Νέα

Οι παππούληδες και οι «μικροτσούτσουνοι» του μπου!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα blizardeye
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 489K
  • Εμφανίσεις 8M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 87 άτομα (2 μέλη και 85 επισκέπτες)

Και τελικά τι κάνουμε εδώ μέσα;;; (έως 2 ψήφους ο καθένας μας).

  • Αυνανιζόμεθα.

  • Θέλουμε να φάμε γκόμενα αλλά τρώμε χυλόπιτα.

  • Αλληλοβριζόμαστε νυχθημερόν.

  • Διαβάζουμε κριτικές για γυναίκες, που δεν θα γνωρίσουμε ποτέ.

  • Γελάνε οι εργαζόμενες μαζί μας.

  • Μελετώμεν την Βίβλον και τας Γραφάς.


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

kostasm2005

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
3.357
Κριτικές
32
Like
1.411
Πόντοι
6.575

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
15 πρωην;;;!!!
Πραγματικα εντυπωσιακος αριθμος!
Ποιο πιστευετε ειναι το χαρισμα σας που σας κανει τοσο αποτελεσματικο στις σχεσεις σας με τις γυναικες;
Τι ειναι αυτο πανω σας που τις τραβα προς εσας;
Ερωτω σοβαρα.

Προφανώς δεν θα έχετε διαβάσει το "εγχειρίδιο του Δον Ζουάν" που συνεγραψε στον παρόντα ιστότοπο ομού με τον κ. Βοδιμόρτη.  :)
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606
καλημερα στους μπεκηδες
σταγδην βραδεως ενδοφλεβιως ορος που σταζει αργα και ισοβιως αρρωστια ανιατη καθε σιωπη σου και μια υποσχεση ειν η φωνη σου  :orchestra:
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
Προφανώς δεν θα έχετε διαβάσει το "εγχειρίδιο του Δον Ζουάν" που συνεγραψε στον παρόντα ιστότοπο ομού με τον κ. Βοδιμόρτη.  :)

Δεν το έχω διαβάσει.
Θα μ΄ ενδιέφερε όμως η δική του άποψη και γενικά τι πιστεύει ότι είναι αυτό που του χαρίζει τόσες επιτυχίες στις γυναίκες.
15 πρώην δεν είναι μικρός αριθμός. Το νήμα προσπαθεί να είναι δίκαιο και να αναγνωρίζει τις επιτυχίες.
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
[move][size=20pt]ΕΡΩΤΗΣΗ.[/size][/move]

Έως χθες χρησιμοποιούσα τον firefox αλλά τις τελευταίες μέρες κράσαρε συνέχεια. Για κάποιο λόγο κατέβαζε δυσανάλογα πολλά δεδομένα και γέμιζε την μνήμη. Τον απεγκατέστησα και τον επανεγκατέστησα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Κατέβασα τον google chrome. Λειτουργεί άψογα. Δεν έχω καταφέρει όμως να βρω στις ρυθμίσεις να διαγράφει αυτόματα το ιστορικό μετά το κλείσιμο της κάθε συνεδρίας ενώ τέτοια εντολή υπήρχε στον firefox.
Έχω βρει μόνο τον τρόπο να το κάνω χειροκίνητα και θα πρέπει αυτό να το κάνω κάθε φορά που κλείνω τον browser.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει και να μου πει αν υπάρχει τέτοια εντολή για αυτόματη διαγραφή του ιστορικού κάθε φορά που κλείνω τον browser;
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
[move][size=20pt]ΕΡΩΤΗΣΗ.[/size][/move]

Έως χθες χρησιμοποιούσα τον firefox αλλά τις τελευταίες μέρες κράσαρε συνέχεια. Για κάποιο λόγο κατέβαζε δυσανάλογα πολλά δεδομένα και γέμιζε την μνήμη. Τον απεγκατέστησα και τον επανεγκατέστησα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Κατέβασα τον google chrome. Λειτουργεί άψογα. Δεν έχω καταφέρει όμως να βρω στις ρυθμίσεις να διαγράφει αυτόματα το ιστορικό μετά το κλείσιμο της κάθε συνεδρίας ενώ τέτοια εντολή υπήρχε στον firefox.
Έχω βρει μόνο τον τρόπο να το κάνω χειροκίνητα και θα πρέπει αυτό να το κάνω κάθε φορά που κλείνω τον browser.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει και να μου πει αν υπάρχει τέτοια εντολή για αυτόματη διαγραφή του ιστορικού κάθε φορά που κλείνω τον browser;

Καλημέρα Μπλιζ!

Για να μην γράφω, πάρε αυτό το λινκ με εικόνες για να σε βοηθήσει.
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
:kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:
Το έκανα και λειτούργησε!!!!!!!!!!!!!!!
:kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:
Υ.Γ. Θα το αναρτήσω και στο νήμα PC Help, όπου επίσης είχα κάνει την ίδια ερώτηση.
:kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:

ο Μοζίλα είναι άχρηστος, εξαιρετικά βαρύς.
έχει χαλάσει πάρα πολύ σε σχέση με το πως ξεκίνησε.
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
Και είχα στεναχωρηθεί πιστεύοντας ότι είχα κάποιο ιό!!!

όχι, καμιά σχέση. δε νομίζω δλδ.
εγώ πάντως κάνω πολύ λίγα πράγματα πια.
παλιότερα ήταν το στάνταρ πρόγραμμά μου αλλά έχει χαλάσει πολύ.
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
όχι, καμιά σχέση. δε νομίζω δλδ.
εγώ πάντως κάνω πολύ λίγα πράγματα πια.
παλιότερα ήταν το στάνταρ πρόγραμμά μου αλλά έχει χαλάσει πολύ.

Έχετε ακόμη μία ερώτηση. Σας έστειλα π.μ.
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086
και να περπατησεις κατα μηκος της λ,νικης με παντοφλες μιας χρησης και μπουρνουζι  :2funny:

Το μπουρνούζι να είναι δεμένο με την ζώνη του ή όχι;  :think:
Αν το κάνω στην Τσιμισκή δεν θα σκοτωθούν οι ιοί;
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Το μπουρνούζι να είναι δεμένο με την ζώνη του ή όχι;  :think:
Αν το κάνω στην Τσιμισκή δεν θα σκοτωθούν οι ιοί;
καλυτερα δεμενο αν δεν θες να σε ρωτανε για την προκαταβολη γεννητικων  οργανων  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom