Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Tυπε πως απο τον σπαλομπριζολα , καταληξαμε να εχουμε αυτο το ποστ... μονο εδω μπορουμε να το κανουμε αυτο![]()

καλα εγω θα γινω κολληταρι με τον σπαλ μαζι γυμναστηριο μετα θα βαραμε τα σεικερ με την πρωτεινουλα μας κ μετα βολτα γλυφαδα μ τα ντυσιματα μας
καλα εγω θα γινω κολληταρι με τον σπαλ μαζι γυμναστηριο μετα θα βαραμε τα σεικερ με την πρωτεινουλα μας κ μετα βολτα γλυφαδα μ τα ντυσιματα μας


Η γνώμη μου είναι πως δεν έχει σημασία με πόσες πηγαμε αλλά με το ποιά θυμόμαστε ,ποιά μας στιγμάτισε και με τον καλό και με τον κακό τρόπο.
Στα μεσοδιαστήματα για να καλύψουμε τις ζωικές μας ανάγκες τι σημασία έχει αν ειναι 100 ,1000, εχει?
Μπά μαλλον για να ξελεγάμε την μοναξιά μας(απο το συναισθηματικό έλλειμα που δεν μπορούμε να βρούμε κάποια να την εμπιστευτούμε να την θαυμάζουμε και να την εκτιμούμε)και έτσι πορευόμαστε ελπίζωντας ;)its a way of keeping score !
στο νουμερο κωλυσατε?
ενταξει δε πηγε με 4000
πηγε με 3100
στο περιπου ειπε
που να θυματε![]()
πριν 7-8 χρονια τον εχω δει στη εισοδο του αλφα στη καντζα να μπαινει σε ενα καγιεν με 2 μοντελα
γκομενες ο τυπος πρεπει να ειναι 2 μετρα αντε 2-3 ποντους παρακατω
ενταξει και σωματοδομη απιστευτη
αν πηδας και καθημερινες γκομενες ανετα βγαινει το νουμερο
41 χρονων ειναι

Μπά μαλλον για να ξελεγάμε την μοναξιά μας(απο το συναισθηματικό έλλειμα που δεν μπορούμε να βρούμε κάποια να την εμπιστευτούμε να την θαυμάζουμε και να την εκτιμούμε)και έτσι πορευόμαστε ελπίζωντας ;)
Συμφωνώ αλλά μετά απο 4000 εμπειρίες μηπως τελικά δεν του φταίνε αυτές?δεν ξερω ρε μαν ο καθενας ειναι διαφορετικος...4000 ειναι υπερβολικος αριθμος αλλα σιγουρα πριν κανεις κατι σοβαρο πρεπει να εχεις αρκετες εμπειριες....γιατι υπαρχει θεμα μετα
Συμφωνώ αλλά μετά απο 4000 εμπειρίες μηπως τελικά δεν του φταίνε αυτές?
μηπως έιναι κραυγή αγωνίας και όχι κομπασμού?
Ενας άνδρας που ομολογεί οτι πηγε με 4000 γυναικες δεν σημαίνει οτι αντιμετωπίζει τις γυναίκες σαν το περιττό πραγμα γυρω απο το μουνί,(και δικάιωμα του να το πιστέυει)αλλά η ερώτηση που πρέπει να του γίνει είναι αυτο που είπα στην αρχή.
Πόσες θυμάσαι?

Tυπε πως απο τον σπαλομπριζολα , καταληξαμε να εχουμε αυτο το ποστ... μονο εδω μπορουμε να το κανουμε αυτο![]()

καλα εγω θα γινω κολληταρι με τον σπαλ μαζι γυμναστηριο μετα θα βαραμε τα σεικερ με την πρωτεινουλα μας κ μετα βολτα γλυφαδα μ τα ντυσιματα μας
Να βαράτε και HGH. Γραμμώνει το σώμα και μεγαλώνει την μάπα.![]()
βγαλτε φθονο για τον τζονακο μου ο σπαλ ειναι γαμω τα παιδια κ κουκλος