στα χρονικα ηταν οι Ρωσοι συμμαχοι μας ας πουμε? Εκτος κι αν θεωρουν οτι επειδη πολεμησαμε μαζι σε 1-2 πολεμους ειμαστε και μεγαλοι συμμαχοι. Υπαρχει βεβαια κ η μεριδα αυτων που πιστευουν οτι μας βοηθησαν ανιδιοτελως στην Ελληνικη Επανασταση κι οχι επειδη ειχαν κι αυτοι τα δικα τους συμφεροντα εναντιον τον Οθωμανων![]()
![]()
και τι μας νοιαζει εμας τι θελει ο Ρωσος??? Εμεις τα δικα μας συμφεροντα θα επρεπε να κοιταξουμε... Συμμαχιες και τετοια,παπαριτσες ειναι...
ο κανονας ειναι "δινεις κ παιρνεις"... τζαμπα δεν το δινει ουτε η μαμα στον μπαμπα ;)..... Θα μας χαλουσε αν σου ελεγε ο Ρωσος... "Διευκολυνε τα πλοια μου οταν περνανε απο το Αιγαιο,κ σου δινω το αεριο στο 1/3 της τιμης..." ποιος θα ελεγε οχι?? μαλακας θα ηταν... Πριν μηνες η Βουλγαρια ζητησε εκπτωση στο αεριο,και οταν ειπε η Ρωσια να επιτρεψει τα αεροπλανα να περασουν,οι Βουλγ. δεν τα αφησαν...."Εκπτωση στο αεριο θελατε???...καλα θα τα ξαναπουμε.." ειπε ο Ρωσος... Η πολιτικη ειναι "μπαλιτσα".. "Μαθε μπαλιτσα αγορι μου" που λεει κ ο Αλεφαντος...
Το κακο ειναι ομως οτι οι Ρωσοι θελουν ενα σωρο πραγματα απο εμας κ εμεις δεν το εκμεταλευομαστε... κοιμομαστε ορθιοι...μα εννοειται τυπε, αυτο λεμε. Ολες οι συμμαχιες μεταξυ των χωρων ειναι αμοιβαιες, βασιζονται στο παρε δωσε. Δεν ειναι μαλακας ο αλλος να σε βοηθαει στρατιωτικα, οικονομικα κ δε ξερω κ γω τι αλλο χωρις ανταλλαγμα
Ποτε δεν ηταν υπερδυναμη με την ολοκληρωτικη εννοια της λεξης και για τα δικα μας συμφεροντα οποιος κατσει και τα δει λιγο καθαρα ζημιες μας εκαναν.Πως είναι ανερχόμενη ρε τύπε μου, που το ΑΕΠ της έπεσε από τα 2 τρις δολάρια στο 1,7 από το 2013 στο 2014; Σε ύφεση είναι!
Και σε τί ακριβώς είναι "υπερδύναμη"; Σε αριθμό συμβατικών αρμάτων μάχης; Ναι σ' αυτό είναι, αλλά πως μπορεί αυτό να μας φανεί χρήσιμο;
Εμείς λεφτά θέλουμε κι αυτοί είναι λιμούτσηδες, σε κατά κεφαλήν ΑΕΠ αρκετά πιο κάτω κι από εμάς...
Υπερδυναμη εισαι στρατιωτικα τυπε....οχι στα λεφτα... Αλλιως οι υπερδυναμεις του πλανητη θα ηταν η Δανια,Ελβετια,Λουξεμβουργο...Πως είναι ανερχόμενη ρε τύπε μου, που το ΑΕΠ της έπεσε από τα 2 τρις δολάρια στο 1,7 από το 2013 στο 2014; Σε ύφεση είναι!
Και σε τί ακριβώς είναι "υπερδύναμη"; Σε αριθμό συμβατικών αρμάτων μάχης; Ναι σ' αυτό είναι, αλλά πως μπορεί αυτό να μας φανεί χρήσιμο;
Εμείς λεφτά θέλουμε κι αυτοί είναι λιμούτσηδες, σε κατά κεφαλήν ΑΕΠ αρκετά πιο κάτω κι από εμάς...