Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλές διακοπές ρεεεεεεεεπριν τις 10 που παω Λημνο παρακαλω!
Τι παίζει Λήμνο τύπεπριν τις 10 που παω Λημνο παρακαλω!
και σε σενα βρεεεεεεεεεκαλές διακοπές ρεεεεεεεε
οι διακοπες μου παικτηΤι παίζει Λήμνο τύπε![]()
το πρωι?πριν τις 10 που παω Λημνο παρακαλω!
πριν τις 10 που παω Λημνο παρακαλω!
ναι!με τη πρωινη!πες μου οτι θα εισαι......!!το πρωι?
οχι ρεναι!με τη πρωινη!πες μου οτι θα εισαι......!!
το κόβω πάντως για πολύ επαγγελματικό και αυτο με κάνει και διστάζωενταξει,αντε πανε ρε παιδι μου! κ που σαι....ο σωματοτυπος μου κανει!μου λειπει,περιποιημενα ακρα,ωραιο χαμογελο κ ομορφο προσωπο....εστω εκφυλο-προστυχο!πες μου οτι τα χει αυτα κ θα κλεισω μασαζακι...![]()
αυτά τα χει και με το παραπανωενταξει,αντε πανε ρε παιδι μου! κ που σαι....ο σωματοτυπος μου κανει!μου λειπει,περιποιημενα ακρα,ωραιο χαμογελο κ ομορφο προσωπο....εστω εκφυλο-προστυχο!πες μου οτι τα χει αυτα κ θα κλεισω μασαζακι...![]()
σιγουρα?να μη παει ο αλπουλης να τσεκαρει?![]()

Εγώ δεν κατάλαβα. Η Κέλλυ έγινε call girl με 40 ευρώ την ώρα ενώ στο στούντιο ήταν με 50 στο δεκαπεντάλεπτο;![]()
![]()
Μπορεί να μην έπαιρνε 10,αλλά και 20...Καμία σχέση με τα 40 και στο σπίτι της,μάλλον αφεντικό του εαυτού της.Νομίζουν πολλοί ότι επειδή δίνουν πολλά,τα παίρνει όλα η εκδιδόμενη.Στην πραγματικότητα εκείνη παίρνει ότι περισσεύει ή ότι θέλει η "διαχείριση" να πάρει.Σού διαφεύγει ότι από το 50ρικο έπαιρνε ένα 10ρικο.Συνεπώς τώρα βγάζει τετραπλάσια.
καλησπερα κουκλαρα. μας αναστατωνεις συνεχειαΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΩΡΑ ΜΟΥ